عمومی

بررسی انواع لوازم خانگی شیائومی

اگر به سال 2018 برگردیم ، شیائومی اعلام کرد که در حال آوردن فناوری خانه هوشمند خود به دنیای تکنولوژی می باشد، زمانی که فاش کرد سه دستگاه در فروشگاه های بین المللی قرار می گیرند چراغ لبه Mi Bedside، لامپ هوشمند Mi LED و پلاگین Mi Smart. این دستگاه ها و چندین مورد دیگر اضافه شد و رفته رفته لوازم خانگی شیائومی در تمامی لوازم منزل محصولاتی تولید کرد و کاربران در سرتاسر جهان را بی نیاز از هر شرکت خارجی کرد. با در اختیار داشتن الکسا و دستیار گوگل، مشخص است که شیائومی قصد دارد در خارج از چین یک بازیکن اصلی خانه هوشمند باشد.

با این حال، اگر فکر کنید Xiaomi تازه وارد میهمانی خانه هوشمند است کاملا در اشتباهید، زیرا شیائومی افکار جهانی را در سر میپروراند و به زودی بیشتر بازار ها را با قیمتد بسیار پایین قبضه خواهد کرد. در چین تعداد زیادی  از لوازم خانگی شیائومی به فروش می رسد. و منظور ما از این لوازم شما: بیش از 30 دوربین امنیتی ، پنج مدل یخچال هوشمند ، چندین بلندگوی هوشمند، چندین ماشین لباسشویی متصل، ده ها جارو برقی ربات وجود دارد … شما ایده می گیرید. شیائومی حتی با نام های بزرگ غربی فیلیپس و هانیول برای نامگذاری چند نام برای لوازم خانگی شیائومی هوشمند با هم همکاری کرده است.

فروشگاه اینترنتی تخصصی زیادی در زمینه لوازم خانگی دیجیتال و کالای دیجیتال می باشد و به صورت تخصصی در حوزه تجهیزات ذخیره سازی از قبیل هارد اکسترنال، حافظه اس اس دی ، هارد اینترنال، فلش مموری و کارت حافظه، قطعات اصلی کامپیوتر از قبیل مادربرد، سی پی یو اینتل، سی پی یو ای ام دی ، رم، پاو، کارت گرافیک و دی وی دی رایتر تجهیزات جانبی از قبیل مانیتور، کی برد، موس و هدست و .. موجود می باشد. شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک در اینجا کالای خود را ثبت کنید و با مراجعه به بلاگ خبری می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه لوازم هوشمند دسترسی پیدا کنید.

برنامه Mi home شیائومی

برنامه Mi Home یک فناوری قدرتمند و عجیب است. هنگام ورود به سیستم، باید منطقه خود را انتخاب کنید. و آنچه در اینجا انتخاب می کنید واقعاً بر روی چه دستگاه هایی می توانید با برنامه همگام سازی کنید. توصیه ما – در اینجا “Mainland China” را انتخاب کنید و هنگام تلاش برای افزودن دستگاه به مخلوط، هر دستگاهی را که می خرید باید برای انتخاب در دسترس باشد. شما می توانید در اینجا آن را ایمن بازی کنید و آسیا را انتخاب کنید ، و یک تجربه 100٪ عالی برای شما تضمین شود … اما لذت آن کجاست؟ این احتمال وجود دارد که شما در یافتن دستگاه Xiaomi تازه وارد شده خود برای لیست اضافه کردن نیز تلاش کنید. شما از طریق این برنامه می توانید کنترل وسایل دیجیتال خود را بدست بگیرید و از زندگی دیجیتال لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا