علمی و پزشکی

درچه صورتی گوش‌درد و گلودرد شدید نشانه کرونا ست؟

طبق گزارشات شفافیک متخصص گوش و حلق و بینی می گوید: “براساس یک مطالعه بالینی ، یک علامت جدید به شکل اسهال و درد بدون درد در بیماران مبتلا به بیماری قلبی پیدا شده است.”

کامران خداکارمی با اشاره به نظارت بالینی چشم پزشکان ، اظهار داشت: از ابتدای ماه مه ، طبق بررسی های بالینی ، چندین otolaryngologist به گروه علمی معرفی شده اند ، علائم جدیدی در قالب درد است. گلو درد و درد شدید. ” یک جنبه در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب مشاهده شده است.

وی افزود: این علائم که بعضاً با علائم شدید یا سایر علائم عروق کرونا همراه است به دلیل کمبود مشکلاتی مانند ریفلاکس اسید و حفره دهان مشخص می شود. این افراد هیچ نشانه ای از التهاب یا درد در گلو را نشان ندادند ، و همچنین نور کمی در سلول ها وجود نداشت که نتوانستند درد شدید را تشخیص دهند.

خداکارمی ادامه داد: بیش از نیمی از این بیماران ، آزمایشات کرونا خوب بوده و در برخی از این افراد علائم دیگری مانند سردرد ، سردرد ، علائم بیماری ها و علائم و علائم عصبی مانند کم شنوایی.

وی افزود: یکی دیگر از علائم بالینی امروز وجود تیروئید (فشار خون تیروئید) در برخی از افراد است ؛ به دلیل نادر بودن تیروئید در این سن و بیماران مشاهده کردند تیروئیدیت از نظر سن و جنس آسان نیست ، تیروئیدیت می تواند به عنوان یک علامت احتمالی بیماری عروق کرونا قلبی در نظر گرفته شود.

متخصصان گوش ، بینی و گلو توضیح دادند: “وقتی شخصی از درد گردن و سردردهای شدید رنج می برد ، چهار یا پنج روز طول می کشد. و در دندانهای پشتی هیچ دردی وجود ندارد. دومی یا یک زخم مختلط ، و غیره ممکن است به تاج شک کنید.

خداکارمی با بیان اینکه افرادی که از درد مزمن و گلو درد و گردن رنج می برند ، باید مراقبت بیشتری کنند: “این افراد باید ماسک بپوشند و از تماس با دیگران خودداری کنند و باید از طرف پزشک مراقبت شود. “”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا