عمومی

چگونه ویتایگر می تواند به داشتن مشتریان خوشحالتر کمک کند؟

در سالهای اخیر، سازمانها در همه سطوح و بخشها، تحول دیجیتال، به ویژه تغییرات چشمگیر اخیر و از این طریق، تغییرات تکراری در نحوه کار و بازی را تجربه کرده اند. کار برای تغییر کاملاً واضح است. سازمان شما تنها با برآورده ساختن انتضارات روزافزون مشتریان، شرکا و کارمندان می تواند رقابت شما را رشد و مدیریت کند.

اما روش صحیح تغییر همیشه آسان نیست. اگر مشاغل، زیرساخت ها و عملیات شما بدون اطمینان از تقسیم اطلاعات بدون شک در سازمان شما، به فشارهای سریع فن آوری جدید و منابع انسانی پاسخ دهند، خطر ایجاد یک بستر پیچیده وجود دارد. این می تواند سردرد کارمندان و مشتریان شما باشد.

هنگامی که داده ها تحت فشار قرار می گیرند، کارکنان از بین رفتن زیرساخت های پیچیده را احساس می کنند و از درک کلی استراتژی، مأموریت یا نیازهای شرکت جلوگیری می کنند. وقتی تیم های شما نتوانند اطلاعات مشتری را بدست آورند، یک تجربه شخصی و کم مشتری می تواند بسیار پرهزینه باشد.

ساده و اندازه گیری کنید.

تجربه مشتری، زمانی دامنه نمایندگان خدمات مشتری بود، اکنون تجارت همه افراد است. در عصر دیجیتال، هر تیم در سازمان شما در یک دفتر کار می کند: فروش، بازاریابی، خدمات، عملیات، فناوری اطلاعات، تحقیق و توسعه.

این به سازمان شما این امکان را می دهد تا از یک پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری انعطاف پذیر، مقیاس پذیر و آسان برای استفاده استفاده کند که شامل ابزارها و قابلیت های اشتراک داده برای انتقال تجربه مشتری بی سیم مورد نیاز به مشتریان است.

یک پلت فرم ویتایگر ساده که ترکیبی از عملکردهای اتوماسیون، محتوا، اطلاعات، پیام رسانی و گزارش است می تواند مزایای تجاری بسیاری داشته باشد. سیستم عامل امکان تکامل مداوم را فراهم می کند، بنابراین بهینه سازی برخی از دستگاه ها باعث بهبود سایر دستگاه ها می شود. به کاربران کمک می کند تا بدون نیاز به یادگیری برنامه های ناشناخته، به راحتی ناشناخته را اضافه کنند. و به همه تیم ها اجازه می دهد با استفاده از تمام ابزارها به یک پایگاه داده واحد دسترسی پیدا کنند.

ویتایگر برای تغییر زمان

در یک محیط کار غیرمنتظره، سهولت استفاده می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. همانطور که انتظارات مشتری در این دسته از جمله سلامت، بهره وری، مسافرت و بیمه تکامل می یابد، برخی از مشاغل در حال رشد در این گروه یک مخرج مشترک دارند: ویتایگر که به رفع نیازهای متغیر مشتریان آنها کمک می کند.

در روزهای ابتدایی همه گیری، پذیرش برنامه های تمرکز حواس مانند Talk space و Calm به طرز چشمگیری افزایش یافت. یک برنامه، Headspace، دریافت که بارگیری در هفته های اول قفل دو برابر شده است. تعداد مشترکان خود را با ۲۰٪ افزایش به ۲ میلیون نفر در سال اول همه گیری گسترش داد. بدون وجود یک سیستم عامل ویتایگر مقیاس پذیر که برای کنترل موج داده های ورودی ساخته شده باشد، تقاضای غیرمنتظره Headspace می تواند به یک نفرین تبدیل شود تا یک برکت.

فناوری همچنین انتقال گسترده ای به مدرسه و کار از راه دور را فراهم کرده است. ابزار گردش کار Monday.com یک دوره همه گیری را با درآمد سالانه ۱۲۰ میلیون دلار آغاز کرد. اما هنگامی که میلیون ها کارگر ناگهان به انتقال آرام به کار از راه دور و همکاری نیاز داشتند، Monday.com توانست به سرعت رشد کند، نیروی کار خود را بین آوریل و ژوئن سال ۲۰۲۰ ۲۷٪ افزایش دهد و ارزش خود را به ۲.۷ میلیارد دلار برساند.

همانطور که صنعت سفر به طور غیرمنتظره تحت قفل شدن تغییر کرد، مارک تریلر مسافرتی Airstream بازگشت و به عنوان یک مشتری برای زندگی همه گیر شناخته شد و محصولات مجازی را برای ارائه راهنمایی های مورد نیاز تولید کرد. بعد از تنظیم مجدد پیشنهادی برای مطابقت بهتر مشتریان خود، Airstream شاهد افزایش سالانه ۴۵٪ در ماه مه ۲۰۲۰ و ۱۰۰٪ در ماه ژوئن بود.

شرکت بیمه لیموناد بر اساس مأموریت اصلی خود یک مأموریت اجتماعی را ارائه می دهد که شرایط غیرمعمول انعطاف پذیری را ارائه می دهد و حق بیمه مطالبه نشده را به سازمانهای غیرانتفاعی مورد علاقه خود اهدا می کند. تا سال ۲۰۲۰، ویتایگر مقیاس پذیر Lemonade و انتشار صاف داده ها به مشتریان کمک کرده است ذی نفعان غیر انتفاعی را که برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا انتخاب می کنند، تغییر دهند و ده ها هزار مشتری در این فرصت پرش کرده اند.

بسته و متصل

“آینده در اینجا است – فقط به طور مساوی توزیع نشده است.” اصطلاحات کلاسیک نویسنده ویلیام گیبسون را می توان در مورد اصطکاکهایی که کارمندان و مشتریان بسیاری از سازمانها هنگام ماندن اطلاعات مورد نیاز در سوله احساس می کنند، به کار برد.

با این حال، با اجرای یک پلت فرم ویتایگر قدرتمند و با کاربرد آسان، سازمان شما می تواند به از بین بردن این اصطکاک کمک کند، و اطمینان حاصل کند که کارمندان شما در ارتباط و هماهنگی بهتر با خود و مشتریان خود هستند.

https://hamyarcrm.com/what-is-vtiger-crm/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا