برترین های ترند روزعمومی

راهنمای پوشیدن لباس در قرارهای دوستانه

استایل در لغت به معنای نوع و سبک پوشیدن مانند مام بارونی زارا است. معنای لغوی دورهمی نیز به معنای دور هم جمع شدن و در کنار هم قرار گرفتن است که خود نیز شامل دورهمی دوستانه و خانوادگی می‌باشد. در ادامه مقاله امروز که در سایت اینترنتی می‌خوانید، لباس برای دورهمی دوستانه مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ابتدا برای انتخاب استایل مناسب، باید به محیط دورهمی و مام بارونی زارا توجه شود. معمولا دورهمی های دوستانه در محیط کافه، رستوران، باغ و بیشتر در خانه انجام می‌شود. لباس مناسب و شلوار مام بارونی زارا برای دورهمی دوستانه در کافه با خانه متفاوت است. لباس برای کافه را می‌توان از بین انواع مانتو و شومیز انتخاب کرد.

اگر این دورهمی در خانه برگزار شود دستتان برای پوشیدن لباس های متنوع بازتر است. برای پوشیدن لباس دورهمی دوستانه به زمان آن هم دقت کنید. لباس های مهمانی در شب کمی متفاوت از روز است. رنگ های لباس های عصرانه کمی ملایم تر و مات تر مانند شلوار مام ساسونی هستند. فصل هم در این میان بی‌تاثیر نخواهد بود. اگر علاقمند به پوشیدن ترندهای روز و همچنین شلوار مام هستید، حتما قد و فرم اندامتان را در نظر بگیرید. به تن کردن یک لباس متناسب با ویژگی های ظاهریتان بسیار مهم تر از مد روز بودن است.

راحتی خود را نیز در هنگام انتخاب لباس مناسب دورهمی دوستانه شلوار مام ساسونی در اولویت قرار دهید. لباس های کمی آزاد با جنس های نخ پنبه گزینه ای مناسب می‌باشند. اگر علاقمند به استایل کژوال هستید، انواع تیشرت و را به همراه شلوار جین و شلوار مام می‌توانید استفاده کنید. پیراهن های ساحلی طرح دار یا ساده یکی از گزینه های پیشنهادی برای رفتن به این دورهمی است.

لباس برای دورهمی مختلط

دورهمی های مختلط یکی از انواع مهمانی ها و دورهمی ها می‌باشد که در آن آقایان نیز حضور دارند. لباس خانم ها در این دورهمی ها بهتر است  از بین لباس های پوشیده و شلوار مام انتخاب شود. لباس های پوشیده زیادی وجود دارند که علاوه بر زیبایی و شیک بودن راحت و آزاد هستند.

راهنمای پوشیدن لباس در قرارهای دوستانه
راهنمای پوشیدن لباس در قرارهای دوستانه

شومیز و شلوار ها و شلوار مام ساسونی از گزینه های بسیار مناسب برای دورهمی مختلط می‌باشند. انتخاب لباس را علاوه بر در نظر گرفتن فصل، بسته به فرم اندام، قد، سن و رنگ پوست انجام می‌دهند. بهتر است که افراد قد بلند و لاغر از شومیزهای طرحدار و روشن استفاده کنند.

شلوارهای بگ جین یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای این افراد است. خانم هایی که کوتاه قد و چاق هستند شومیزهای ساده با رنگ های تیره مناسبشان است. اگر علاقمند به سبک های کلاسیک هستید پیراهن های ساحلی آستین دار جز گزینه های پیشنهادی می‌باشد.

در دورهمی مختلط فصل بهار و پاییز سارفون های کتان یا الیاف انتخاب خوبی برای شماست. مانتوهای کتی که این روزها بسیار ترند شده اند از پوشش های اصلی برای مهمانی های مختلط محسوب می‌شوند. انواع دامن های اسپرت بلند یا شلوارهای راسته جین یا پارچه ای را می‌توان به مانتوهای کتی پوشید.

لباس مناسب مهمانی عصر

مهمانی های عصرانه، از میهمانی ها نیمه رسمی پرطرفدار در بین خانم ها بوده و هنگام عصر برگزار می‌شود. یکی از دغدغه های خانمها برای شرکت در این دورهمی انتخاب لباس مناسب است. بهترین و ساده ترین گزینه برای پوشیدن لباس عصرانه، انواع بلوز و دامن است. به لباس های مهمانی عصرانه، لباسهای کوکتل هم گفته می‌شود.

علت نامگذاری مهمانی کوکتل این است که در قرن ۱۹ میلادی افراد به صرف نوشیدنی های میوه ای به مهمانی دعوت می‌شدند. یکی از انواع لباس برای دورهمی دوستانه یا مهمانی عصر پیراهن های میدی است.

این پیراهن ها را با توجه به قد و فرم اندامتان از بین سایزهای ماکسی یا مینی هم می‌توان انتخاب کرد. اگر دوست دارید استایلی متفاوت داشته باشید، نیز شما را خاص و جذاب می‌کند. افرادی که لاغر هستند بهتر است از سرهمی هایی با رنگ های روشن یا پاستیلی استفاده کنند. در انتخاب رنگ تا حد زیادی دستتان باز است اما حتما به رنگ پوست خود نیز توجه داشته باشید.

اگر پوستی برنز یا تیره دارید بهتر است از رنگ های نود و روشن استفاده کنید. رنگهای قرمز روشن، بژ و قهوه ای نیز برای پوست های تیره مناسب می‌باشد.

لباس برای دورهمی باغ

فصل های بهار و تابستان بهترین زمان برای گشت و گذار در طبیعت و رفتن به باغ است. لباس مناسب برای دورهمی باغ از بین لباس های کژوال انتخاب می‌شود. لباس های کژوال به لباس هایی گفته می‌شوند که غیر رسمی بوده و در عین زیبایی آزاد و راحت هستند. بیشتر لباس های کژوال قابل استفاده برای مردان و زنان می‌باشد. سارفون ها یکی از بهترین گزینه های برای دورهمی باغ هستند.

اگر بخواهید که پوششی بسته تر داشته باشید، می‌توانید یک کت کوتاه با جنس دلخواه روی آن بپوشید. پوشیدن لباس های ظریف لایه ای هم انتخابی مناسب است.

مزیت لباسهای لایه ای این است که با گرم شدن یا سرد شدن هوا در باغ لباستان را کم یا زیاد می‌کنید. لباس لایه ای می‌تواند شامل یک تیشرت نخ پنبه در رنگ های روشن و پیراهن جلوباز خنک بر روی آن باشد. پیراهن های ساحلی در رنگ ها و طرح های مختلف از لباس های پرکاربرد برای دورهمی باغ است. به طور کلی پارچه های لباس مناسب برای دورهمی باغ بهتر است از پارچه های ظریف و خنک انتخاب شود.

شومیزهای جلو بسته آزاد به همراه شلوارهای بگ جین کاغذی گزینه ای است که شما در آن احساس راحتی خواهید کرد. خواندن مقاله نیز مفید است.

لباس مناسب برای مهمانی رسمی

مهمانی ها انواع مختلفی دارند که شامل: مهمانی های رسمی، غیر رسمی، خانوادگی و دورهمی دوستانه است. برای رفتن به هر کدام از این مهمانی ها بایدلباس مخصوص به آن مهمانی را پوشید؛ واضح است که برای تمامی این مهمانی ها نمی‌توان یک سبک لباس را پوشید. لباس مناسب برای مهمانی رسمی می‌تواند از بین انواع کت و دامن یا شلوار باشد. پس داشتن ست کت و دامن یا کت و شلوار در کمد لباستان از ضروریات است. برای اینکه مدت طولانی از این لباس رسمی استفاده کنید بهتر است که مدلی ساده و رنگ نود داشته باشد.

با این انتخاب هوشمندانه، شما سالها یک لباس مناسب برای مهمانی های رسمی خواهید داشت. اگر مهمانی رسمی مختلط است لباستان باید پوشیده باشد. پیراهن های ماکسی آستین دار و یقه بسته گزینه ای مناسب برای این مهمانی می‌باشد. در مهمانی رسمی زنانه شما آزادی انتخاب زیادی دارید.

انواع توری مجلسی، دامن های مینی و میدی و کراپ تاپ ها قابل استفاده هستند. پیراهن های ماکسی براق و مشکی جز گزینه هایی است که در مهمانی های رسمی چشمگیر و جذاب می‌باشد. به طور کلی برای انتخاب لباس مهمانی رسمی علاوه بر زیبایی و هماهنگی لباس با فرم اندام، رنگ پوست، راحتی خود را هم در نظر داشته باشید.

استایل دورهمی با شلوار بگ

یکی از انواع استایل ها همراه با شلوارهای بگ است. شلوار بگ، شلواری های کاملا گشادی هستند که معمولا از جنس جین بوده و در قسمت کمر دارای کش یا بند می‌باشند. این شلوارها در بین دختران جوان از محبوبیت زیادی برخوردار است. از این نوع شلوار به راحت و خنک بودن در فصل تابستان استقبال زیادی می‌شود.

در استایل های کژوال و خیابانی از شلوار بگ استفاده می‌شود. برای استایل دورهمی می‌توان شلوارهای بگ را با تیشرت بگ و یا انواع کراپ تاپ ها ست کرد. افرادی که دوستدار استایل هنری هستند، از شلوارهای بگ به همراه انواع تونیک های با جنس الیاف استفاده می‌کنند.

در فصل زمستان همراه این نوع شلوار سوئیشرت و هودی اُور سایز می‌پوشند. بلوزها و تاپ های کراپ هم با شلوارها هماهنگ هستند. برای رسمی تر شدن این نوع لباس می‌توان کت های اسپرت را به همراه آن پوشید. برای کامل کردن استایل خود از انواع مانتو جلو باز کوتاه و بلند استفاده کنید.

پوشیدن انواع کتانی با شلوار بگ جین یا کتان استایل شما را جذابتر می‌کند. اگر جز افراد قد بلند و لاغر هستید، می‌توانید شلوارهای بگ در رنگ های روشن را همراه با شومیزهای طرح دار و یا چهارخانه بپوشید. نیز گزینه مناسبی برای پوشیدن در مهمانی هاست.

سخن پایانی

در مطالب بالا و در فروشگاه اینترنتی مه پوش مطالب جامع و کاملی را راجع به لباس برای دورهمی دوستانه بیان کردیم. در ادامه سخن پایانی قصد داریم انواع شلوارهای مختلف زنانه را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از ساده ترین و پرکاربردترین شلوارها، شلوارهای راسته هستند. این شلوارها کمری بوده و از قسمت بالا تا پایین یک اندازه می‌باشد.

شلوارهای راسته مناسب تمامی اندام ها بوده و در مراسم رسمی و استایل کژوال مورد استفاده قرار می‌گیرد. شلوارهای اسکینی، جذب و یا لوله تفنگی مناسب افراد با اندام متناسب است. افراد با پاهای بسیار لاغر و یا چاق نمی‌توانند از این نوع شلوار استفاده کنند.

یکی از انواع شلوار که در چند سال اخیر ترند شده، شلوارهای مام استایل است. این نوع شلوار فاق انتخاب لباس مناسب دورهمی دوستانه برای خانم‌ها از بین شلوغی کمد می‌تواند حسابی وقت‌مان را بگیرد. به‌ویژه که می‌خواهیم شیک و خاص به‌نظر برسیم و لباس برازنده‌ای به‌تن کنیم. ما این‌جاییم تا برای انتخاب لباس مناسب دورهمی دوستانه برای خانم‌ها پیشنهادهایی به شما بدهیم.

«چی بپوشم» یکی از چالش‌های همیشگی به‌حساب می‌آید! انتخاب لباس مناسب دورهمی دوستانه برای خانم‌ها، تا پیش از این‌که در کمد را باز کنیم، ساده به‌نظر می‌رسد. شلوار را با چه بلوزی ست کنیم؟ کدام پیراهن مناسب‌تر است؟ و بقیه‌ ماجرا. این بار که فکر می‌کردید در دورهمی‌های دوستانه چه بپوشیم، سری به من‌ومد بزنید و ایده بگیرید.

پیش از هر پیشنهادی به یک نکته‌ مهم توجه کنید. لباس مناسب دورهمی دوستانه برای خانم‌ها باید مناسب با استایل شما انتخاب شود. اگر از آن دسته خانم‌ها هستید که دامن و پیراهن را به جین ترجیح می‌دهید و را لباس برازنده‌ای برای دورهمی نمی‌دانید، را در نظر بگیرید. برعکس، اگر کژوال‌ترین و راحت‌ترین لباس‌ها را انتخاب می‌کنید، سراغ لباس‌های کلاسیک نروید.

۱- شلوار راحت و گشاد؛ گل سر سبد مد ۱۴۰۰

به‌نظر می‌رسد ماه‌ها قرنطینه، روی انتخاب استایل اثر زیادی داشته. امسال شلوارهای گشاد ترند شده‌اند و دارند جای خودشان را بین دوستداران شلوار جذب باز می‌کنند. این شلوارها راحتند و شاید بعد از سال‌ها شلوار جذب پوشیدن، انتخاب‌شان خالی از لطف نباشد.

شلوار دم‌پا گشاد، شلوار بگی، مام استایل یا هر چه با سلیقه‌ شما جور می‌شود، گزینه خوبی خواهد بود. تاپ از جنس لَخت و گشاد، تاپ جذب یا کوتاه، بلوز آستین بلند یا را با شلوارتان ست کنید. صندل یا کفش ورزشی به استایل شما می‌آید.

۲- جامپ سوت؛ راحت و برازنده

انگار که امسال، زمان پوشیدن لباس‌های راحت است. جامپ سوت اگر از پارچه ساده تهیه شود و بدون یقه یا تاپ کات باشد، ظاهری رسمی به خودش می‌گیرد. در غیر این‌صورت، لباس کژوال خیلی راحتی خواهد بود. پارچه نرم گل‌دار یا طرح‌دار، انتخاب خوبی برای دورهمی دوستانه به‌نظر می‌رسد. بسته به استایل شخصی‌تان، می‌توانید آن را با کفش ورزشی یا پاشنه‌دار هماهنگ کنید.

حتما بخوانید:

۳- پیراهن گل‌دار؛ مناسب بهار و تابستان

هیچ‌چیز به‌اندازه پیراهن گل‌دار حس دلچسب فصل گرما را منتقل نمی‌کند. به‌ویژه اگر قرار است در مهمانی فضای باز شرکت کنید، پیراهن گل‌دار از هر انتخابی بهتر خواهد بود. خوبی این سبک پارچه این است که برای هر سنی مناسب به‌نظر می‌رسد. اکسسوری همراه پیراهن گل‌دار را ساده انتخاب کنید.

صندل، کفش جلو باز، کفش لژدار تابستانی، کانورس یا کفش ورزشی با آن ست می‌شود. در طول روز کلاه حصیری را امتحان کنید.

۴- شلوار جین؛ کار راه‌انداز و همه‌پسند

حتما موافقید که شلوار جین بهترین گزینه برای ساختن استایل کژوال و راحت است. هر زمانی که انتخاب لباس مناسب دورهمی دوستانه برای خانم‌ها سخت به‌نظر رسید، سراغ شلوار جین بروید. جین پاره با یک تی‌شرت ساده راحت جور می‌شود. کفش اسپورت کنارش بگذارید و بی‌نگرانی راهی دورهمی شوید.

با این‌که امسال سر و کله‌ شلوارهای گشاد در ویترین فروشگاه‌ها و کمد خانم‌ها پیدا شده، هنوز جین جذب طرفداران خودش را دارد. این شلوار را با شومیز سفید، تی‌شرت آزاد، تاپ جذب، تاپ و ، بلوز آستین بلند یا تاپ و کت جین ست کنید.

۵- دامن جلو دکمه‌دار؛ نیمه‌رسمی و جذاب

اگر تا امروز دامن جلو دکمه‌دار نداشته‌اید، وقتش رسیده که دست به‌کار شوید. دوختن یا خرید این مدل دامن کمک می‌کند استایل خاص‌تری برای خودتان بسازید. دامن شما می‌تواند مینی یا میدی باشد. از پارچه‌ ساده یا طرح‌دار انتخاب شود. پیشنهاد ما دامن کوتاه از پارچه ساده است که با شومیز ست جذابی می‌سازد.

پارچه مخمل کبریتی گزینه خوبی برای فصل‌های بهار و پاییز به حساب می‌آید. ما که می‌گوییم سراغ رنگ مشکی نروید. با یک رنگ روشن و جذاب مثل خاکی، آجری یا سبز یشمی متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر خواهید رسید.

دکمه بازگشت به بالا