برترین های ترند روزعلمی و پزشکی

آیا پروستات با دارو درمان میشود؟

پروستات بخشی از دستگاه تناسلی مردانه است و در تولید اسپرم نقش دارد. غده پروستات بسیار کوچک است، اما در دوران نوجوانی دو برابر می شود و بعد از 25 سالگی دوباره شروع به رشد می کند. بزرگ شدن پروستات می تواند باعث بیماری …

پروستات بخشی از دستگاه تناسلی مردانه است که در تولید اسپرم نیز نقش دارد. پروستات بسیار کوچک است، اما اندازه آن در دوران نوجوانی دو برابر می شود و بعد از 25 سال دوباره رشد می کند. بزرگ شدن بیش از حد پروستات منجر به وضعیتی به نام هیپرپلازی خوش خیم پروستات می شود. در این مقاله بهترین قرص های پروستات را برای شما آورده ایم. توجه داشته باشید که اگر قصد خرید قرص پروستات را دارید، می توانید آن را خریداری کنید.

علت بزرگ شدن پروستات چیست و چه علائمی دارد؟

پیری را می توان به عنوان عامل اصلی بزرگ شدن پروستات در نظر گرفت. اما در مردان تغییرات هورمون های جنسی، سابقه ژنتیکی مربوط به غده پروستات و نقص بیضه نیز در بروز این مشکل نقش دارد. بزرگ شدن پروستات در نهایت منجر به انسداد جریان ادرار از مثانه می شود و ممکن است علائم زیر مشاهده شود:

تکرر ادرار

مشکل در ادرار کردن

ادرار دردناک است

ادرار با فشار زیاد

عفونت مجاری ادراری

بی اختیاری ادرار

ادرار خونی

بهترین قرص درمان پروستات

محصولات و داروهایی که در اینجا توصیه می کنیم عمدتاً برای تسکین علائم بزرگی پروستات هستند:

قرص ویتابیوتیک اولترا لیکوپن

در این قرص از 200 میلی گرم عصاره گوجه فرنگی استفاده شده است که 15 میلی گرم لیکوپن خالص به بدن شما می رساند. لیکوپن چیست؟ لیکوپن یک ماده مغذی گیاهی با خواص آنتی اکسیدانی استثنایی است. لیکوپن رنگدانه ای است که به میوه های قرمز و صورتی مانند گوجه فرنگی و هندوانه رنگ می دهد. گوجه فرنگی مقدار زیادی لیکوپن دارد و اگر پخته شود لیکوپن آن بیشتر می شود. قرص ویتابیوتیک اولترا لیکوپن با غنی بودن از لیکوپن ارزشمند در بهبود مشکلات پروستات بسیار موثر است.

کافی است روزانه 1 تا 2 قرص از این مقدار استفاده کنید تا از فواید تقویت سیستم ایمنی، قلب و پوست بهره مند شوید. این قرص فاقد رنگ های مصنوعی، گلوتن، مواد نگهدارنده، لاکتوز، نمک و مخمر بوده و با محافظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد، استرس اکسیداتیو را از بین می برد و به حفظ سلامت سلول ها کمک می کند.

مطالعات روی مردان مبتلا به سرطان نشان می دهد که مصرف لیکوپن دو بار در روز به مدت 3 هفته می تواند خطر رشد سلول های سرطانی پروستات را کاهش دهد. با مصرف قرص لیکوپن می توانید علائم ناشی از بزرگ شدن پروستات را بهبود بخشید.

قرص گیاهی داروی گل پروستات

به عنوان بهترین قرص برای درمان غده پروستات، این بار دارویی گیاهی به نام قرص پروستات را به شما معرفی می کنیم. این قرص ها به طور موثری هیپرپلازی پروستات را بهبود می بخشد و کنترل می کند و علائمی مانند تکرر ادرار و سوزش و درد در هنگام ادرار را تسکین می دهد. برای مشاهده تاثیر بی نظیر این محصول، 1 تا 2 قرص را 3 بار در روز بعد از غذا میل کنید. البته مطمئن شوید که برای تکمیل دوره درمان باید حداقل 6 تا 12 هفته مصرف این داروها را ادامه دهید.

