اقتصادی

خرید آنلاین ماه مبارک رمضان از 26 ماه مه آغاز می شود

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت (سمات) از توزیع 200 هزار تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: “فروش ویژه آنلاین کالاهای با مصرف زیاد فردا (شنبه) 26 اردیبهشت آغاز می شود.”

به گزارش ترند روز ، در برنامه رادیو احتضاد ، حسین مدرس سلامانی اظهار داشت: شب عید و ماه مبارک رمضان دو دوره مهم برای مسئولان در تنظیم بازار کشور است. برای این کار ، دولت مدتهاست که برنامه توافقی را برنامه ریزی کرده و آماده کرده است. اشیاء مورد نیاز مردم تهیه شده و با هماهنگی شبکه های توزیع برای تهیه کالاها و شبکه های نظارت ، برای تقویت نظارت و کنترل بازار ، سعی در مدیریت ماه مبارک رمضان و همچنین شب عید دارند.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت اضافه کرد: “بر این اساس در ماه مبارک رمضان بیش از 200،000 تن مایحتاج و مایعات روزانه به افرادی که مهمترین نیازهای مردم در ماه مبارک رمضان هستند ، توزیع می شود.” . آرامش کالاهای دیگر مورد نیاز مردم فراموش نخواهد شد.

وی افزود: به همین منظور ، با شبکه های توزیع ، اصناف ، فروشگاه های بزرگ ، تعاونی برای مصرف کار ، کارگران و نیروهای مسلح هماهنگی بسیار خوبی وجود دارد تا این کالاها بدون هیچ مشکلی و با قیمت مناسب به افراد برسند.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای امور بازرگانی با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه بازرسان سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کنندگان ، سازمان امور مجازات و اتحادیه های کارگری نظارت جدی بر بازار را آغاز کرد ، افزود: یک برنامه ویژه نظارت و بازرسی برای ماه رمضان نیز به موازات اینها است اقداماتي كه در سطح عرضه و توزيع كالاها تشكيل مي شود و بطور گسترده در كشور اجرا خواهد شد.

وی از نظارت دقیق بر انبارها با راه‌اندازی سامانه جامع انبارداری خبر داد و گفت: “این پروژه برای حفظ آرامش بازار و بهبود رفاه گروه‌های آسیب پذیر ، برای جلوگیری از تخلفات احتمالی توسط اتحادیه‌ها و غیره اجرا خواهد شد.” خوشبختانه با تشکر از اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان ، کالاهای خانگی و کالاهای مصرفی با مقادیر کافی ، با دسترسی آسان و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد تا شهروندان نیازی به نگرانی در مورد آن نباشند.

وی در ادامه با بیان اینکه خرما یکی از پرمصرف ترین کالاها در ماه مبارک رمضان است ، اظهار داشت: محدوده قیمت خرما به عنوان یکی از محبوب ترین کالاها در ماه مبارک رمضان ، چه از نظر تولید و چه از نظر مصرفی ، در سیستم 124 تعیین شده است. با این حال ، این سیستم قادر به ثبت و پردازش شکایات در مورد تخلفات ، از جمله افزایش قیمت ، پنهان ، انباشت ، قیمت گذاری نشده و عدم پرداخت قیمت کالاها و خدمات مختلف به صورت آنلاین است و به همین دلیل افراد در صورت مشاهده تحویل کالا برای قیمت های بالاتر ، ممکن است وجود داشته باشند. ثبت شده در بخش “ثبت شکایات” سیستم ، گزارش تخلفات در اسرع وقت. آن را دریافت کنید

این معلم خیابانی با رویکرد رادیو اچتساد ادامه داد: علاوه بر این ، اصناف و هیئت نظارتی واحدهای صنفی مانند خاکستر ، حلیم ، زولبیا و بامیه را ارزیابی کردند در حالی که محدوده قابل قبولی در این زمینه مهم بود. قیمت برای تحویل این محصول است.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای تجارت گفت: امسال از نظر شیوع تاج در کشور شرایط ویژه ای وجود دارد و بنابراین همه اتحادیه ها و صاحبان مغازه ها باید کالا را به طور یکسان در اختیار مردم قرار دهند. در همین حال ، سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پروتكل های بهداشتی مربوط به محصولات غذایی خارجی از جمله خاکستر و حلیم را تهیه كرده و مورد توجه اتحادیه های صنفی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مردم برای رفع نیازهایشان در ماه مبارک رمضان معمولاً یک هفته قبل از آغاز این ماه انجام می شود و تا شب های قدر ادامه دارد ، افزود: “اکنون بازار خوشبختانه آرام بوده و کالاهای اصلی تا پایان ماه رمضان تحویل می شوند.” بیایید ادامه دهیم

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین گفت: “امسال در ایدا از آنجا که به ما گفته شد که به دلیل شرایط ویژه شیوع ویروس کورونیروس از خانه خارج نشویم ، سعی کردیم با راه اندازی یک جشنواره خرید آنلاین ، نیازهای آنها را برآورده کنیم.” بر این اساس ، فاز دوم این جشنواره از 6 آوریل به منظور برآوردن نیازهای مردم در قالب فروشگاه های آنلاین و جبران بخشی از خسارت های ناشی از تعطیلی فروشگاه ها و بنگاه های اقتصادی در نتیجه راه اندازی این پروژه آغاز شد.

به گفته این مسئول مسئول مرحله بعدی جشنواره فروشگاه اینترنتی که به طور ویژه برای ماه مبارک رمضان تهیه شده است ، از روز شنبه 26 اردیبهشت همزمان با آغاز ماه رمضان آغاز می شود ، براساس آن فروشگاه های بزرگ آنلاین دارای صفحه ویژه ای برای فروش کالاهای ویژه خواهند بود. و برای گذراندن ماه مبارک رمضان ، اطمینان حاصل کنید که افراد برای رفع نیازهای خود از تلفن و اینترنت خود استفاده می کنند و همچنین به دلیل مشکلات بهداشتی خانه های خود را ترک نمی کنند.

معاون وزیر سکوت خاطرنشان کرد: همه اصناف و اتحادیه ها تلاش می کنند تا مردم عضو این جماعت نباشند و البته تا حدودی کار جوانان ایرانی را که در ناوگان حمل و نقل بین شهری کار می کنند از دست بدهند و از چشمک تاجی نیز رنج می برند ، جبران خسارت می باشد. بنابراین مردم باید برای حفظ سلامتی خود در خانه خود بمانند و برای کمک به این بخش از اشتغال کشور ، باید خرید خود را از طریق تلفن و به صورت آنلاین سفارش دهند تا چرخ این بخش از اشتغال کشور نیز چرخانده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا