درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک

درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک

فیس بوک به سازندگان محتوا در سیستم عامل خود اجازه می دهد تا از طریق تبلیغات پول کوتاه مدت جمع کنند.

به گزارش ترند روز ، فیس بوک این خبر را در یک وبلاگ قرار داد و برنامه های خود را برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در کسب درآمد توضیح داد. این اقدام زمانی انجام می شود که رقبای کوچکتر سعی در جذب افراد مشهور در شبکه های اجتماعی دارند.

اسنپ ​​چت ، صاحب اسنپ چت ، به یک خالق داخلی که یک ویدیوی ویروسی کوتاه را در SnapChat Spotlight روزانه 1 میلیون دلار پرداخت می کرد ، پرداخت کرد. توییتر اخیراً از راه اندازی سرویسی به نام “Super Follow” خبر داده است که به کاربران امکان می دهد از طرفداران خود برای محتوای خود درآمد کسب کنند.

فیس بوک گفت که می تواند با فیلم هایی که در یک دقیقه کوتاه تر از سه فیلم قبلی هستند درآمد کسب کند.

فیس بوک همچنین در حال تنظیم آگهی آزمایشی است که به نظر می رسد مانند برچسبی است که سازندگان محتوا می توانند در داستان های فیس بوک خود برای کسب درآمد استفاده کنند.

اکنون محتواسازان بیشتری می توانند پول خود را برای فیلم های زنده در فیس بوک اهدا کنند ، کاری که فقط با دعوت انجام می شود.

به گفته رویترز ، این غول شبکه های اجتماعی اعلام کرده است که 7 میلیون دلار برای خرید رایگان ستاره های فیس بوک هزینه می کند که کاربران می توانند به عنوان پاداش به سازندگان آن در Facebook Live پرداخت کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا