اقتصادی

احداث مخزن آب اضطراری در ۳۷۴ محله تهران/تسریع در پروژه‌های نصب و بهره برداری از مخازن

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تهران حدود 374 مخازن اضطراری آب در حال ساخت است که می تواند بخشی از نیازهای شهروندان را برطرف کند.

به گزارش ترند روز، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران از عملیات اجرایی ساخت و نصب مراکز توزیع آب اضطراری مقاوم در برابر زلزله در شهر تهران در محل پارک فتح در کمون منطقه 2 تهران بازدید کرد. ، مدیرکل پارک های تهران. و سازمان فضای سبز، مدیرکل آبفای استان و معاونین و مدیران شهرداری منطقه 14 منصوب شدند.

مهدی پیرهادی با اشاره به کاهش منابع آبی و نزولات جوی در استان تهران و لزوم مدیریت کل مصرف، اظهار داشت: طی جلسات مکرر با سازمان آب و فاضلاب استان تهران، اقدامات موثری در 25 منطقه تعریف و اجرا شده است. مهمترین آنها تسریع در مذاکرات پروژه نصب و راه اندازی مخازن آب اضطراری در تهران است.

وی افزود: با تکمیل بزرگراه قمر بنی هاشم، اتفاق بزرگی در حوزه آبرسانی در استان تهران رخ داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا، در حاشیه این بازدید مهندس صالحی مدیرکل منطقه 4 آبفا در خصوص اهمیت سیستم های آبرسانی اضطراری و توسعه این مخازن، افزود: جانمایی نقاط تکمیل شده است. با هماهنگی آبفای استان و مهندسین مشاور پروژه و هم اکنون از ابتدای سال 1401 در برنامه عملیات اجرایی قرار دارد. مخازن در محل معینی در باغ های فتح، شاهد و گلگشت قرار گرفت.

همچنین بر اساس اعلام شرکت آبفای استان تهران مبنی بر راه اندازی 50 ایستگاه اضطراری آب در استان توسط شرکت آبفای منطقه 4، این شرکت برنامه ریزی های لازم را انجام داده و از ابتدا از سال 1401 کار اجرایی خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا