برترین های ترند روزعلمی و پزشکی

از کجا بفهمیم کافه لاته با قارچ گانودرما اصل است؟

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز با تخفیف زیاد حال دلیل به وجود آمدن یک همچین سوال این است که قیمت قهوه گانودرما در سایت کالا مال از پیج های اینستاگرامی و سایر سایت ها بسیار پایین‌تر است و این گمان برای مشتریان به وجود می‌آید که محصولات ارائه شده در سایت کالا مال از نوع تقلبی آن هستند. دلیل به وجود آمدن این روش به ادعای برخی سایت های گران فروش محصولات گانودرما می باشد و طبیعی است که کسی که محصول را با قیمت بالاتر می فروشد این ادعا را داشته باشد که فروشندگانی که محصولات را با قیمت پایین به فروش می رسانند تنها محصولات تقلبی را به بازار ارائه می کنند.


محبوب ترین محصول گانودرما تولید شده توسط برند دکتر بیز ، قهوه گانودرما سوپریم می باشد.این محصول با طعم بی نظیر و خواص درمانی بی شماری که دارد توانسته است بیشترین فروش را داشته باشد.قهوه فوی موکا گانودرما نیز محصول پرطرفدار دیگر است که برای دیابتی ها مفید تر است.
جدیدترین تولید گانودرما ، قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز است.این محصول یک محصول همه کاره برای بهره مندی از خواص بی نظیر گانودرما است. قهوه لاته گانودرما دکتر بیز نیز علاوه بر دارا بودن خواص بی نظیر گانودرما برای رفلاکس معده نیز مفید است.
در پاسخ باید بگویم که د به دنبال تشخیص گانودرمای اصل از تقلبی نباشید زیرا محصولات دکتر بیز به هیچ وجه به صورت تقلبی به بازار ارائه نمی‌شود و دلیل تفاوت قیمت آنها نیز فروش به صورت عمده فروشی و یا بازاریابی شبکه ای است. به این صورت کسانی که مجموعه این محصولات را به صورت بازاریابی شبکه ای بفروشند نیاز است تا سقف های قیمتی مشخص شده توسط پلان های مختلف بازاریابی شبکه‌ای خرید خود را صورت دهند.

چرا قهوه گانودرما را تهیه کنیم؟

شهرت قهوه گانودرما به خاطر چیست؟ این قهوه به خاطر تهیه شده از مواد طبیعی محبوبیت زیادی در میان علاقه‌مندان قهوه دارد. یکی از فواید فوق‌العاده آن افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن است و بدن شما را در برابر انواع ویروس‌های مختلف تقویت می‌کند. همچنین مصرف مداوم آن در کاهش افسردگی بسیار تاثیرگذار است و به عنوان یک داروی گیاهی آرامش‌بخش شناخته می‌شود.
همچنین اگر از قند خون و کلسترول بالا رنج می‌برید، مصرف مداوم قهوه گانودرما می‌تواند قند خون و کلسترول خون شما را کنترل کند و شاهد نتیجه بسیار خوبی باشید.

 برای تشخیص درست؛ قیمت اصلی قهوه گانودرما

ساده‌ترین راهکار برای تشخیص قهوه گانودرما اصل از تقلبی توجه به قیمت است. چه قهوه و چه هر محصول دیگری دارای قیمت مشخصی می‌باشد و هر چقدر قیمت بیشتر باشد، مسلما کیفیت محصول بهتر خواهد بود. البته قیمت این مدل قهوه به خاطر نوسانات ارزی در کشور ما ثابت نیست. اما حتماً قبل از خرید از قیمت نهایی این محصول با خبر شوید.

تست قهوه گانودرما

یکی دیگر از راهکارهای راحت تشخیص قهوه گانودرما دقت به نحوه حل شدن قهوه در آب است. اگر پودر قهوه روی آب شناور شود، قهوه گانودرما اصل است. اما به محض حل و ته نشین شدن و همچنین تیره رنگ شدن آب خیلی سریع به قهوه تقلبی پی ببرید. همچنین طعم قهوه گانودرما نسبت به نمونه‌های تقلبی متفاوت است و کسانی که این قهوه را نوشیده باشند از طعم خاص آن خبر دارند و با یک بار استفاده کاملا متوجه اصل یا تقلبی بودن محصول می‌شوند.

ترکیبات قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتربیز چیست؟

عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم (ریشی قرمز اصل )، با پودر قهوه عربیکا و ربوستا، چای ماسالا، چای سیاه، زنجبیل، دارچین، هل و شکر میباشد. سير سياه دكتر بيز در واقع همان سیر سفید است که آن را تخمیر کرده و به دنبال این فرایند فواید درمانی آن 4 الی 5 برابر می شود. با استفاده از این محصول می‌توانید هر روز بدون نگرانی از بابت بوی بدن دهان خود سیر بخورید و از خواص درمانی فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید.

خواص قهوه ماسالا گانودرما dr.biz چیست؟

چای ماسالا یک نوشیدنی اصیل هندی است که قدمت چند هزار ساله دارد .ماسالا به معنی چای ادویه دار می باشد که از جمله ادویه های همیشگی ترکیب آن می توان به هل، دارچین، زنجبیل، میخک، رازیانه و فلفل سیاه اشاره کرد. حال این چای خوش طعم با عصاره ی قارچ پر خاصیت گانودرما ترکیب شده و پودر قهوه و اندکی شکر را با خود به همراه دارد که ساختاری خوش طعم و پرخاصیت به خود گرفته است که از جمله خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم کننده قوی سیستم ایمنی بدن
  • بهبود تمام مشکلات مربوط به کبد
  • بهبود دستگاه گردش خون
  • بهبود سیستم عصبی مغزی و نخاعی
  • بهبود عملکرد قلب
  • لاغری و کاهش وزن
  • کاهش مشکلات مربوط به گوارش
  • دارای خاصیت ضد التهابی قوی
  • پیشگیری و بهبود انواع سرطان
  • فیبروم و مشکلات زنانه
  • درمان دیابت
  • بهبود مشکلات و دردهای قائدگی
  • انرژی زا
  • رفع مشکلات پوست و مو
  • تنظیم فشار خون
  • تنظیم کننده قند خون بدن
  • بهبود دهنده مشکلات خودایمنی
  • درمان زگیل تناسلی
  • درمان سردمزاجی
  • رفع مشکلات جنسی
مشخصات قهوه ماسالا گانودرما بیز:

هر بسته شامل 20 ساشه 20 گرمی حاوی 2 گرم عصاره گانودرماست و مابقی سایر ترکیبات را تشکیل می دهد.

روش مصرف چای ماسالا قارچ گانودرما دکتربیز :

روش مصرف برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی وی متفاوت می باشد که در این زمینه مشاورین مجرب ما در بیزشاپ 24 ساعته راهنمای شما خواهند بود

اما بطور کلی روزانه 1تا 5ساشه از این قهوه را می توانید استفاده کنید. بدین صورت که هر ساشه را در آب جوش به میزان دلخواه ریخته و سپس میل کنید.  در واقع کافه لاته یک واژه ایتالیایی برای قهوه است با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا با گانودرما در ترکیبی با خامه و شکر شما را به لاته خامه ای دعوت می کند . به علاوه این که برای آماده شدن آن لازم نیست منتظر بمانید . گانودرما لاته برای بیماری هایی مثل ورم روده ورم معده زخم معده و رفلاکس معده بسیار مفید است .

 چربی سوز فوق العاده ای می باشد و به واسطه داشتن فیبر برای کسانی که یبوست دارند بسیار مفید است و مشکل گوارش را از بین میبرد  و کسانی که دیابت دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و دیابت شان را تنظیم کنند .

*کسانی که فشار خون دارند و هم دیابت، نباید از این محصول استفاده کنند ما به آنها توصیه می‌کنیم از گانودرما موکا دکتر بیز استفاده کند تا هم فشار خونشان تنظیم شود و هم قند خونشان گانودرما لاته انرژی متوسطی می دهد و سیستم ایمنی بدن را بالا برده و بدن را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن می کند و به خاطر برطرف کردن ورم معده و ورم روده در همان یک ماه اول یک سایز که هم کم می کند .

قهوه قهوه لاته با قارچ گانودرما با بافت مخملی خامه ای طعم شیرینی به لحظه های شما می بخشد . گانودرما لاته بواسطه خامه ای بودن بافت اش برای بهبود زخم های معده و روده بسیار مفید است . رفلاکس معده ورم روده ورم معده را از بین برده و گوارش را سریع تر انجام می دهد و کسانی که یبوست دارند می توانند از این محصول استفاده کنند دیابتی بوده و قند را تنظیم می‌کند و پانکراس را مجبور به تولید انسولین می کند .  چربی سوز قوی بوده و بسیار در لاغری موثر است سایز را تغییر داده و حجم چربی ها را کم می کند .

گانودرما لاته با طعمی  فوق حرفه ای از کافی لاته است که برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود چون کافئین بسیار پایینی دارد همه آدم ها با انواع بیماری ها می توانند از این محصول کم کافئین استفاده کنند و خیلی نامحسوس چربی سوزی را انجام می دهد و خیلی سریع سایز کم می کند.  کافه لاته انواع ترش کردگی معده رفلاکس معده ورم روده و ورم معده را از بین می برد و به واسطه کم کردن ورم در بدن سایز سریع تغییر می کند .

دکمه بازگشت به بالا