جلوی سفرها را بگیرید / رستوران‌ها و پاساژها تعطیل شوند

جلوی سفرها را بگیرید / رستوران‌ها و پاساژها تعطیل شوند

رئیس بخش بیماریهای میکروبی در بیمارستان مسیح دانشوری در تشریح وضعیت دشوار کرونا در کشور ، گفت: همچنین تعطیلی های دیگری نیز برای کنترل وضعیت سلامتی انجام شده است. اگر رستوران ها و جاده ها و مردم در آن مکان ها باز شوند ، بیماری وجود دارد. “حتی اگر بسته نباشد بهتر است.

در مصاحبه با ترند روز ، دکتر. پیام طبرسی وی در مورد وضعیت وخیم کرونا در کشور گفت: “در حال حاضر ما در بدترین وضعیت کرونا از زمان شروع همه گیری ، در کشور و شلوغی بیش از حد بیمارستان ها قرار داریم.”

وی افزود: “در بیمارستان های دولتی ، بیمارانی که به شدت بیمار هستند و نیاز به ICU دارند بستری می شوند و از آنجا که ICU ناراحت کننده و پر است ، همان بیماران برای دریافت تخت در ICU و بیمارستان در بخش بستری می شوند. بیماران در در همان بخش. ”در نتیجه ، بیمارانی که قبلاً بستری بودند در بیمارستان بیمار دارو و اکسیژن دریافت می کنند ، و این نتیجه وضعیت فعلی است.

طبرسی ادامه داد: با وجود این تعداد زیاد بیماران ، ممکن است کمبود دارو نیز رخ دهد.

وی در مورد وضعیت کرونا در روزهای آینده توضیح داد: “همچنین ، چند روز مرخصی اعلام شده است ، که چیز بدی نیست ، اما اگر محدودیت ها به درستی اعمال شوند.” اگر رستوران ها و خیابان ها باز شوند و افرادی در این مکان ها حضور داشته باشند ، هیچ تاثیری در کاهش بار بیماری ها نخواهد داشت و حتی اگر بسته نشوند ، بهتر خواهد بود. اگر تعطیلات است ، باید همه جا تعطیل شود و کنفرانسی برگزار نشود ، بنابراین این رویداد می تواند به توقف چرخه بیماری کمک کند تا بیمارستان ها و پزشکان بتوانند کمی نفس بکشند.

این متخصص بیماری های عفونی تاکید کرد: اکنون باید سفرها را در فصل تعطیلات متوقف کرد و مردم از این موضوع مطلع باشند. وقتی می گوییم وضعیت بد است و تخت ها مشکل هستند ، باید زیرساخت ها را دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جشن محرم مورد پسند همه ایرانیان است ، گفت: باید ببینیم که در شرایط خاصی قرار داریم و همچنین به مقامات عالی رتبه و مقام معظم رهبری توصیه کرده ایم که کسی را به خطر نیندازند. انجام شد. “با ناراحتی نگاه کنید.

طبرسی گفت: هنوز به قله قله پنجم کرونا نرسیده ایم و به دلیل شدت بیماری ، زمان رسیدن به قله را نداریم. انگار جنگل آتش گرفته بود و تا خاموش نشدن شعله نمی توان گفت چه زمانی آتش خاموش می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا