نحوه تعویض لنت جلو ام وی ام 315

اما چرا خودتان این کار را انجام دهید؟ اساساً به این دلیل: می توانید در پول خود صرفه جویی کنید (مخصوصاً اگر قبلاً چند دستگاه دارید) اما نه زیاد. یک کار ترمز متوسط ​​(برای ترمزهای جلو یا عقب) حدود 150 تا 300 دلار هزینه دارد. این چیزی است که شما می توانید پس انداز کنید، اما همچنان هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. دومین مزیت نامشهود اما مهم، تجربه یادگیری است. این و درک جدیدی از نحوه عملکرد ترمزهای شما.

دانستن این موضوع می تواند با اطلاع دادن به اینکه ترمزهای شما در شرف استفاده از چه چیزی هستند، در هزینه تعمیرات بعدی شما صرفه جویی کند. برای خرید قطعات ام وی ام همیشه دقت لازمه را داشته باشید. آذین یدک تهران یک شرکت در زمینه فروش لوازم یدکی ام وی ام که می توانید به آن اعتماد کنید و قطعات خود را بخرید.

آموزش تعویض ترمز خودرو

در این مقاله قصد داریم نحوه تعویض ترمز خودرو را به اطلاع شما برسانیم. البته این کار نیاز به ابزار و مهارت دارد. اگر ابزار این کار را ندارید، حداقل می توانید ترمزها را تعویض کنید. وقتی به تعمیرگاه می روید پدها. ماشین خود را تعویض کنید، دریابید که خدمات تعمیر شما چه خدماتی ارائه می دهد و در هزینه خود صرفه جویی کنید. قبل از آن باید چند نکته را در نظر بگیرید. شما در این زمینهتعویض ترمز خودروهای چینی نیازمند ابزارهای متعددی است و کار سختی نیست.
زمان تعویض ترمز خودروهای چینی: هر وسیله نقلیه باید ترمزهای خود را با توجه به سبک رانندگی و مسافت راننده تنظیم کند. 1- کیفیت ترمزها: کیفیت ترمزها با عمر آن ارتباط مستقیم دارد.

لنت ترمز خودروهای چینی: مواد سرامیکی در لنت نباید خیلی سفت یا خیلی نرم باشد 2- روش رانندگی: یکی از دلایل موفقیت در طول عمر لنت، روش صحیح رانندگی است که ماندگاری بیشتری دارد.

نحوه تعویض لنت جلو ام وی ام 315

آموزش تعویض لنت چینی 

آموزش تعویض لاستیک ماشین
تعویض لاستیک خودرو یکی از مهم ترین فعالیت های نگهداری و تعمیر است که به رانندگان کمک می کند تا وسیله نقلیه خود را در شرایط کاری بهتر و ایمن تر نگه دارند. در این آموزش مراحل کامل و جزئیات مهم تعویض لاستیک خودرو را به شما آموزش می دهیم.

آماده سازی: قبل از شروع به تعویض لاستیک خودرو موارد زیر را آماده کنید:
لنت های جدید
کلیدها و ابزار مورد نیاز (ممکن است شامل گیره، تسمه، محور کلید و غیره باشد)
محافظ چشم و دستکش
راهنمای تعویض لاستیک خودرو
تجهیزات و لوازم مورد نیاز: برخی از تجهیزات مورد نیاز برای تعویض لنت عبارتند از:
آچار و گیره
سوراخ کردن (برای برداشتن پدهای قدیمی)
فولادی (برای تمیز کردن سطح لنت)
روغن روان کننده (ممکن است نیاز باشد)
مته (برای جلوگیری از قفل شدن پین ها)
لوله پلاستیکی (برای جمع آوری روان کننده جدید)
مراحل تعویض پد: الف) پد قدیمی را بردارید:
خودرو را روی سطح ایمن و هموار قرار دهید و دسترسی به لنت ها را فراهم کنید.
با پانچ سوراخ، پین های روی پد قدیمی را بیرون بکشید.
لنت های قدیمی را با احتیاط بردارید و مطمئن شوید که کنار پد جدید قرار می گیرد.سطح اصلی پد را با فولاد تمیز کنید.

ب) نصب پد جدید:

پد جدید را با دقت در جای خود قرار دهید و مطمئن شوید که پین ​​ها در جای خود قرار دارند.
با استفاده از یک لوله پلاستیکی، روان کننده را در مکان های مناسب روی لنت ها قرار دهید.
با استفاده از گیره و آچار، پین ها را طبق دستورالعمل سازنده محکم در جای خود فشار دهید.
تست و تنظیم: پس از نصب پدهای جدید، برخی از موارد زیر را بررسی کنید:
قطعات صحیح لنت ها نصب شده است.
لنت ها به درستی قفل شده و در جای خود قرار دارند.
با چند بار فشار دادن پدال ترمز، عملکرد ترمز را بررسی کنید.

تعویض لنت ترمز چقدر سخت است؟

این کار بسیار دشواری است، اما اکثر افراد اگر دفترچه راهنمای فروشگاه داشته باشند و از روش زیر پیروی کنند، می توانند این کار را انجام دهند. اگر تا به حال روغن خود را تعویض کرده اید، احتمالاً برای تعویض لنت ترمز خودروهای مجهز به ترمز دیسکی (در مقابل ترمزهای درام) مشکل زیادی نخواهید داشت. من می توانم یک کارگر نامرتب باشم، بنابراین استفاده از دستکش مکانیکی توصیه می شود. در برخی موارد، ماسک صورت فیلتر کننده گرد و غبار ممکن است مفید باشد. مقداری قدرت دست و بازو برای شل کردن و سفت کردن بست ها و برداشتن و جابجایی چرخ ها لازم است.

تعویض لنت ترمز چقدر طول می کشد؟

مگر اینکه برای امرار معاش این کار را انجام دهید، تقریباً یک صبح شنبه (مثلاً 4-3 ساعت) طول می کشد تا لنت ترمز جلو یا عقب را تعویض کنید. هنگامی که یک بار این کار را انجام دهید، زمان کمتری برای تغییر آنها در آینده نیاز خواهد بود.

آیا باید هر چهار پد را تعویض کنم؟

در طول عمر خودروی شما، لنت های جلو معمولاً اولین کسانی هستند که نیاز به تعویض دارند. آنها بیشتر کار را زمانی انجام می دهند که ماشین متوقف می شود و سریعتر از ماشین های عقب فرسوده می شود. با این حال، باید به طور دوره ای ضخامت لنت و علائم سایش ناهموار را در هر چهار مکان بررسی کنید. توجه داشته باشید که تعویض پد باید در مجموعه های موری انجام شود. به همین دلیل است که هنگام خرید لنت، بسته به نیازهای خاص خود، مجموعه ای از محورهای جلو، مجموعه ای از محورهای عقب یا هر دو را دریافت خواهید کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا