اقتصادی

بیش از ۹ میلیارد برای ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری بروجرد در نظر گرفته شده است

ترند روز / لرستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل آژانس های دولتی ، ساختمانی و زیربنایی گفت: بیش از 9 میلیارد برای پروژه استادیوم 5 نفره اختصاص یافته است. 000 در بروجرد.

از سوی دیگر محمد جعفر علیزاده از پروژه استادیوم 5 هزار نفری استان بروجرد بازدید کرد که امروز 22 شهریور برگزار شد ، به خبرنگاران گفت: پروژه 5 هزار نفری ورزشگاه در در استان در پایان دولت کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این استادیوم با کیفیت عالی ساخته می شود ، افزود: به استثنای پروژه های تولیدی ، می توان از پروژه 5 هزار نفری ورزشگاه در استان بروجرد استفاده کرد.

مدیر قوه مجریه دولت ، ساختمانهای دولتی و زیرساختهای کشور تأکید کرد: مخالفت بزرگترین مشکل در پروژه استادیوم استان است که جایزه دریافت شد. آزاد کردن زمینه ها و فعال سازی پروژه یک معامله بزرگ است.

علیزاده افزود: 9 میلیارد و 700 میلیون تومان برای این طرح اختصاص یافت که 50 درصد آن اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: امضاهای لازم برای جوایز اضافی به برنامه و سازمان بودجه داده شده است و امیدواریم ماه جوایز اضافی را به ما بدهد.

معاون توسعه راه و شهرسازی وزیر امور خارجه ادامه داد: زیرا این خشونت زمان بر است و اقدامات احتیاطی در این زمینه انجام می شود.

علیزاده گفت: وقتی مشکلات آب ، برق و سوخت حل شد ، می توانیم زمین چمن کاری را انجام دهیم ، اکنون کاسه ها تمام شده اند و ممکن است ساخت و سازها افزایش یابد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا