اقتصادی

دانلود ویدیوهای 4K با اینترنت 5G

به گفته کارشناسان فناوری اطلاعات ، سرعت اصلی ترین نگرانی کاربران است و سرعت اینترنت 5G بیش از هزار برابر سریعتر از اینترنت 4G است و بنابراین شما می توانید فیلم های 4K را با حداکثر سرعت و پهنای باند 100 گیگابیت در ثانیه تماشا کنید.

علی اصغر زارعی در گفت وگو با ترند روز ، درباره اینترنت 5G گفت: اینترنت 5G نسل جدیدی از اینترنت است که به زودی جایگزین 4G خواهد شد. با اینترنت 5G سرعت بسیار بالا است و سرعت دستگاه های بی سیم یا شبکه ها را کاهش می دهد.

وی گفت: سرعت یک مشکل اساسی است و کاربران نگران هستند که اینترنت 5G در مقایسه با سایر نسل های اینترنت و تلفن های همراه از سرعت اینترنت بالاتری برخوردار است. با قاطعیت می توان گفت که سرعت اینترنت 5G بیش از هزار برابر سرعت اینترنت 4G است. با ایجاد اینترنت 5G ، فیلم 4K را با سرعت بالا و پهنای باند 100 گیگابیت بر ثانیه تماشا کنید.

کارشناسان رایانه می گویند حذف تأخیر در ارسال و دریافت اطلاعات از مهمترین ویژگی های اینترنت 5G است. همین مورد در اینترنت 5G نیز صدق می کند. همچنین از تراکم اتصال بالاتری نسبت به شبکه 4G برخوردار است و از بسیاری از دستگاه های ارتباطی دیگر که یک میلیون دستگاه متصل به ازای هر کیلومتر مربع هستند پشتیبانی می کند.

زارعی درباره برنامه های اینترنت 5G گفت: اینترنت اشیا ، اتوماسیون ، نظارت از راه دور ، بهداشت ، امنیت و زیرساخت های عمومی از جمله کاربردهای این نسل اینترنت است. دسترسی به دنیای 5G بدون شک نحوه ارتباط روزمره ما با فناوری را تغییر خواهد داد و نباید فراموش کرد که استفاده از کانال ها و نیاز به استفاده از آنها کاملاً ضروری است.

وی ادامه داد: اکنون در مناطق وسیع مناطق مهم به شبکه های LTE دسترسی ندارند ؛ در واقع ، در برخی از شهرها ، کاربران در مدت زمان طولانی سرعت اینترنت کندی را تجربه می کنند. روزانه انجام می شود. اینترنت 5G پهنای باند قابل توجهی را به کانال های مورد استفاده در گذشته برای ارتباط از طریق کانال ها اضافه می کند.

وی در مورد نقش پنجم اینترنت در رانندگی اتومبیل ها گفت: “امید است در آینده نزدیک تعداد خودروهای 5G افزایش یابد تا وسایل نقلیه بتوانند به راحتی در جاده ارتباط برقرار کنند و در مورد سایر وسایل نقلیه ، شرایط به رانندگان و رانندگان اطلاعات ارائه دهید. ” جاده ها ، نمایشگاه های اتومبیل و غیره را ارائه دهید به عنوان مثال ، هنگامی که اتومبیل به طور ناگهانی در مسیر شما ترمز می کند ، اتومبیل شما با اطلاعاتی که از طریق سیستم دریافت می کند قطع می شود. اتفاقی که جان هزاران ، هزاران نفری را که سالانه در تصادفات دلخراش جان می دهند نجات می دهد.

این مقام مسئول گفت: “شبکه 5G به شهرها و شهرها امکان می دهد تا کارایی بیشتری داشته باشند. در واقع ، بسیاری از شرکت ها می توانند بسیاری از اطلاعات را از طریق حسگرها به راحتی کنترل کنند.” مهارت های مدیریت فناوری اطلاعات. آنها را ارزیابی کرده و در صورت لزوم به آنها اطلاع دهید. به عنوان مثال ، هنگامی که در ساخت و ساز یک شهر در منطقه ای از شهر مشارکت دارند ، آنها می توانند مردم را به روشی آسان و سریع آگاه کنند. علاوه بر این ، شهر می تواند یک ریشه را راه اندازی و کار کند عکس در شهر به سرعت و به راحتی.

زارعی درباره نقش 5G در نظارت از راه دور گفت: “از آنجا که کاهش وزن 5G بسیار کم و سریع است ، کنترل از راه دور بر روی ماشین های سنگین به واقعیت تبدیل شده است.” این فناوری ” به عنوان مثال 5G به تکنسین هایی با توانایی کنترل ماشین آلات از هرجای دنیا اجازه می دهد. هدف کاهش خطر محیط خطرناک است.

وی در مورد سلامتی با استفاده از 5G گفت: “شبکه های 5G می توانند سلامتی را نیز بهبود ببخشند.” با توجه به پهنای باند بالا و تأخیر کم در این شبکه ، امید است که در سالهای آینده شاهد توسعه پزشکی ، پزشکی از راه دور ، فیزیوتراپی AR ، جراحی دقیق و حتی جراحی از راه دور باشیم. به عنوان مثال ، یک بیمارستان می تواند یک شبکه حسگر بزرگ برای نظارت بر بیماران ایجاد کند ، یا یک پزشک می تواند برای پیگیری روند بهبودی قرص های هوشمند تجویز کند. حتی بیمه گر می تواند مشترک را کنترل کند تا روش ها و روش های درمانی مناسب را تعیین کند.

وی گفت: “یكی از جنبه های جالب و مهم 5G تأثیر آن بر اینترنت اشیا است.” اکنون سنسورهایی وجود دارد که می توانند ارتباط برقرار کنند. اما آنها به منابع بیشتری نیاز دارند و ما شاهد کاهش سریع دسترسی به داده های LTE هستیم. با سرعت 5G و سرعت پایین ، اینترنت اشیا through از طریق ارتباط بین سنسورها و دستگاه های هوشمند قدرتمندتر شده است. در حقیقت ، دستگاه های هوشمند کامل 5G به منابع کمتری نسبت به دستگاه های هوشمند موجود در بازار نیاز دارند ، زیرا بسیاری از این دستگاه ها می توانند به ایستگاه ها متصل شوند ، که آنها را موثرتر می کند.

زارعی خاطرنشان می کند: امکان دسترسی به اینترنت 5G به تعداد شرکت های مخابراتی و ارتباطی که در این زیرساخت شبکه فعالیت می کنند و دسترسی شما به آنها بستگی دارد بستگی دارد. امروزه در ایالات متحده بسیاری از شرکت ها از منابع مختلف با 5G کار می کنند و از آن در صنعت خود استفاده می کنند. در آینده نزدیک ، زیرساخت شبکه 5G آماده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا