برترین های ترند روزعمومی

ابعاد مبلهای یونولیتی اینتکس لند

مبل شنی یا همان صندلی شنی 1 نفره و 2 نفره روکش پارچه ای یا چرمی است که بسیار راحت و خوش نشین می باشد، علاوه بر آن کاملا طبی بوده زیرا یونولیت و فوم های داخلی آنها با نشستن فرد تغییر حالت داده و به طور کامل گودی کمر را پوشش می دهد تا خریدار بعد از نشستن های طولانی مدت نیز احساس کمردرد یا بدن درد نکند.

این مبل های شنی بسیار ارزان و به قیمت هستند و برای همه افراد اعم از بزرگسال، نوجوان و کودک کاربرد دارد زیرا تنوع رنگ بسیار بالایی دارد که خریدار می تواند آنرا به هر رنگ و طرحی سفارش دهد.

مبل شنی، مبل بین بگ یا مبل هپی چیر کاملا یک محصول هستند و هیچ فرقی از نظر روکش و مواد داخلی با هم ندارند و اگر برخی از وب سایت های فروشگاه اینترنتی را در ایران می بینید که از نظر قیمت آنها را با هم متفاوت اعلام می کنند و سو استفاده از عدم آگاهی مصرف کننده است و نباید آنها را با قیمت های متفاوت و گران تر خرید کنید، مگر اینکه از نظر اندازه و ابعاد متفاوت و متغیر باشند و این کاملا طبیعی است که مبل شنی، صندلی بین بگ یا مبل هپیچیر 1 نفره ارزان تر و 2 نفره آن گران قیمت تر می باشد.

اصلی در ایران وب سایت اینتکس لند است که شعبه اصلی آن در استان تهران قرار دارد و خود این فروشگاه اینترنتی دارای کارخانه و کارگاه تولیدی مبلمان شن دار یونولیتی راحتی می باشد به همین خاطر قیمت آن نیز از دیگر فروشگاه های ارزان تر است و تنوع محصولات نیز در این نمایندگی اینتکس بسیار بالا است و هر مدل را می توانید با رنگ بندی مورد نظر و اندازه های کوچک و بزرگ به سفارش خود خرید کنید، مبل شنی یکنفره فقط 5 کیلوگرم وزن دارد و تحمل وزن آن 150 کیلوگرم می باشد و مدل دو نفره آن 10 کیلوگرم و 300 کیلوگرم تحمل وزن دارد، البته شرکت تولیدی اینتکس لند امکان خرید برای همه استان های ایران را محیا نموده و می توانید از هرجای ایران مبل مورد نظر را خرید کنید تا بعد از تولید برای شما به سرعت ارسال گردد.

موارد استفاده از مبل شنی

مبل های شنی اینتکس لند دارای مدل های یکنفره، دونفره و سه نفره هستند که به شکل های قطره ای، توپی، دایره ای، بیضی، مستطیل و تختخواب شو تولید و ساخته می شوند و راحتی بسیار بالایی دارند که می توانید از این مبل ها در خانه و محل های کار استفاده کنید و از رنگ های زیبای آن برای تنوع دید در آن مکان ها استفاده کنید، استفاده این صندلی های شن دار راحتی برای استراحت، مطالعه و کار با لب تاب، گوشی و کنسول های بازی می باشد زیرا فوق العاده و بسیار راحت هستند، این مبل های با روکش های چرم، پارچه مازراتی، مخمل، لی و کتان تولید می شوند که طول عمر بالایی دارند.

مزایا و معایب مبل های شنی

مبلمان شنی، مبل هپی چیر و مبل بین بگ چرم مزیت ها و معایبی دارند که عنوان می کنیم: این صندلی ها با روکش های چرم در زمان کثیف شدن بسیار راحت تمیز می شوند، اما در فصل های تابستان داغ کرده و عرق می کنند، یونولیت گرانول داخل آنها به مرور افت و نشست می کند که کاملا طبیعی است و باید آنها  را از طریق زیپ زیر آن که در کارخانه تولیدی مبل شنی اینتکس لند دوخته شده است آنرا مجددا با خرید فوم یونولیت پر کنید و به حالت طبی خود آورید و اما مزیا و معایب مبل های کیسه شنی پارچه ای: این مبل های دارای آستر داخلی هستند که می توانید در زمان کثیف شدن روکش اصلی را باز کرده و بشویید، روکش آن به هیچ وجه عرق نمی کند، یونولیت داخل آن به طور طبیعی افت می کند که آنهم با خرید یونولیت اضافه قابل شارژ و پر کردن است.

تفاوت مبل بادی و صندلی شنی

مبل های بادی برخلاف مبل های شنی قابلیت توضیحات مفید درباره مبل شنی

مبل شنی یک نفره و دو نفره پارچه ای و چرم و مبل های شنی با پارچه تدی و مخمل و پورشه و مازراتی و خز و حوله ای و مبلمان شنی با مواد داخلی یونولیتی و مبل راحتی با الیاف را به قیمت ارزان از تولید کننده مبل شنی و فروشگاه اینترنتی اینتکس خرید نمایید. مبلهای شنی لاکچری مخصوص گیم نت و بازی های کامپیوتری و لم دادن این روزها مورد استفاده بسیاری از افراد قرار میگیرد و به علت راحتی و حالت پذیری بالا از پر فروش ترین مبلهای راحتی به شمار میرود.مدل های مبل شنی متفاوت و خاص و مبلمان های راحتی یونولیتی و الیافی می تواند برای افرادی که به سبک دکوراسیون خاص منازل خودشان اهمیت می دهند، بسیار حائز اهمیت باشند. مبل شنی اینتکس یکی از انواع سبک مبلمان مدرن است که می تواند در هر یک از بخش های منزل شما نصب شود تا بتوانید به راحتی روی آن استراحت کنید و از نشستن روی یک جای گرم و نرم لذت ببرید. مبل شنی خارجی در کنار زیبایی خاصی که دارد، می تواند به شما این امکان را بدهد تا چندین سال از این مبل استفاده کنید؛ بدون اینکه نگران خرابی آن باشید.

مبل شنی چیست؟

اگر به دنبال خرید یک مبل راحتی یک نفره و دو نفره هستید تا بتوانید آن را برای استراحت خود و اعضای خانواده خود مورد استفاده قرار دهید، مبل شنی اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. این محصول دارای یک رویه پارچه ای است که داخل آن از مواد خاصی تشکیل شده اند. مبل های شنی به دلیل ساختار خاصی که دارند، بسیار انعطاف پذیر هستند. پس شما می توانید با خوابیدن یا نشستن روی آن ها، آن ها را به هر شکلی در بیاورید.

قیمت مبل شنی اینتکس و مبل هپی چیر ریلکسی و مبل بین بگ راحتی با قیمت ارزان و خرید و فروش شرکتی در تولیدی و تولید کننده مبل شنی در ایران و تهران با دو سال گارانتی پوسته مبل به فروش میرسد . جنس بدنه مبل شنی چرم و مخمل ، مبل شنی پارچه مازراتی ، پارچه پلی استر و کتان خارجی و ایرانی در نمایندگی مرکزی مبلمان های شنی راحتی مخصوص استفاده بزرگسالان ، نوجوانان ، کودکان ، نوزاد در سایت رسمی اینتکس و فروشگاه محصولات بادی و شنی در ایران ، سازنده و کارخانه تولید کننده مبل های شنی و مبل هپی چیر تمامی قسمت های اصلی بدنه مبل ها را با بهترین دستگاه های مجهز دوخت به صورت دقیق در کنار یکدیگر قرار داده و دوخت میکند که در هنگام فشار وزن شخص مبل شنی صدمه نبیند و از دوام بالایی برخوردار باشد .

قابل توجه خریداران مبل شنی و هپی چیر : 1- مبل های بزرگسال را با اندازه استاندارد با قطر 90 سانتیمتر و ارتفاع 110 سانتیمتر تهیه کنید 2- حتما مواد داخل از گرانول یا یونولیت فومی که به شکل ساچمه ای است پر شده و یا خرد شده کاملا نو و مواد اول باشد ، توصیه میشود برای اطمینان از مواد داخلی مبل از قسمت زیر مبل یک زیب قرار دارد آن را باز کرده و یونولیت داخل مبل را نگاه کنید ، چنانچه یونولیت داخلی مبل به صورت خرد شده و پودر شده بود مواد ضایعاتی بود از خرید مبل خودداری کنید. گرانول های فومی ساچمه ای شکل و یونولیت خرد شده درجه یک از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و کمتر افت میکنند 3- پوسته های چرم به مدت دو سال گارانتی پوسته پوسته شدن مبل شنی را داشته باشد ، 4- دوخت دقیق و محکم توسط دستگاه های مجهز نیز قابل مشاهده باشد که در شکل ظاهری و مقاومت مبل نقش بسزایی دارد .

برای پر کردن مبل شنی از بهترین مواد داخلی دانه یونولیت یا گرانول توپی شکل استفاده میشود که طول عمر بالایی دارد و از افت و نشست کمتری برخوردار است و در هنگام نشستن تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد ، یونولیت خرد شده یا همان فوم گرانولی داخل مبلمان شنی یا مبلمان هپی چیر از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و در هنگام نشستن افراد بر روی مبل شنی حس بسیار خوبی را منتقل ساخته و راحتی را برای شخص مصرف کننده به ارمغان می آورد . در قسمت زیر مبل های هپی چیر و شنی دو عدد زیب قرار دارد تا در هنگام نیاز به مواد داخلی مبل یونولیت اضافه کرد و یا از مواد داخلی آن کم کنید .

انواع مبل شنی اینتکس

اگرچه نمی توان مبل های شنی اینتکس را با تنوع بالایی که دارند، به چند دسته مختلف تقسیم بندی کرد. اما باز هم با توجه به اینکه این مبل ها دارای ویژگی ها و مدل های خاصی هستند، می توان آن ها را بر اساس کاربرد و نوع جنس به چند دسته تقسیم کرد. از جمله انواع مبل شنی موجود در بازار عبارتند از:

مبل شنی یک نفره

مبل شنی یک نفره اینتکس یکی از انواع مبل های شنی موجود در بازار است. این مبل دارای سایز کوچکی است و همانطور که از نام آن مشخص است، مخصوص یک نفر طراحی شده است. خود مبل های شنی یک نفره اینتکس دارای تنوع بسیار زیادی هستند. برخی از این مبل ها به دو صورت دو تکه تولید شده اند و برخی دیگر به صورت یک تکه. مبل های شنی یک نفره با رویه چرم یکی از پرکاربردترین مبل های شنی موجود در بازار است که می تواند طول عمر بالایی نیز داشته باشد.

مبل شنی یک نفره تختخواب شو

مبل شنی یک نفره تختخواب شو یکی دیگر از انواع مبل های شنی موجود در بازار است که می تواند به صورت تختخواب شکل گیرد. اگر علاقه مند هستید که از مبل های شنی برای خواب و استراحت استفاده کنید، این مبل شنی گزینه خوبی برای شما محسوب می شود. البته باید توجه داشته باشید که مبل های شنی یک نفره تختخواب شو، نسبت به مبل های شنی دیگر موجود در بازار جای بیشتری اشغال می کنند. بنابراین، اگر فضای کافی برای قرار دادن این سبک از مبل دارید، اقدام به خرید آن ها کنید.

مبل شنی دو نفره

مبل شنی دو نفره یکی از انواع مبل های شنی اینتکس است که باکیفیت بالا و سایز بزرگ طراحی و تولید شده است. خود مبل های شنی دو نفره نیز به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. برخی از آن ها با رویه چرم و برخی دیگر با رویه پارچه ای تولید شده اند.

مبل شنی دو نفره تختخواب شو

یکی از انواع مبل های شنی اینتکس دو نفره، مبل شنی اینتکس دو نفره تختخواب شو است. این مبل شنی سایز بزرگی دارد و به راحتی می تواند مانند یک تخت دو نفره برای شما مورد استفاده قرار گیرد. زیبایی مبل شنی دو نفره تختخواب شو و در عین حال راحتی که با این مبل تجربه می کنید، آنقدر فوق العاده است که نمی توانید از تجربه کردن آن بگذرید.

مبل شنی کودکان

کودکان به نشستن روی مبل علاقه زیادی دارند. ولی باید مبلمان کودکان دارای ایمنی بسیار زیادی باشند تا بتوان با اطمینان خاطر آن ها را برای کودکان خریداری کرد. مبل شنی کودکان یکی از انواع مبل های شنی است که با سایز کوچک تولید می شود. این مبل شنی هم ایمنی بالایی دارد و هم می تواند برای کودکان بسیار لذتبخش باشد.

خصوصیت مبل شنی

مزیت های مبلمان شنی ، قیمت ارزان , وزن سبک ، تنوع بالا , راحتی منحصر به فرد و حالت پذیری فوق العاده ، تبدیل مبل شنی به حالت خوابیده برای استراحت های مقطعی و حتی طولانی مدت بدون بروز مشکل ، حالت دادن سریع با جا به جایی یونولیت داخلی مبل به جهات مختلف ، طبی بودن محصول , ظاهری زیبا و کاملا شیک برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار , تحمل وزن بالا تا 200 کیلو گرم ، استفاده برای تمامی افراد خانواده ، تولید و ساخت انواع مبل شنی با سلیقه مشتری در هر رنگ و اندازه بزرگ و کوچک و بسیاری دیگر از این قبیل خصوصیت های خوب اشاره کرد .

نحوه استفاده از این مبل ها چگونه است؟

برای استفاده از مبل شنی اینتکس راه سختی را در پیش ندارید. طریقه مبل شنی آنقدر ساده است که همه افراد می توانند این مبل را خریداری کنند و در اتاق خواب، اتاق پذیرایی، باغ و ویلا و … مورد استفاده قرار دهند. این مبل ها به دلیل داشتن ساختار بسیار خاص، به راحتی می توانند به هر شکلی در بیایند. پس شما می توانید از این مبل ها برای استراحت، نشستن و مطالعه کردن و یا بازی کردن با کودکان خودتان استفاده کنید.

فقط کافیست که اقدام به خرید بهترین مبل شنی کنید و آن را درون اتاق یا سالن پذیرایی خودتان قرار دهید. این مبل ها آنقدر راحت و منحصر به فرد هستند که بتوانند به شما احساس فوق العاده ای بدهند. فقط کافیست که یک بار نشستن روی آن ها را امتحان کنید. پس از آن خودتان متوجه می شوید که می توانید با هر حالتی روی این مبل شنی خارجی بنشینید و استراحت کنید.

مزایا و معایب مبل شنی اینتکس

مبل شنی اینتکس به دلیل داشتن ساختار خاص و انعطاف پذیر، به راحتی برای تمامی اعضای خانواده قابل استفاده است. قیمت مناسب مبل های شنی در کنار زیبایی و خاص بودن این مبل ها، سبب شده بسیاری از مردم متقاضی خرید این سبک از مبلمان مدرن باشند. از طرفی مبل شنی را می توان برای هر مکانی مورد استفاده قرار داد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

البته از جمله معایب مبل شنی می توان به کوچک بودن آن اشاره کرد. به طوری که حداکثر 2 الی 3 نفر می توانند روی مبل های شنی استراحت کنند. با این حال با توجه به تنوع مبل های شنی موجود در بازار، می توان این مبل را بر اساس سلیقه و تعداد اعضای خانواده با سایزهای مختلفی خریداری کرد.

، مبل های هپی چیر ، مبلمان شنی ، مبل بین بگ در این مرکز پخش سعی بر این دارند تا برای ساخته شدن مبلمان ها از بهترین مارک و بهترین برند شناخته شده انواع چرم , مخمل ، پارچه مازراتی ، پارچه پلی استر در بازار استفاده کنند تا به دوام و طول عمر محصول بیفزاید و از رضایت کامل خریداران محترم اطمینان را حاصل نماید ، در بسیاری از اماکن مانند کافی شاپ ها ، شرکت های بزرگ تجاری ، گیم نت ها , ویلا های شخصی و عمومی , منازل شخصی ، عکاسی های کودکان و بزرگسالان , میتوانید از انواع صندلی های شنی با رنگ های مختلف بهره ببرید و یک فضای جدید و منحصر به فرد را ایجاد کرده و دکوراسیون مورد نظر خود را بسازید .

خرید مبل شنی ارزان

اگر به دنبال خرید مبل شنی ارزان هستید، می توانید مبل های شنی یک نفره را انتخاب کنید. مبل های شنی که با رویه پارچه ای تولید شده اند، قیمت مناسب تری نسبت به مبل های شنی چرمی دارند. با توجه به تنوع مبل های شنی موجود در بازار، می توان این مبل ها را با قیمت های مختلفی خریداری کرد. بنابراین، اگر به دنبال خرید مبل شنی ارزان هستید، کافیست که مدل های موجود در بازار را بررسی کنید و بر اساس بودجه خود، بهترین مبل شنی را خریداری نمایید.

قیمت مبل شنی بزرگ

بسیاری از افرادی که متقاضی خرید مبل شنی هستند، علاقه مند به خرید مبل شنی بزرگ می باشند. چون مبل های شنی بزرگ به مراتب از مبل های شنی کوچک و یک نفره، راحت تر هستند و حتی دو نفر می توانند روی آن ها استراحت کنند. در واقع، بهتر است بگوییم مبل های شنی بزرگ همان مبل های شنی دو نفره هستند که همه افراد به خصوص زوجین می توانند از این مبل شنی استفاده کنند.

قیمت مبل شنی بزرگ بر اساس نوع مبل شنی، کیفیت رویه و حتی اندازه و ابعاد آن متفاوت است. به همین خاطر، توصیه می شود که قبل از خرید مبل شنی اینتکس بزرگ، در مورد ویژگی های مبل شنی دقت بیشتری داشته باشید و فقط با دید اقتصادی به این مبل ها نگاه نکنید. بدیهی است که قیمت مبل شنی بزرگ نسبت به مبل شنی کوچک بیشتر است. با این حال فاکتورهای مختلف دیگری نیز در تعیین قیمت مبل شنی بزرگ تاثیر می گذارند که از جمله آن ها می توان به کیفیت مبل های شنی اشاره کرد.

فروش انواع مبل شنی یک نفره و دو نفره

مبل شنی اینتکس یکی از انواع مبل های شنی باکیفیت موجود در بازار است که با رنگ های مختلف و متفاوت به شما عزیزان ارائه می شود. در صورت نیاز به خرید مبل شنی یک نفره و دو نفره، کافیست که مدل های موجود در فروشگاه را بررسی کنید. با بررسی مدل های مبل شنی دو نفره و یک نفره، می توانید بر اساس سلیقه خودتان، هر یک از انواع این مبل های شنی را خریداری کنید.

در حال حاضر، فروشگاه های مختلفی در حوزه فروش انواع مبل شنی یک نفره و دو نفره فعال اند. شما می توانید با مراجعه به این سایت که یکی از معتبرترین مراکز فروش مبل شنی ارزان شناخته می شود، بهترین مبل های شنی را خریداری کنید. مبل شنی و صندلی هپی چیر تولید کننده اینتکس لند در مدلهای راحتی تک نفره, دو نفره ارزان قیمت با بهترین روکش پارچه، خزدار یا چرم مصنوعی و طبیعی است که داخل آن با یونولیت و یا الیاف درجه یک پر می شود.

مبل شنی چیست؟

مبل هپی چیر در واقع یک نمونه مبل یونولیتی یا صندلی مبلی راحتی پفی بسیار راحت یکنفره و دونفره است که به شکل های لمی ساخته میشود، در داخل بدنه این مبلها هیچ خبری از چهار چوب مانند صندلی های فلزی یا چوبی نیست و فقط با فوم های که شبیه شن هستند پر میشوند ولی به شنی معروف هستند، به خاطر همین فوم ها مبل ها نیز بسیار راحت و طبی هستند.

مبلهای شنی وزن کمی دارند که بین 4 تا 10 کیلوگرم است به راحتی توسط یکنفر قابل حمل هستند که با انواع روکش های پارچه و چرم مصنوعی، خزدار، مازراتی، حوله ای و پارچه جاسمین یا هر نوع پارچه مبلی دیگری در شرکت های تولیدی مثل اینتکس لند قابل ساخت هستند، همچنین می توانید به سفارش خود با انواع رنگ این مبلها را سفارش داده تا بعد از تولید برای شما به سراسر ایران ارسال گردد.

تنوع رنگبندی این مبلهای شنی فضای کار یا خانه شما را بیش از هر صندلی راحتی دیگری شادتر و جذاب تر می کند از این رو اکثر خریداران آنها را با چند رنگ متضاد خرید می کنند تا از تنوع بصری آن برای دیزاین محیط کار و خانگی استفاده کنند.

ابعاد مبلهای یونولیتی اینتکس لند

این مبلهای شنی دارای مدلهای بزرگ و کوچک کیسه ای هستند که با رنگهای مختلف و ابعاد متفاوت قابل تولید هستند و معمولا یک سایز یکنفره کودک و بچه گانه دخترانه و پسرانه استاندارد آن حدود قطر یک متر با ارتفاع 1 متر می باشد و برای مدلهای دو نفره بزرگسال مناسب آقایان و خانم ها با طول و قطر 150 سانت الی 2 متر با ارتفاع های 100 سانت ساخته میشوند که راحتی و تحمل وزن بالایی دارند.

خرید مبل شنی

مبل شنی 1 نفره و 2 نفره بزرگ و کوچک دارای مدلهای گیمینگ و استراحت است که از نظر انواع کیفیت روکش و اندازه متفاوت می باشند و قیمت آن ها بسته به نوع رویه و مواد داخلی صندلی فرق میکنید.

این مبلها در کارخانه تولیدی اینتکس لند یکی از تولید کننده های بزرگ این محصولات ساخته و برای تهران یا دیگر شهرهای ایران ارسال میشود.

این مبلمان راحتی یونولیتی می تواند به صورت دایره ای گرد، سوسیسی، قطره ای، استوانه ای، بیضی، گرد، دراز و گلابی شکل ساخته شود.

قیمت صندلی شنی و هپی چیر

صندلی شنی هپی چیر نیز دارای مدلهای متفاوتی برای استفاده خانگی یا محل های کار هستند که فقط از نظر روکش و اندازه متفاوت می باشند و قیمت آن ها فرق میکنید.

مبل هپی چیر برای نشستن، خوابیدن، لم دادن، کار با لپ تاپ، کار و گیمینگ بازی با گوشی موبایل، تماشای تلوزیون برای تی وی روم و برای همه سنین از جمله: کودکان، بزرگسالان و نوجوانان عالی می باشد که بسیار راحت و طبی هستند.

تولید کننده مبل شنی

تولید کننده مبل شنی اینتکس لند، پوسته و هم محتویات داخل مبلها از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند به حدی که 150 تا 400 کیلوگرم تحمل وزن دارند ولی فقط اسم آنها متفاوت است که در حالت های نشسته، مبل لش، لشینگ و شکل لمی قابل استفاده هستند.

مزایای مبلهای شنی و هپی چیر

مبل هپی چیر با مزیت های: وزن کم، حجم کم، سبک، قابل حمل بودن، قابل شستشو بودن، قابلیت تعویض مواد داخلی آن از جمله فوم و الیاف دار، طبی بودن و قیمت ارزان تولید میشود.

معایب صندلی های شن دار

افت یونولیت فوم داخل مبلهای راحتی تنها ضعف آن می باشد که با توجه به وزن افراد و میزان استفاده ممکن است بعد از مدتی کمی افت کنند که می توان با خرید یونولیت های خرد شده یا سالم توپی و اضافه کردن آن به داخل مبلها آنها را به حالت طبی و استاندارد اولیه برگردانید.

شاید این سوال به ذهنتان خطور کند که چطر باید یونولیت دانه ای را به مبل اضافه کنیم؟

شرکت اینتکس لند یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین کارخانه تولید کننده مبلهای شنی در ایران برای این مشکل راه حلی ساده و جالبی را تعبیه کرده و این است که در زیر مبلمان شنی یک زیپ به طول 50 سانت قرار می دهد تا در صورت نیاز به شارژ مجدد مبلها از طریق همین زیپ بتوانید آنها را پر کنید، این روش به قدری ساده است که خود خریدار نیز می تواند آنرا انجام دهد.

داخل مبلهای شنی از چه پر میشود؟

همانطور که در بالا گفتیم داخل آنها با یونولیت های گرد دایره ای سفید رنگی پر میشود که این فوم ها به صورت دانه های سفید توپی و ساچمه ای شکلی هستند که در کارخانه های ساخت فوم به صورت گرد ساخته میشوند و برای مصارف دیگری هم چون عروسک سازی نیز کاربرد دارند یا از الیاف پر میشود.

انواع مبل شنی

مبل شنی دو نفره: این مدل صندلی شنی بزرگ برای دونفر با تحمل وزن بسیار بالا تولید میشود.

مبل شنی یکنفره: صندلی های شنی در حالت استاندارد برای 1 نفر ساخته میشود که قابل تغییر اندازه هستند.

مبل لش بالشتی

مبل لش یا صندلی بالشتی است که به صورت دراز تولید میشود و به مبل بالشتی یا سوسیسی شنی نیز شناخته شده است.

مبل شنی کیسه ای تولیدی نمایندگی اینتکس لند فروشگاه اینترنتی تولید کننده صندلی شنی در ایران شعبه شهر تهران حدود 4 الی 5 کیلوگرم است که برای سایز های کودک, نوجوان و بزرگسال قابل استفاده است تنوع رنگ بالا در این مبل ها باعث می شود که آنها را با همه لوازم منزل و محل کار ست کنید ضمنا تنوع بصری که خواهد داشت در روحیه افراد نیز تاثیر بسزایی دارد.

مبل شنی خزدار چیست؟

این محصول از پارچه خز تولید میشود و مواد داخلی آن همان یونولیت یا الیاف است.

قیمت صندلی های شنی راحتی یونولیتی به نوع جنس روکش و تعداد نفرات آنها بستگی دارد که در همین وب سایت بورس فروش مبلهای یونولیتی می توانید انواع قیمت ارزان و گران را ملاحظه کنید.

صندلی های راحتی کیسه ای

صندلی راحتی کیسه ای شنی در واقع مبلهای هستند که داخل آنها با یونولیت پر شده و به مبلهای شنی معروف هستند.

از مبلهای شنی می توانید در همه فضاها مثل خانه و محل های کار نیز استفاده کنید.

این مبلها وزن کمی دارند و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند که به همین خاطر طبی بوده و مورد تایید پزشکان اورتوپد نیز هستند.

صندلی گرد راحتی

صندلی گرد راحتی شنی نیز یک نمونه از مبلهای شنی و هپی چیر است می تواند گرد با سایزهای بزرگ برای بزرگسالان و یا سایز کوچک برای کودکان دختر و پسر باشد.

مبل ریلکسی شنی

مبلهای شنی به قدری راحت و طبی هستند که می توانید با حالت دهی به یونولیت های آن برای حالت های نشسته، لمی و دراز کش پس از یک روز کاری که به خانه بر میگردید راحت روی آنها دراز بکشید و ریلکس کنید.

قیمت این مبلهای شنی با خرید از تولید کننده مبل شنی در ایران یعنی شرکت اینتکس لند واقعا به صرفه و ارزان است چون با قیمت تولید در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد.

مبل شنی راحتی تک نفره

مبل راحتی تک نفره شنی نیز یک دیگر از نمونه های صندلی های شنی و هپیچیر است که با بهترین مواد اولیه روکش پارچه و چرم و یونولیت داخلی ساخته میشود و برای استفاده درخانه، ویلا، کافی شاپ، عکاسی ها و گیمینگ مخصوص گیم نت ها و خانه و برای استفاده هایی چون: نشستن، دراز کشیدن، برای لم دادن، کار با گوشی، کار با لپ تاپ و غیره بکار ببرید.

برای خرید نیز می توان به دسته بندی مربوط به آن مراجعه کنید.

مبل هپی چیر چه کاربردی دارند؟

مبل هپیچیر یونولیتی شن دار پارچه ای و چرمی را می توان در منزل, محل کار, ادارات, شرکت ها, دانشگاه, آرایشگاه, گیم نت, کافی شاپ, استارت آپ ها, شتاب دهنده ها, عکاسی ها تیزر های تبلیغاتی و هر مکانی که فکر می کنید استفاده کنید زیرا سبک, کم وزن و کم جا هستند که توسط 1 نفر نیز قابل جابجایی است و بهترین صندلی مبلی راحتی برای مطالعه, استراحت و گیم بازی کردن می باشند.

صندلی شنی بزرگ چه رنگهایی دارد؟

روکش مبل شنی و مبل هپی چیر راحتی کیسه ای از چرم مصنوعی، حوله ای، مخمل، کتان، پارچه مازراتی و خز دار پنبه ای تولید و به سفارش خریدار در همه رنگ ها مانند: سفید، مشکی، قرمز، آبی، سبز، قهوهای، بنفش، سورمه ای، فیروزه ای، زرشکی، زرد، کرم، شکلاتی، طوسی، ذغالی، صورتی و غیره امکان ساخت آن وجود دارد ضمنا می تواند دو یا چند رنگ نیز باشد.

ابعاد مبلهای شنی:

صندلی های یونولیتی در مدل های 1 نفره 2 نفره و 3 نفره قابل سفارش دهی هستند.

مدلهای یکنفره: از قطر 70 سانت، 90 سانت، 110 سانت و 120 سانت هستند که ارتفاع آنها معمولا 100 سانتی است که تحمل وزن آنها از 80 کیلو تا 150 کیلو می باشد.

و مدلهای دونفره: با قطرهای 150 سانت، 170سانت، 180 سانت، 2 متر و 250 سانت قابل ساخت هستند که تحمل وزن آنها نیز از 150 کیلو تا 350 کیلوگرم متغیر می باشد.

و مدلهای سه نفره بزرگ: نیز تقریبا سفارش و با هر ابعادی قابل تولید در تولیدی اینتکس لند است.

یونولیت داخل صندلی هپیچیر

در زیر مبلهای شنی تک نفره, دو نفره و سه نفره یک زیپ تعبیه شده تا گرانول های خرد شده توپی شکل ریز را به داخل روکش چرمی یا پارچه ای که از قبل توسط خیاطان در کارگاه تولیدی اینتکس لند دوخته شده است ریخته شود زیرا فوم گرانول خورد شده مبل های یونولیتی به مرور زمان و با توجه به وزن افراد به صورت کاملا طبیعی افت خواهد کرد و باید مجددا پر و شارژ شوند.

این یونولیت مبل شنی ارزان، مبل لش ارزان قیمت را می توانید از کارخانه نمایندگی شرکت تولید کننده مبل شنی اینتکس با قیمت تولیدی خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید و یا کار شارژ مجدد مبلمان شنی و مبل هپیچیر شن دار را به فروشگاه شرکت بسپارید.

مبل شنی گیمینگ

ممکن است مبلهای شنی کیسه ای را با نام های شنی و هپی چیر نیز بشناسید یا با این نام ها از کسی بشنوید که بازهم تاکید می کنیم که هیچ فرقی ندارند و روکش یا مواد داخلی آنها هیچ فرقی ندارد و به شکل های گلابی، بالشتی، تخت شنی، تشک نرم گرد، مستطیلی، توپی، پشمالو، پنبه ای، دایره ای و کاناپه ای قابل ساخت هستند که با ظاهر شیک و لاکچری که دارند برای همه کاری مانند نشستن، استراحت، گیمینگ در خانه و گیم نت ها و حتی شرکت ها نیز قابل استفاده هستند.

خرید حضوری صندلی شنی

برای خرید حضوری عمده و تکی این مبل های شنی و دیگر مبلهای یونولیتی با شماره های داخل همین سایت اصلی تولید مبل شنی در تماس باشید.

مبل شنی الیاف دار

این مدل مبل شنی با الیاف یا همان ویسکوز یا پنبه مصنوعی پر میشود که دارای ماندگاری بیشتر در ایستایی آن میشود ولی نسبت به مبل یونولیت دار از راحتی کمتری برخوردار است که قیمت گران تری نیز دارد.

برای خرید اینتکس لند با همکاران ما در تماس باشید.

صندلی لاکچری مبل شنی

راحتی و زیبایی این صندلیهای شنی پفی برای لم دادن و نشستن واقعا آنها را لاکچری نموده است.

تفاوت مبل شنی و هپی چیر در چیست؟

همانطور که در بالاتر نیز ذکر کردیم فرق یا تفاوتی ندارند و هردو از یک مواد داخلی و روکش ها ساخته شده اند ولی ممکن است هر کسی آنرا با یک نام متفاوت بشناسد.

بهترین نوع مبل شنی کدام است؟

مبلهای شنی یونولیتی و صندلی الیاف دار را می توان در رده بهترین صندلی های راحتی یکنفره و دونفره خیلی نرم قرار داد زیرا از بهترین روکش و مواد اولیه ساخته شده اند که برای همه محیط ها قابل استفاده هستند و همه از قیمت های ارزان تولیدی برخوردار هستند و با خیال راحت می توان مدل مورد نظر خود را از طریق همین وب سایت اینتکس لند، نمایندگی اینتکس در ایران برای تهران و شهرستان ها سفارش دهید و به صورت اینترنتی یا تلفنی مبل شنی و هپی چیر را خرید کنید.

 

سوراخ شدن و پنچری را دارند که البته به وسیله چسب های تعمیرات مخصوص قابل پنچرگیری می باشند و خود مصرف کننده می تواند چسب تعمیر را خرید و آنرا آپارات کند یا برای تعمیر اصولی آنرا به یکس از نمایندگی های اینتکس در ایران تحویل دهد

 

دکمه بازگشت به بالا