علمی و پزشکی

از کجا بفهمیم گوشی‌مان تحت کنترل است؟

برنامه های جاسوسی و جاسوسی خطرناک است. دانستن نحوه هک کردن یا نصب نرم افزارهای جاسوسی بر روی تلفن شما می تواند کمک کننده باشد. تلفن و رایانه ما دو راه ارتباطی هستند که هر روز از آنها استفاده می کنیم. بنابراین اگر کسی تلفن همراه خود را تعقیب می کند. دسترسی به اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن (از لیست تماس شما) ، عکس ها ، فیلم ها ، اسناد و پیام های متنی می تواند خطرناک باشد. علائم نصب برنامه های جاسوسی یا هک کردن چیست؟

شارژ باتری موبایل سریع است

یکی از نشانه های روشن مبنی بر شارژ تلفن شما این است که باتری تلفن شما سریع تر از حد لازم است. در واقع ، به دلیل جاسوسی موبایل همیشه فعال است ، انرژی زیادی را مصرف می کند و باتری شما را در طی این فرایند تخلیه می کند.

تلفن همراه داغ بود

علاوه بر سرعت بخشیدن به تلفن همراه خود ، گاهی اوقات تلفن شما داغ است و این باعث می شود مصرف داده های اینترنت سریعتر از حد معمول آسان شود.

شما پیام های خطرناک و مشکوکی دریافت می کنید

شاید برای رفتن به مهمانی ناشناس پیامی دریافت کنید ، شاید پیوندی برای درخواست پول باشد ، شاید شخص ناشناس اطلاعات شما را درخواست کند و چیزهای مشابه می تواند خطرناک باشد.

شما از تقویت عمومی استفاده کردید

درست است که امروزه در بسیاری از کافی شاپ ها و مراکز ایستگاه ها ایستگاه ها وجود دارند ، اما بعضی اوقات کاربران آنها با کمک یک درگاه USB اطلاعات کاربر را سرقت می کنند و مراقب هستند که در مکان های ناشناخته در محل های ناشناس شارژ نشوند. یو اس بی.

با شماره نامعلوم تماس بگیرید یا متن را بگیرید

این شماره ممکن است تماسهای ناشناس و خطرناک تری دریافت کند ، بنابراین به شماره تلفن شما که نمی شناسید اضافه می شود ، می تواند نشانه ای بسیار خطرناک باشد. ممکن است در گوشی شما جاسوسی نصب شده باشد که می تواند به شما آسیب برساند.

17302

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا