اقتصادی

خودروهای سنگین؛ خریدار آبروی خودروسازان داخلی است

ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولید شده در فوریه سال جاری ، نشان می دهد که تولیدکنندگان خودروهای خانگی در تولید خودروهای سنگین بسیار بهتر از تولید وسایل نقلیه سبک و به ویژه وانت عمل می کنند.

به گزارش ترند روز ، براساس گزارش کیفیت بازرسی شرکت کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از گروه خودروهای سنگین تولید شده در فوریه سال جاری ، در بخش مسافر در گروه مینی بوس و مامایی ، مینی بوس ایسوزو سحر و در کامیون group.NPR75K و NMR85 ، ساخت شرکت بهمنی دیزل ، بالاترین کیفیت را کسب کرده و پنج ستاره شدند.

با این حال در ماه فوریه نسبت به ژانویه، مینی بوس ایسوزو سحر و کامیون NPR75K به کیفیت چهار ستاره به پنج ستاره ارتقا یافتند ، اما کامیون NMR85 نیز در ژانویه پنج ستاره تولید کرد.

همانطور که گزارش شد ، در گروه مینی بوس و میدباس ، مینی بوس ایسوزو سحر پنج ستاره دریافت کرد و سپس ون مسافربری شرکت ایرانی ، خودرو دیزل و مینی بوس دیزل شیلر بهمن توانستند چهار ستاره را برای پنج کیفیت این ویژگی دریافت کنند. ارزیابی:

همچنین در این گروه ، مینی بوس آرین ساخت شرکت ایران خودرو دیزل با کیفیت سه ستاره دریافت کرد.

در بخش مسافران ، در گروه اتوبوس ها ، اتوبوس ATROS ایران-خودرو دیزل به سه ستاره تبدیل شده است.

همانطور که گفته شد ، در گروه کامیون در منطقه ون ، تولید شده توسط گروه خودروسازی بهمنی دیزل ، کامیون ایسوزو NMR85 و کامیون ایسوزو NPR75K پنج ستاره و کامیون بهمن دیزل شیلر و کامیون الوند ساخت شرکت سایپادیزل چهار بار دریافت می کنند. -ستار پنج ستاره با کیفیت. فهمیدم.

شایان ذکر است که کامیون الوند نیز در ماه فوریه از یک کیفیت به روز برخوردار شده است. و سه ستاره در ژانویه.

در بخش کامیون ، کامیون Isuzu NPR75M Bahmani Diesel چهار کیفیت و کامیون Benz WH Siba سه ستاره کیفیت دریافت کرد.

در گروه قاتل ، اتومبیل کشنده New Photon Auman H4 شرکت ایرانی ، اتومبیل دیزلی و کشنده FAW J6 Sibamotor همگی دارای کیفیت چهار ستاره هستند.

همچنین قاتل Pilson Citroën C7 در رده اتومبیل های با کیفیت سه ستاره قرار دارد.

این گزارش نشان می دهد که شرکت های خودروساز در بخش خودروهای سنگین عملکرد به مراتب بهتری نسبت به سایر خودروسازان ، به ویژه سازندگان وانت دارند. اگر در ون بالاترین سطح ممکن از کیفیت سه ستاره باشد ؛ در گروه خودروهای سنگین ، کیفیت حداقل سه ستاره است و بیشتر اتومبیل ها چهار ستاره و پنج ستاره هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا