بهره برداری از ایستگاه راه آهن باباکمال در دهه فجر

ترند روز / همدان معاون نخست وزیر در امور راه و شهرسازی از بهره برداری از ایستگاه راه آهن باباکمال تویسرکان و جابجایی مسافران راه آهن در این مسیر طی دهه فجر امسال خبر داد. مضر
خیرالله خادمی عصر چهارشنبه ، ۲۲ آبان ماه هنگام بازدید از ایستگاه قطار بابکمال تویسرکان ، موارد زیر را بیان کرد: کمبود منابع و اطلاع رسانی پیش از بدهی ، دلایل اصلی تأخیر در اجرا و اتمام دو پروژه راه آهن بابا کمال و بستن جاده. تویسرکان به کنگاور سفر کرد.
وی در مورد چهار مسیر تویسرکان به کنگاور گفت: در مجموع طول چهار خط اصلی این خط ۳۳ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر آن اجرا شده و در حال انجام است و اکنون ۵ کیلومتر از آن آماده است و امیدواریم که ۱۰ علائم امنیتی داشته باشیم. ” ظرف ۱۵ روز آینده نصب و نصب می شود.
خادمی افزود: 5 کیلومتر دیگر نیز وجود دارد ، امیدواریم تابستان سال آینده به اتمام برسد و اکنون مجوز 8 کیلومتر باقیمانده را در استان گرفته ایم ، کارهای ساختمانی قبل از پایان سال و در پایان سال. ” بیایید 1400s را تحت هدایت ترافیک قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در پی نمایندگی تویسرکان در خانه ملت ، مبلغ عظیم ۱۲ میلیارد دلاری برای پروژه ها و چهار ضلعی سازی به کنگاور اختصاص داده شده است. محور تویسرکان که تکمیل این پروژه ها را تسریع می کند. “
معاون نخست وزیر در امور راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر اینکه پرداخت مطالبات کارکنان پروژه در اولویت است ، اظهار داشت: امور مالی ، مطالبات شرکت پیمانکاری جهاد نصر شرکت ، و با پرداخت این پول به شرکت جهاد نصر ، مطالبات کارگران و کارمندان این شرکت تسویه می شود.
وی گفت: تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کیلومتر بزرگراه و جاده فرعی در سراسر کشور داریم که ۱۲۰۰۰ کیلومتر آن مسیرهای هوایی اصلی است و اکنون ۳۴۰۰ کیلومتر راه آهن در دست ساخت داریم و ۱۶۰۰ کیلومتر از این مسیرها طبق ما سال “جهش تولید” را در قالب هشت پروژه ریلی در اولویت قرار داده ایم و انتظار داریم که این صندوق تا پایان سال ۱۹۹۹ از ۴۷۰ کیلومتر استفاده کند و بقیه را تا سال ۱۴۰۰ تمام کنید.
خادمی افزود: یکی از بزرگترین پروژه های خارج از کشور که به زودی ماه آینده افتتاح می شود راه آهن بافق-هرات-افغانستان است که برای رفت و آمد به بندر بسیار موثر است. جنوب و همچنین افغانستان را از مکان اشتباه بیرون بکشید. “
مدیرکل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل یادآور شد: تعمیرات جاده ای ما ۱۷۰ کیلومتر در سال است و اجرای این ۱۶۰۰ کیلومتر در دو سال بهره برداری پیشرفت بزرگی در است بحث راه آهن در کشور. “
خادمی گفت: ۲۴۰۰ کیلومتر راه در کشور مورد استفاده و ۱۲۰۰ کیلومتر ساخت داریم و ۶۶۰ کیلومتر اولویت است و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ کار کنیم و اگر بتوانیم پروژه ها را به سرانجام برسانیم. همه ما کار می کنیم. ” طی دو سال ، ۲۵ درصد به طول راه آهن در کشور اضافه می شود و این کمک بزرگی در بحث های ایمنی راه خواهد شد.
سرانجام وی گفت: “ما ۷۸۰۰ کیلومتر راه کار در کشور داریم که امسال ۱۸۶۰ کیلومتر و با توجه به اولویت های” سال تولید “۱۴۰۰ کیلومتر تحویل خواهیم داد و پروژه تویسرکان-کنگاور نیز بخشی از این اولویت است و ما امیدواریم که اگر ۸۰۰ کیلومتر از این پروژه ها را پیشنهاد دهیم و ۱۶۰ کیلومتر باقیمانده سال آینده اختصاص یابد ، در واقع ، اولویت بندی جداسازی خطوط و افزایش پتانسیل محورهای حیاتی.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأیید اینکه روند ساخت و اجرای محور چهار خطه تویسرکان – کنگاور نامناسب است ، گفت:
بزرگراه تویسرکان – کنگاور راهی خطرناک و ناامن است که شاهد حوادث زیادی ناشی از کشته شدن این جاده به ویژه تصادفات دلخراش و کشته شدن بسیاری از شهروندان در این جاده بوده است. اخیراً ، و این نگرانی و نگرانی ما را در بین رانندگان افزایش داده است. آنها این مسیر را طی کردند.
محمدمهدی مفتح ادامه داد: کار چهار ضلعی سازی در این محور امسال مطابق انتظار ما نبوده و پیشرفت چندانی نداشته است و باید در ساخت این پروژه تسریع شود تا دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.
در پایان ، شهرستان تویسرکان در مورد موفقیت راه آهن در توسعه اقتصادی و شکوفایی صحبت کرد و با تأکید بر افتتاح این فرودگاه در تویسرکان در اسرع وقت ، وی گفت: به ۷۰ درصد رسید پیشرفت فیزیکی تا کنون و کار به زودی انتظار می رود. اجرای این پروژه عملیاتی شدن مسافران با قطار در دهه فجر امسال است.
انتهای پیام