قرص پروستات کاملاً گیاهی و حاوی موادی مانند گزنه، بابونه، تخم کدو، شیرخار و میوه بادیان است. این ترکیبات دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند و با کاهش التهاب پروستات، ادرار را در بیماران مبتلا به هایپرپلازی پروستات تسهیل می کنند. اگر به مواد به کار رفته در این محصول حساسیت نداشته باشید، معمولاً هیچ عارضه ای وجود نخواهد داشت. به جای این محصول می توانید از قطره های گیاهی پروستان گل دارو نیز استفاده کنید که ترکیبی مشابه دارند.

کپسول برای بازسازی پروستات

اگر به دنبال بهترین قرص درمان پروستات هستید، می توانید کپسول پروستات نرم 390 میلی گرمی باریج اسنس را نیز امتحان کنید. این محصول به بهبود عملکرد پروستات در هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) کمک می کند. اگر روزی 1 کپسول استفاده کنید بعد از مدتی شاهد کاهش علائم بزرگی پروستات خواهید بود. روغن تخم کدو و ویتامین E از ترکیبات فعال این محصول هستند که می توانند مشکلات پروستات را بهبود بخشند. کارشناسان توصیه می کنند برای مشاهده اثرات مثبت کپسول Prosta Barrage حداقل 3 ماه متوالی استفاده کنید. افرادی که داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند فقط باید تحت نظر پزشک از این محصول استفاده کنند.

قرص ویتابیوتیک پروستات خوب مرد

پیشگیری از بیماری های مربوط به پروستات و محافظت از دستگاه تناسلی مردان با مصرف قرص ول من پروستات امکان پذیر است. در این قرص از ترکیبات گیاهی مانند عصاره دانه کدو تنبل، سویا و چای سبز استفاده شده است و علاوه بر آنها ریزمغذی هایی مانند روی، منگنز و برخی ویتامین های گروه B نیز وجود دارد.لیکوپن ترکیب اصلی این محصول برای عملکرد بهتر پروستات است. بنابراین در هر 2 قرص 100 میلی گرم لیکوپن وجود دارد. قرص ول من پروستات باید دو بار در روز مصرف شود و همچنین به تقویت سیستم ایمنی در مردان کمک می کند.

کپسول های حمایت کننده سلامت پروستات

ترکیب ویتامین ها، املاح معدنی و اسیدهای آمینه به همراه ترکیبات گیاهی موثر مانند لیکوپن باعث شده تا این محصول بهترین قرص درمان پروستات نامیده شود. کپسول پروستاویتال به حفظ سلامت پروستات و بهبود سلامت جنسی مردان کمک می کند و بنابراین سیستم ادراری می تواند عملکرد خود را بهتر انجام دهد. بیماران دیابتی و عدم تحمل لاکتوز نیز می توانند از این کپسول استفاده کنند. مواد مغذی موجود در کپسول پروستاویتال از رشد سلول های سرطانی پروستات جلوگیری می کند. ویتامین E، ویتامین C، روی، سلنیوم و منیزیم از مهم ترین ریزمغذی های این محصول هستند. این کپسول باید یک بار در روز بعد از غذا مصرف شود.

داروی موثر در درمان بزرگی پروستات

بسته به سن، سلامت، اندازه پروستات و علائم، دکتر کیوان آقامحمدپور تصمیم می گیرد که از چه نوع درمانی استفاده کند. در مواردی که علائم خفیف یا متوسط ​​باشد، طبق تجویز پزشک می توان از داروهای زیر استفاده کرد:

مسدود کننده های آلفا این داروها عضلات گردن مثانه و فیبرهای عضلانی پروستات را شل می کنند و ادرار را آسان می کنند. این داروها عبارتند از: آلفوزوسین، دوکسازوسین، تامسولوسین و سیلودوسین.

مهارکننده های 5-آلفا ردوکتاز: آنها با مسدود کردن تغییرات هورمونی به کوچک شدن مثانه کمک می کنند و شامل فیناستراید و دوتاستراید هستند.

درمان دارویی ترکیبی: در برخی موارد، پزشکان ممکن است هم از آلفا بلوکرها و هم از مهارکننده های 5 آلفا ردوکتاز استفاده کنند.

تادالافیل (سیالیس): این دارو که معمولا برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود، می تواند در کوچک شدن پروستات نیز موثر باشد.

دکمه بازگشت به بالا