اقتصادی

اولین اقدام جهادی معاون جدید روابط کار

اولین اقدام جهادی معاون جدید روابط کار

یکی از فعالان در خصوص انتصاب وزیر جدید روابط کار از وی خواست تا برای جلسه هفته آینده شورای عالی کار برای اولین حرکت جهادی آماده شود و تاکید کرد: نباید از قبل جلسه هیأت نظارت تشکیل شود. مشارکت کمیته پرداخت برای تعیین هزینه سبد معیشت کارکنان.

ناصر چمنی در گفت وگو با ترند روز، درباره انتصاب وزیر جدید روابط کار، تشکیل جلسه شورای عالی کار را برگزار کرد و گفت: با توجه به شناختی که از آقای رعیتی فرد داریم و دیدگاه ها و دغدغه های ایشان در خصوص work.society منتظریم به عنوان اولین حرکت جهادی در هفته های آتی و البته با حضور جناب آقای عبدالملکی وزیر کار جلسه شورای عالی کار برگزار و در آن جلسه مشخص شود که چه خواهد شد. آیا جلسه به صورت ماهانه یا حداقل 45 روزه برگزار می شود؟ دستور کار کمیته دستمزد برای تعیین حقوق مناسب چیست؟

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جناب آقای رعیتی فرد با دیدگاه و دیدگاه تشکل ها و گروه های کارگری نسبت به افزایش دستمزد موافق نیستند، امید است نگرش ها و دیدگاه ها و افکاری در مورد ایشان که به عنوان نماینده جدید منصوب می شود، وجود داشته باشد. برای روابط استخدامی.» با این دولت تغییری نکرده است؛ زیرا می تواند پیام خوبی برای جامعه باشد که منتقدان دیروز ساکت ننشستند.
چمنی در ادامه تصریح کرد: وزیر کار در هنگام اخذ رای عدم اعتماد به مجلس تاکید کرد که مشکل اصلی امروز جامعه ناشی از عدم رعایت قانون مصوب مدیران و مسئولان امر و قانون است. اجرا نکردند و تعهدات انقلابی دادند که بیایند و قانون را اجرا کنند.
این فعال کارگری خاطرنشان کرد: نمایندگان کارگری با آنها دیدار و درخواست تشکیل جلسه شورای عالی کار کردند. بر اساس ضوابط و مقررات شورای عالی کار، شورا ماهی یک بار تشکیل جلسه می دهد و بیش از دو ماه است که هیچ جلسه ای تشکیل نشده است، لذا امیدواریم در حال حاضر به عنوان معاون جدید روابط کار منصوب شده باشیم. ، ما این کار را نخواهیم کرد. تاخیر در برگزاری جلسه شورا را ببینید.
چمنی با بیان اینکه جلسه شورای عالی کار باید از این به بعد تشکیل شود، گفت: در بحث تعریف دستمزد و مسائل مربوط به روابط استخدامی مانند دولتی که قبلا کار می کرد چه تفاوتی وجود دارد! آنچه ما به عنوان انقلابی انتظار داریم تغییر در نحوه و مدیریت دولتمردان و مدیران فعلی در مواجهه با آنچه قرار است در حوزه روابط کار و نیروی کار بیفتد است.
وی در پایان گفت: معاونت روابط کار دبیر شورای عالی کار است و امیدواریم هفته آینده برای جلسه شورای عالی کار آماده شویم چون جلسه شورای کار نیست باید در سال آینده تشکیل شود. پیشرفت. و اولین سخنرانی توسط نماینده گروه کارگران و کارفرمایان خواهد بود. سپس کمیته حقوق و دستمزد برای تعیین قیمت سبد معیشت وارد می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا