علمی و پزشکی

دستور وزیر بهداشت برای آغاز واکسیناسیون ۴۸ سال به بالاهای برخی استانها

به گزارش شفاف ، سعید نمکی در نامه ای به روسای دانشگاه علوم پزشکی ، که خطاب به ترند روز بود ، اقدامات لازم برای تقویت مرکز و توانایی واکسن را توصیف کرد.

در متن این نامه آمده است:

“تبریک و تبریک عید سعید قربان و خود را وقف رویارویی فوق العاده با پنجمین ارتباط دهنده بیماری می کنیم و از تلاش همه عزیزان برای افزایش مرکز واکسیناسیون و همچنین افزایش سرعت رویداد قدردانی می کنیم ؛ با توجه به واقعیت این است که جمعیت بالای 60 سال و مناطق جنوبی و جنوب شرقی بالای 50 سال به سطح قابل قبول برای پوشش واکسن رسیده اند ، ما دیروز به ندرت از مرکز ورزشی بازدید کردیم.

بنابراین ، با توجه به تأمین و پشتیبانی کافی از واکسن ها ، و همچنین توسعه مراکز تزریق در سراسر کشور ، که آماده ثبت نام بیش از پانصد نفر در روز هستند ، استفاده از این مراکز و واکسن ها کاملاً ارزشمند است. . بنابراین ، انجام موارد زیر ضروری است:

– باید بلافاصله اعلام شود که از کلیه افراد بالای 60 سال که هنوز در این سایت شناسایی یا ثبت نام نکرده اند ، دعوت به ثبت نام و جایگزینی با اعلامیه یا سایر وسایل مناسب کشور می شود.

برای این گروه سنی در استانهای بالای 50 سال تبلیغ کنید.

استانهایی که گروه سنی هدف آنها بیش از 60 سال و افراد بالای 50 سال 75٪ گروه واکسن دارند می توانند از فردا برای ساکنان 60-58 ساله در استانهایی شروع کنند که گروه سنی هدف آنها بیش از 60 سال و 48 تا 50 سال است. در استانهایی که گروه سنی بالای 50 سال وجود دارد ، ثبت نام باید آغاز شود و واکسیناسیون این گروه با چرخش آغاز می شود.

“خوشبختانه ، واکسن های کافی در دسترس است و همکاران می توانند شهروندان هدفمند جدید را بشمارند و درخواست کنند واکسن مورد نیاز به سرعت حمل شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا