عمومی

همه چیز در مورد نمایشگاه خودرو یا اتو گالری

صنعت خوردو در ایران

تاریخچه تولید خودرو در ایران به دهه 40 میلادی برمی گردد و امروزه بعد از صنعت نفت بزرگترین صنعت ایران است. دو خودروساز بزرگ سایپا و ایران خودرو وظیفه سنگین تولید خودروهای این کشور را بر عهده دارند. ایران در سال 2008 بیش از یک میلیون خودرو در سال تولید می کرد و با اعمال مجدد تحریم ها در سال 2017 این رقم به زیر یک میلیون کاهش یافت. در زمان تحریم ها و پایان همکاری بین خودروسازان خارجی مانند پژو و ایران، خودروسازان داخلی با مشکلات تأمین قطعات روبرو شدند.

از طرف دیگر خودروسازان چینی که با پیشرفت تکنولوژی در حال تولید خودروهای به روز بودند، خودروهای خود را به ایران صادر کردند. آنها به یکی از اصلی ترین رقبای این دو شرکت تبدیل شده بودند. در چند سال گذشته، ایران خودرو و سایپا تلاش کرده اند تا با ارائه محصولات بهتر و متنوع تر، به جایگاه قبلی خود در بازار فروش خودرو بازگردند. دنا را می توان اولین خودروی نسبتاً جدید ایران خودرو دانست که می توان آن را در مقایسه با سایر خودروهای تولیدی در صنعت خودرو کشور مشاهده کرد.

علاوه بر مدل های جدید، کیفیت ساخت خودروها نیز به نسبت خوب شده است و در خودروهای امروزی شاهد ویژگی های راحتی و ایمنی بیشتری هستیم. در سال 2012 به دلیل شرایط تحریم های اعمال شده، تعداد خودروهای تولیدی در ایران به نصف کاهش یافت و به حدود 740 هزار دستگاه در سال رسید. این دو خودروساز با تکیه بر دانش و تخصص متخصصان داخلی توانستند با تأمین قطعات مورد نیاز تولید سالانه خود را افزایش دهند. هم اکنون نیز آنها گامی جدی در جهت پیشرفت برداشته اند و طی چند سال آینده قطعاً شاهد محصولات جدید و بهبود کیفیت محصولات این خودروسازان خواهیم بود.

خرید و فروش خودردو و ترفندهای آن

شما باید سابقه خرید و فروش خودرو را داشته باشید. بنابراین می دانید که خرید ماشین بیش از هر چیز به اعتماد نیاز دارد. این هم یک اعتماد صادقانه است! ما تصمیم گرفتیم با یک فروشنده کهنه کار خودرو صحبت کنیم! این فرد درباره برخی ترفندها و روش های خرید و فروش خودرو با ما صحبت می کند! البته بگذارید نام او را فاش نکنیم. حتماً از پارکینگ های فروش اتومبیل که در تهران یا شهرهای دیگر وجود دارد سر بزنید! یکی از بهترین مکان ها برای خرید و فروش اتومبیل است. جایی که هم می توانید ماشین های زیادی را کنار هم ببینید و هم در صورت لزوم پشت فرمان بنشینید و از آن اجتناب کنید. برای مرور چند ترفند مهم با ما همراه باشید.

  • دیگر اینگونه نیست که فقط یک تولید کننده خودرو وجود داشته باشد و یک نوع خودرو را روانه بازار کند! پس حتماً ابتدا تحقیق کنید. بدانید کدام خودروها تولید می شوند و کدام یک برای شما مناسب است. ابتدا به نیازهای خود فکر کنید.
  • هرگز بدون داشتن قیمت خودروی مورد نظر خود به خرید نروید! این بزرگترین اشتباه است. اعتماد به فروشنده و دلال همیشه امکان پذیر نیست! سپس با اطلاعات کامل به پارکینگ بروید.
  • 90٪ افرادی که به ماشین شما می آیند فقط تماشاگر هستند! روشی که خودم استفاده می کنم. من دوست دارم هنگام خرید تنها باشم. هنگام خرید ماشین، به دنبال چیزهای اساسی مانند پیچ ​​و مهره های شل می گردم! این پیچ به راحتی با آچار محکم می شود اما تأثیر زیادی در خرید من دارد. شاید متوجه آن نشوید، منظور من این است که اگر فروشنده هستید، قبل از اقدام به فروش، ظاهر اتومبیل خود را اصلاح کنید. بعضی اوقات با هزینه 50 هزار تومان می توانید ماشین خود را تا 500 هزار تومان بالاتر بفروشید.
  • کارگزاران اساساً چه کاری انجام می دهند؟ اتومبیلی را با قیمت پایین بخرید و آن را با قیمت بالاتری بفروشید! مراقب باشید، بعضی اوقات نمایندگی ها با حرفه ای بودن شرایطی را برای شما ایجاد می کنند که مجبور شوید یک ماشین دست دوم را با همان قیمت اتومبیل جدید و کارخانه بخرید! صفر و اتومبیل های جدید بیشتر در این شرایط به فروش می رسند.
  • اگر می خواهید بدانید کدام وسیله نقلیه برای شما بهتر کار می کند، حتماً با تعمیرکار صحبت کنید. آنها بهتر می دانند برای تعمیر به کدام اتومبیل مراجعه کنند. تعمیرکار بهترین شخصی است که می تواند این مورد را برای شما تشخیص دهد.
  • اگر تعمیرکار سراغ دارید، حتماً از او بخواهید هنگام خرید ماشین با شما به محل خرید و فروش بیاید. بعضی اوقات فقط یک متخصص می تواند مشکلات را درک کند. شما همیشه نمی توانید به ظاهر اعتماد کنید.

ویژگی های یک اتوگالری مدرن چیست؟

یک گالری اتومبیل مدرن و پیشرفته بعضی کارها را انجام می دهد که آنها را از نمایشگاه های دیگر ماشین متمایز می کند. در ادامه موارد دیگری را ذکر خواهیم کرد.

1) عاشق کار خود باشید

اکثر نمایندگی های فروش موفق اتومبیل را دوست دارند، به طوری که عشق آنها را ادامه می دهد. به طور کلی می توان گفت که اگر خودکار گالری را مدیریت می کنید، به هیچ چیز دیگری فکر نکنید و سعی کنید کار خود را دوست داشته باشید و اگر درآمدی ندارید، دلیل آن را پیدا کنید.

2) برنامه ای موفق در کار خود داشته باشید

همیشه سعی کنید یک برنامه کاری بلند مدت و کوتاه مدت برای موفقیت داشته باشید. هر روش یا طرحی برای موفقیت بهتر از هیچ کاری نیست. شما همیشه باید افکار خود را یادداشت کنید. تمام گالری های اتومبیل مدرن برای موفقیت در کار خود برنامه یا چشم انداز خوبی دارند.

3) از راز بی طرفی طبیعت استفاده کنید

طبیعت برای همه یک حالت خنثی دارد، به این معنی که نتیجه ای که به شما می دهد برای دیگران یکسان است. همیشه به دنبال راز (گالری اتومبیل) نمایشگاه های موفق اتومبیل باشید. همیشه کتاب افراد موفق و چگونگی فروش موفق را بخوانید.

4) در کار خود استقامت داشته باشید

اکثر گالری های اتومبیل موفق چنان در کار خود پافشاری می کنند که دوست دارند سخت کار کنند. پشتکار بالا از ترس جلوگیری می کند.

5) از کارهای خود یک شاهکار بسازید

سعی کنید یک نمایشگاه اتومبیل یا یک گالری خودکار شاهکار داشته باشید. آنچه می توانید انجام دهید یا داشته باشید محدود نکنید. کار خود را به سبک امروز تغییر دهید. گالری های اتومبیل پیشرفته همیشه به دنبال راه حل های مدرن و جدید هستند. راه حل های گذشته مربوط به گذشته است و امروزه قابل استفاده نیست.

منبع مقاله:

https://118work.ir/subcategory/وسایل-نقلیه/اتو-گالری

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا