اقتصادی

افزایش حداقل ۱۰۰ درصدی تعرفه های صادراتی محصولات آب بر

افزایش حداقل 100 درصدی قیمت صادراتی آبزیان

معاون برنامه ریزی و وزیر اقتصاد در جهاد کشاورزی گفت: قیمت صادراتی محصولات جالیزی تا دو هفته دیگر اعلام می شود و حداقل 100 درصد افزایش برای محصولات آبی خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ترند روز؛ معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به این موضوع که قیمت صادراتی محصولات کشاورزی باید تا پایان شهریور ماه اعلام می شد، گفت: در قانون ابلاغیه ای مبنی بر اعلام قیمت صادراتی وجود ندارد. اول آنلاین، اما قیمت صادرات محصولات آبی اعلام شده است.» دو هفته دیگر در دسترس خواهد بود.

قربانی درباره افزایش قیمت صادراتی محصولات آبی گفت: حداقل افزایش 100 درصدی خواهیم داشت.

قربانی افزود: 2 محدودیت در کرایه ها وجود دارد. محدودیت در برقراری ابعاد فیزیکی و سایر ابعاد روابط بین‌الملل. در مورد برخی کشورها باید کارمزد را با توجه به کارمزد تنظیم کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: تعرفه های کشورهای اوراسیا که با آنها سروکار داریم متفاوت است، یعنی محصولاتی که از ما وارد می کنند باید با نرخ متفاوتی به آنها کالا صادر کنیم.

معاون بودجه و اقتصاد وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: محصولات تولیدی در اقامتگاه نسبت به سایر کشورها مالیات پایین محسوب می شود. این بدان معنی است که هزینه 100٪ بی ربط است، زیرا مصرف آب کاهش می یابد. این در حالی است که طبق سیاست کلی برای محصولات کشاورزی پرآب می توان حداقل 100 قیمت صادراتی در نظر گرفت.

محمد قربانی می گوید: روش های کشاورزی و سیاست های حمایتی ما اکنون آماده است. در رابطه با یک موضوع، موضوع آب، باید با وزارت نیرو به تفاهم کامل برسیم و بلافاصله روش کشاورزی را هم اعلام کنیم. بحث در مورد پیچیدگی محصولات آبی مانند هندوانه.

انتهای پیام/





آیا این اطلاعات مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 قدردان بودن را انتخاب کنید 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا