علمی و پزشکی

خنک ماندن در گرما با 5 ماده غذایی ساده

خنک ماندن در گرما با 5 ماده غذایی ساده

خنک ماندن در گرما یکی از چالش های این روز های تابستانی است و به کمک این 5 ماده غذایی باور نکردنی می‌توانید خنک شده را تجربه کنید. در اینجا برخی از بهترین مواد غذایی برای خنک شدن شما در طول موج گرما آورده شده است.

سوپ

یک کاسه سوپ گرم ممکن است به عنوان یک وعده غذایی زمستانی مناسب تر به نظر برسد. با این حال، خوردن سوپ در عصرهای تابستان که دمای هوا در بیرون کاهش می یابد، به خنک نگه داشتن بدن شما کمک می کند. سوپ داغ باعث می شود بیشتر عرق کنید و تبخیر عرق بدن را خنک می کند.

نعنا و اسفناج

اسفناج حاوی ویتامین ها و مواد معدنی برای کنترل فشار خون و در نتیجه خنک نگه داشتن شما است. نعناع همچنین به دلیل خنک بودن هر غذا یا نوشیدنی را در تابستان انتخابی آرامش بخش می کند.

هندوانه

هندوانه سرشار از آب است و همچنین حاوی اسید آمینه سیترولین است که به آرامش شما و گشاد شدن رگ های خونی کمک می کند. این به نوبه خود باعث می شود خون بهتر در سراسر بدن گردش کند و شما را خنک کند.

فلفل تند

فلفل تند یکی دیگر از انتخاب های عالی در هوای گرم است. زیرا کپسایسین موجود در این غذا سیگنال گرم شدن بیش از حد را به مغز شما ارسال می کند. فلفل تند مانند سوپ باعث می شود بیشتر عرق کنید.

شیر نارگیل

شیر نارگیل به آبرسانی، جلوگیری از خستگی و درد عضلانی در هوای گرم کمک می کند.

منبع: https://doctor-news.ir/3847/

دکمه بازگشت به بالا