علمی و پزشکی

استان تهران کماکان در وضعیت قرمز/ در خانه بمانید

اخبار آفتاب:

علیرضا زالی ، فرمانده مراکز کنترل بیماری (کرونا-19) در کلانشهر تهران ، دکتر. علیرضا زالی ، در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد: 505 بیمار جدید به این بیماری مبتلا شده اند که در بیمارستان تهران کشف شده است.

به گفته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، زالی گفت: 127 بیمار در بخش ویژه بستری شده اند ، 378 بیمار در بخش عادی بستری شده اند و 390 بیمار شب گذشته برداشته شده است. .

استان تهران همچنان درخشان است / در خانه بماند

وی افزود: همچنین 8.2٪ از بیمارانی که در مورد کلینیک بیمار صحبت کرده اند باید در بیمارستان بستری شوند و 25٪ از آنها در گروه مراقبت از بیمار معالجه می شوند. “

زالی خاطرنشان کرد: استان تهران هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد و با توجه به تعداد پذیرفته شدگان ، میزان زایمان آن در حال کاهش است و تا زمان مصرف این دوز ، این وضعیت را به عنوان یک احتیاط پیش می گیریم. که

وی به دلیل تعطیلات 4 روزه ما ، به شهروندان تهرانی توصیه كرد كه از افزایش خطر ابتلا به بیماری عروق كرونر قلب و حفظ سلامتی خود فاصله نگیرند و طبق بررسی های انجام شده ، سفر در مسافت طولانی است. یکی از دلایل مهم و مؤثر در افزایش شیوع. وی حملات قلبی را در تهران و سایر شهرها به یاد آورد.

زالی اضافه کرد: “تجربه ما در تهران نشان می دهد که مسافرت تاثیری در مرگ و میر و سوء تغذیه ، بیمارستان ها و سیاست های سرپایی دارد ، بنابراین توصیه من این است قدرت جلوگیری از سفر غیر ضروری است. “

وی تصریح کرد: بسیاری از استان های کشور که در حال حاضر میزبان شهروندان تهرانی هستند خصمانه و سرخ هستند و قادر به میزبانی از آنها نخواهند بود ، خاطرنشان کرد: استان های سرخ با چالش های مدیریتی قابل توجهی روبرو هستند. سلامتی او و ما نمی توانیم مقاومت جدیدی را برای خدمت و پذیرش بیماران جدید داشته باشیم.

زالی به هموطنان سابق که به زادگاه خود سفر کرده اند توصیه کرد که سال گذشته مراسم عزاداری محرم برگزار کنند و همچنین به دلیل محدودیت های اعمال شده در مراسم عزاداری و جلسات در استان ها شرکت نکنند.

رئیس ستاد پایتخت با بیان اینکه از مرخصی 4 روزه بعدی می توان برای کاهش بیماری و تغییر اوضاع در تهران استفاده کرد ، اظهار داشت: در این تعطیلات طی 4 روز ریتم و تمدن ، مدیریت و تجارت در شهر تقویت می شود. ” و صلح آمیزتر و یک مزیت ویژه برای مدیریت همه گیری در تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا