«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حامد قنادپور، مدیر کل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری و امیرحسین باقری، معاون بازرگانی و اشتغال و حسن مختاریان، معاون فنی، سخنرانی کردند. رئیس جمهور آنها در این جلسه به سؤالات خبرنگاران در مورد جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این برنامه منحصر به فرد و متنوع پاسخ دادند.

تارا خدمات اعتبار خرد ارائه می دهد

مدیرعامل تارا در این دیدار با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال تجربه کاری و حرفه ای شکل گرفته است، گفت: تلاش جدی تارا از دهه 1400 تاکنون بوده است.-اقتصاد و توسعه تجارت گروه صنعتی گلرنگ. سعی می‌کند با ارائه راه‌حل‌های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی، به مشکلات و نیازهای مردم امروزی فکر کند و فلسفه اصلی آن کمک به تسهیل خدمات مالی برای طبقه متوسط ​​است.»

سید حامد قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا اخیرا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، حاکمیت شرکتی، وام سازمانی و خدمات اعتبار خرد را به همگان ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس آغاز شده بسیار خوب بوده است. . فهمیدم. ” “این قبلا اتفاق افتاده است.”

وی گفت: در حوزه خدمات و سازمان تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و وام ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد دلار بدهی ارائه کرده است.

وی به برخی از مهارت‌ها و مزایایی که تارا در ساخت این اپلیکیشن دارد، اشاره کرد، از جمله: “با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ از نظر زنجیره تامین و امکانات خرده‌فروشی و تجربه طولانی مدت. 50 سال”، تجربه کاربری “بی نظیر” و منحصر به فرد»، «گسترش گیرنده ها در 460 شهر ایران و مراکز خرید خصوصی و بیرونی بیش از 4500 نفر در زمینه های مختلف کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی. و سلامت، خدمات «بیمه و …»، «غیرانتفاعی و پورسانت»، «ارتقای سطح زندگی مردم» و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سیستم ما در برقراری انضباط مالی و بازپرداخت بدهی‌های فردی کارفرمایان کاملاً وابسته به اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر و کاربر وارد می‌شوند. رکورد “آنها منفی دریافت می کنند و از خدمات اضافی حذف می شوند.”

او گفت: «ما باید قول بدهیم که تارا هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است، هم از نظر کاربران و هم از نظر خدمات، و برنامه‌هایی که از قبل اجرا شده است، نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را تا پایان امسال و سال آینده می‌دهد. شعار تارا با عنوان “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش پایداری مالی” و تفکر کامل، در مواجهه با دغدغه ها و نیازهای بشر امروزی به طور کامل اجرا می شود و می توان گفت که در دین تجاری این خدمات همخوانی دارد. نسبت به افراد و جامعه و در قالب مسئولیت مدنی «برندها و شرکتها مسئول هستند».

وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا که چرایی و چگونگی ایجاد آن، ابعاد و روند توسعه این اپلیکیشن و آینده آن را برای حضار تشریح کرد.

وحید شمخی، با اشاره به اینکه سال گذشته تارا بر روی تامین اعتبار شرکتی و شرکتی تمرکز داشت، خاطرنشان کرد: امروز برای معرفی و ساخت یک سرویس جدید از TARA با نام «وام خرد» یا «اکنون بخر، بعدا پرداخت کن» گرد هم آمدیم! “این شهرت جهانی دارد.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد گواهینامه، ضمانت نامه، ضمانت نامه و ضمانت نامه و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه مستقیم نیست و کاربران می توانند فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند. یا انجام چک و موجودی و کسب اعتبار از 500000 تومان تا 5 میلیون تومان و خرید 4500 در فروشگاه های خصوصی و فراساحلی سراسر کشور. خاطرنشان می شود که روند توسعه گیرنده های تارا به سرعت در حال پیشرفت است.

وی گفت: تارا به کارفرمایان کمک می کند تا نیازهای مالی خود را در کوتاه مدت و میان مدت مدیریت کنند و از نظر مالی معقول تری زندگی کنند و چون در اقتصاد تورمی در ایران، کارفرما دو ماه بعد پرداخت می کند، به نفع اوست. ..»

برای استفاده از این سرویس به شماره تلفن همراه با نام خود و کارت ملی هوشمند (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: تعامل با کاربر منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور این سیستم موفق به تکیه بر اعتماد کامل شود و طرح توسعه یابد. در عین حال ممکن است لازم باشد ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم که مجبور نباشیم همه چیز را با پول بخریم و از اعتبار برای تغییرات فرهنگی استفاده کنیم (مانند کشور های دیگر در دنیا).

تارا خدمات اعتبار خرد ارائه می دهد

تارا وزیر توسعه و اصلاحات در سخنانی با بیان اینکه نیمی از اعتبار دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، توضیح داد: به رشد خود ادامه می دهد.

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا در خصوص خدمات ارائه شده به سازمان ها و شرکت ها صحبت کرد و افزود یکی از اهداف مورد استفاده مخاطبان از تنظیم سرویس تارا برای دستیابی به این مهم است. . این در مورد بهبود تجربه است. “این برنامه پاداش کارکنان سازمان آنها است.

وی افزود: برای پاسخگویی بهتر به نیازها و خواسته‌های خانواده‌های ایرانی، در تلاش هستیم تا گیرندگان تارا را در رشته‌ها و رده‌های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنون جمع‌آوری کمک‌های مالی، طی سخنانی به اهمیت امنیت در تمامی خدمات دیجیتال و اهمیت دوگانه خدمات مالی پرداخت.

او گفت: «سادگی و ایمنی دو ویژگی متمایز تارا هستند. پرداخت توسط تارا حتی به صورت آفلاین نیز امکان پذیر است و نیازی به دسترسی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده در این برنامه یک میکروسرویس است که می توانیم در آینده به راحتی آن را بسازیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات رسانه ها پاسخ دادند.

شایان ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا دارای قابلیت بازگشت وجه به ازای هر خرید 3% است که در اختیار تمامی شرکت کنندگان تارا قرار می گیرد و به عبارت دیگر تخفیفی طولانی مدت را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. علاوه بر این، پشتیبانی تارا از 1573 شماره به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است نشست خبری اپلیکیشن تارا (راه حل دیجیتال 360 درجه برای افزایش امنیت مالی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در جاده ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور اصحاب رسانه و … برگزار شد. شرکت کنندگان و مهمانان

دکمه بازگشت به بالا