فواید استفاده از قرص تقویت سیستم ایمنی سگ

داروی صد در صد طبیعی تقویت کننده سیستم ایمنی

مناسب برای حیوانات خانگی

محلول خوراکی

ترکیبات:

  • عصاره گیاه اکیناسه
  • عصاره گیاه شیرین بیان
  • عصاره پروپولیس

ضعف و ناکارآمدی سیستم ایمنی در حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه و پرندگان زینتی، حیوان را مستعد عفونت های ویروسی، باکتریایی، قارچی و انگلی کرده و منجر به افت کیفیت زندگی و کاهش طول عمر می شود. تقویت و بهبود سیستم ایمنی در پناهگاه ها، پانسیون ها و خانه هایی که چندین حیوان خانگی در کنار یکدیگر زندگی می کنند به دلیل سهولت انتقال بیماری های ویروسی نظیر پریتونیت عفونی، پن لوکوپنی، لوسمی گربه، پاروو ویروس، دیستمپر، ویروس نقص ایمنی گربه، هرپس ویروس، کلسی ویروس و بسیاری دیگر از بیماری های ویروسی و باکتریایی امری ضروری است. استفاده از شربت طبیعی تقویت کننده ایمنی ایمونوپروپوفیت در حیوانات جوان و مسن، حیوانات مبتلا به کوشینگ و دیابت، حیوانات تحت کورتون تراپی و آنتی بیوتیک تراپی، حیوانات آبستن، حیوانات تحت استرس و گربه های مبتلا به سندرم نقص ایمنی ( ایدز گربه) و لوسمی به منظور پیشگیری از بروز عفونت های ویروسی، باکتریایی و قارچی ثانویه و فرصت طلب به شدت توصیه می شود.

مکانیسم اثر:

پروپولیس ماده رزینی چسبناکی است که توسط زنبورهای کارگر تولید شده و در حفاظت از کندو، جلوگیری از ورود مهاجمین و پیشگیری از رشد باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها نقش دارد. پروپولیس دارای ترکیبات فلاونوئیدی، اسیدهای آروماتیک و آلیفاتیک، ترپنوئیدها، اسیدهای چرب، آمینواسیدها، پلی ساکاریدها، ویتامین ها و انواع مواد معدنی است. از مهمترین فواید پروپولیس می توان به خاصیت ضد باکتریایی، ضد ویروسی، ضد قارچی، ضد انگلی، ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی آن اشاره کرد. پروپولیس به دلیل محتوای غنی از فلاونوئیدها، فنولیک اسیدها و ترپنوئیدها سبب تحریک سیستم ایمنی سلولی و همورال از طریق تحریک تکثیر لنفوسیت های محیطی و افزایش ترشح آنتی بادی ها، تحریک لنفوسیت های T و افزایش درصد فاگوسیتوز شده و در نتیجه باعث تقویت پاسخ های سیستم ایمنی در مقابل عوامل بیماری زا می شود.

استفاده از عصاره اتانولیک پروپولیس در پاروو ویروس (CPV) و کروناویروس سگ ­ها (CCoV)، تولید آنتی­ بادی علیه این پاتوژن­ ها را تحریک می کند. استفاده از پروپولیس در دیستمپر سگ باعث تقویت سیستم ایمنی می شود.

همچنین استفاده از پروپولیس در مواجهه با انگل توکسوپلاسما که قابل انتقال به انسان هم می­ باشد، منجر به افزایش میزان سایتوکاین­ های سرم و پاسخ ایمنی می شود.

گیاه اکیناسه یا سرخارگل دارای خواص ضد باکتریایی، ضد ویروسی، ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی بوده و عملکرد سیستم ایمنی را تنظیم می کند. مهمترین ترکیبات این گیاه در دسته آلکامیدها، ترکیبات فنولی، گلیکوپروتئین ها و پلی ساکاریدها قرار می گیرند. اکیناسه از طریق فعالسازی ماکروفاژها، لوکوسیت های پلی مورفونوکلئار و سلول های کشنده طبیعی ( NK-cells ) و افزایش فاگوسیتوز، باعث تحریک پاسخ سیستم ایمنی در مقابل عوامل بیماری زا می شود. آرابینوگالاکتان موجود در این گیاه محرک و تنظیم کننده عملکرد سیستم کمپلمان می باشد. همچنین عصاره اکیناسه به عنوان عامل هماتینیک عمل کرده و سبب افزایش سنتز هموگلوبین و در نتیجه افزایش تعداد گلبول های قرمز خون می شود و از این طریق در تقویت سیستم ایمنی و سایر ارگان ها نقش بسزایی دارد. بنابراین استفاده از عصاره گیاه اکیناسه در سگ­­ ها و گربه ها باعث افزایش چشم­گیر گلبول­ های سفید و قرمز مانند لنفوسیت و هموگلوبین و کاهش نوتروفیل­ ها می شود.

همچنین بعد از تزریق واکسن دیستمپر و پاروو ویروس به سگ­ ها، مصرف عصاره گیاه اکیناسه باعث افزایش چشم­گیر آنتی­ بادی علیه آن دو ویروس و در نتیجه تقویت سیستم ایمنی می شود.

عصاره گیاه شیرین بیان حاوی ترکیبات متنوعی از جمله ساپونین های تری ترپنوئید، فلاونوئیدها، ایزوفلاون ها، کومارین ها، انواع آمینواسیدها و پلی ساکاریدها می باشد. عمده ترکیبات ساپونینی آن را گلایسیریزیک اسید و گلایسیریزین تشکیل می دهند. تری ترپنوئیدها و دیگر ترکیبات موجود در عصاره شیرین بیان از جمله فلاونوئیدها دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و سبب کاهش استرس های اکسیداتیو حاصل از عوامل فیزیکی (گرما، حمل و نقل، رطوبت) و شیمیایی (آفلاتوکسین های موجود در جیره غذایی و غیره) شده و در نتیجه باعث بهبود شاخص های بیوشیمیایی خون و عملکرد ارگان ها می شوند. گلایسیریزین باعث ترشح سایتوکاین های دخیل در تکامل لنفوسیت های T شده و در ایجاد پاسخ های ایمنی سلولی نقش موثری دارد. همچنین گلایسیریزیک اسید موجود با تحریک ترشح آنتی بادی ها و اینترفرون گاما سیستم ایمنی را در برابر عوامل باکتریایی و ویروسی تقویت می کند. شیرین بیان از طریق افزایش ترشح موکوس و همچنین فعالیت ضد پپسین خود سبب پیشگیری و بهبود زخم های گوارشی می گردد. از طرفی عصاره گیاه شیرین بیان، از طریق افزایش زمان و شدت اثر کورتیزون در بدن باعث کاهش ترشح اسید معده و در نتیجه کاهش ایجاد زخم معده می شود.

محصول ایمونوپروپوفیت با بهره گیری از خواص این عصاره های طبیعی سبب تقویت ایمنی سلولی و همورال شده و منجر به افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری ها و همچنین تسریع روند بهبودی بیماری ها می گردد.

فواید و اثرات ایمونوپروپوفیت:

  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی در پاسخ به واکسیناسیون
  • تقویت سیستم ایمنی در مقابل عوامل بیماری زا (ویروسی، باکتریایی و قارچی و غیره)
  • پیشگیری از ابتلا به عفونت های باکتریایی و ویروسی
  • کنترل شیوع بیماری های ویروسی در سگ ها نظیر پاروو و دیستمپر
  • کنترل شیوع بیماری های ویروسی در گربه ها نظیر کلسی و هرپس ویروس
  • بهبود دهنده التهابات و زخم های گوارشی ناشی از بیماری های عفونی
  • بهبود دهنده التهاب و ترشحات برونش
  • کاهش سرفه در بیماران دارای آسم

مقدار و روش مصرف:

حیوانات خانگی: 0.5 میلی لیتر (معادل 10 قطره) به ازای هر 10 کیلوگرم وزن بدن

پرندگان زینتی : 1 تا 3 قطره در روز

تداخل دارویی:

هیچ گونه تداخل دارویی نداشته و با انواع ترکیبات جیره، آنتی بیوتیک ها، پروبیوتیک ها و واکسن ها سازگار است.

موارد احتیاط:

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

در صورت ورود تصادفی دارو به چشم، سریعا با آب فراوان شسته شود.

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک، به دور از تابش مستقیم آفتاب و در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

بسته بندی:

بطری های 30 میلی لیتری

تاریخ انقضا: این روزها تعداد افرادی که حیوانات خانگی یا پت دارند، کم نیست. حیوانات خانگی به یکی از بهترین دوستان‌مان در زندگی تبدیل شده‌اند. اما متاسفانه بسیاری از آنها به دلیل نقص‌هایی که در سیستم ایمنی‌شان به وجود می‌آید، ناقل بیماری‌های زیادی مانند عفونت، دیابت و سرطان می‌شوند. از آنجائیکه همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، نگران زیادی به خود راه ندهید؛ چرا که طبق گفته کارشناسان دامپزشکی می‌توانید با تقویت سیستم ایمنی پت خود، او را از تمام این خطرات دور نگه دارید. اگر فکر می‌کنید که نیاز دارید تا با انواع قرص تقویت بدن حیوانات خانگی و راه‌کارهای مفید و موثر تقویت سیستم ایمنی پت آشنا شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

دلایلی که مانع تقویت سیستم ایمنی پت می‌شود:

همانطوری که خوشبختانه روش‌هایی مانند خوراندن قرص تقویت سیستم ایمنی سگ به تقویت سیستم ایمنی پت شما کمک می‌کند، معضلاتی نیز وجود دارند که سبب ضعیف شدن سیستم ایمنی او می‌شوند. در ادامه، به دو مورد از پراهمیت‌ترین دلایلی اشاره می‌کنیم که معمولا به آنها توجه نمی‌شود؛ اما تاثیر زیادی بر روی ضعف سیستم ایمنی حیوانات خانگی شما دارند.

  • استرسسیستم ایمنی حیوانات خانگی‌ای که استرس زیادی را تجریه می‌کنند، به سادگی در معرض آسیب قرار می‌گیرد. زمانی که شما سگ یا گربه خود را به تازگی از پناهگاه حیوانات به سرپرستی گرفته باشید، این مساله بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. حیوانات خانگی معمولا در این بازه زمانی استرس زیادی را تحمل می‌کنند؛ چرا که ممکن است گذشته آنها پر از آزار، سواستفاده و تجربیات ناراحت کننده باشد. به همین دلیل، با ورود به مکان جدید دچار اضطراب خواهند شد.
  • وراثتحیوانات خانگی نیز همانند انسان‌ها می‌توانند عفونت و بیماری‌هایی را به ارث ببرند که نژاد آنها مستعد مبتلا شدن است. برای مثال گربه شما همیشه در معرض ویروس FPV است که یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در میان جمعیت گربه‌هاست. این بیماری به سلول‌های خون حمله کرده، سیستم ایمنی او را ضعیف می‌کند و بدن گربه را در برابر ابتلا به عفونت و بیماری‌های پرخطر بی‌دفاع می‌گذارد.

نشانه‌های نیاز تقویت سیستم ایمنی پت

تشخیص اینکه آیا نیاز به تقویت سیستم ایمنی پت وجود دارد یا خیر، کار چالش برانگیزی است؛ زیرا حیوانات خانگی معمولا سعی در پنهان کردن علائم بیماری و ناراحتی خود دارند. اما چند نشانه مهم وجود دارد که این کار را برای شما آسان‌تر می‌کند. از دست دادن اشتها، کم انرژی یا دپرس بودن بیش از حد معمولی که از او انتظار می‌رود، همگی علائمی هستند که می‌تواند ناشی از ضعف بدن و نیاز به تقویت سیستم ایمنی پت باشد.

موضوع دیگری که باید در نظر داشته باشید، این است که حیوانات خانگی نسبت به درد، عفونت و بیماری واکنش‌های متفاوتی دارند. برای مثال یک سگ ممکن است پوست خود را خراش دهد، در حالیکه در این شرایط  گربه  ممکن است دیگر از باکس خود استفاده نکند. به همین خاطر، بهترین کار این است که اگر علائم مشکوکی دیدید، حتما در اسرع وقت به دامپزشک مراجعه کنید. اگر هم درباره نژاد سگ یا گربه‌ای که به سرپرستی گرفتید، اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید با خانواده، دوستان یا افراد باتجربه‌ای که نژاد حیوان خانگی شما را دارند، مشورت کرده یا خودتان تحقیق کنید.

تاثیر واکسن بر تقویت سیستم ایمنی پت

از اهمیت چه می‌دانید؟ اگر توله سگ یا گربه‌ای را به تازگی به سرپرستی گرفتید، خوب است بدانید که بهترین موقعیت برای شروع ساخت یک سیستم ایمنی قوی برای حیوانات خانگی همان روز اول است. ابتدا او را برای معاینه نزد یک دامپزشک ببرید تا واکسن‌های لازم را برای سالم ماندن و داشتن یک سیستم ایمنی قوی دریافت کند. حتی اگر حیوان خانگی شما بالغ‌تر هم باشد، باز هم به محض به سرپرستی گرفتن، پروسه  معاینه و واکسن را می‌بایست طی کنید.

تقویت سیستم ایمنی پت با رژیم غذایی

شما سنگ بنای سلامت ایمنی اوست. به همین خاطر برای تقویت سیستم ایمنی پت از رژیم غذایی او شروع کنید. دامپزشک مطمئنا نکات خوبی را در رابطه با تغذیه حیوان خانگی‌تان با شما در میان می‌گذارد؛ اما گاهی ممکن است لازم باشد که  شما از برند خاصی  غذای او را بخرید که در این‌گونه مواقع یک به خوبی می‌تواند به شما کمک کند. در اپلیکیشن می‌توانید فهرست کاملی از پت‌شاپ های آنلاین اطراف محل زندگی خود بیابید.

علاوه بر کیفیت مواد غذایی، به ترکیب آن نیز دقت کنید. سعی کنید آن غذایی را بخرید که ترکیب متناسب با سن حیوان خانگی شما را دارد. نکته دیگری که باید در رابطه با تغذیه حیوانات خانگی رعایت کنید، این است که هرگز اضافه‌تر از میزانی که در رژیم غذایی مشخص شده، به او خوراکی ندهید؛ زیرا نگه داشتن حیوان خانگی در وزن ایده‌آل مساله بسیار مهمی است. اضافه وزن پت باعث بروز مشکلات گوارشی در او می‌شود. کاهش وزن حیوانات خانگی متاسفانه سخت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید.

تاثیر ورزش بر تقویت سیستم ایمنی پت

اشخاصی که از سگ به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌‎کنند، از اهمیت ورزش به خوبی آگاه هستند؛ اما بعضی از افراد هستند که به میزان کافی برای حیوان خانگی خود تحرک ایجاد نمی‌کنند. زمانی که گربه یا سگ شما از ماهیچه‌های خود کار می‌کشد، سموم از بدن او دفع خواهد شد و این اتفاق سبب می‌شود، غده‌های لنفاوی پت به خوبی کار کنند. به جز ورزش، ماساژ نیز گزینه خوبی است که می‌توانید برای حفظ سلامت عاطفی و ایمنی حیوان خانگی خود از آن استفاده کنید.

تقویت سیستم ایمنی سگ و گربه با ورزش

اگر سگ دارید، بهترین کار این است که زمانی را به طور مرتب به پیاده‌روی با سگ‌تان اختصاص دهید و به او اجازه دویدن و بازی را بدهید. ورزش نه تنها از نظر جسمی برای سگ خوب است، بلکه به برقراری ارتباط بهتر بین شما و پت نیز کمک می‌کند و استرس حیوان خانگی شما را کاهش می‌دهد. بنابراین، با کاهش استرس، سیستم ایمنی او نیز قوی می‌ماند.

در مورد گربه، ورزش کردن کمی سخت به نظر می‌رسد، اما شدنی‌ست. بردن او به پیاده‌روی تقریبا غیر ممکن است. شما به جای این کار می‌توانید او را با اسباب‌بازی سرگرم کرده تا حرکت کند. راه مفید بعدی بازی با گربه‌های دیگر است که او را سالم و فعال نگه دارد. شما می‌توانید اسباب‌بازی، باکس حمل‌ونقل، قلاده و هر نوع را از بخرید.

مکمل های مناسب تقویت سیستم ایمنی پت

در نگهداری از حیوانات خانگی ویزیت‌های منظم دامپزشک، ورزش مداوم و تغذیه مناسب را فراموش نکنید تا در تقویت سیستم ایمنی پت شما اثربخش باشد. به جز این موارد، می‌توانید از مکمل‌های مخصوص سگ و گربه هم کمک بگیرید. بعضی از متخصصان حتی ویتامین C و روی را نیز به عنوان قرص تقویت بدن حیوانات خانگی توصیه می‌کنند. قبل از خرید، برای اینکه از مقدار دوز قابل قبول و موثر قرص تقویت بدن حیوانات خانگی مطلع شوید، با یک دامپزشک صحبت کنید.

تقویت سیستم ایمنی سگ

  • پروبیوتیک: قرص تقویت بدن حیوانات خانگی باید با رژیم غذایی مناسب همراه باشد و نباید در دادن مکمل به سگ‌ها افراط کنید. از جمله مکمل‌هایی که برای تقویت سیستم ایمنی سگ توصیه می‌شود، پروبیوتیک‌ها هستند که میکروارگانیسم‌ها را وارد معده کرده و بر روی عملکرد دستگاه گوارش تاثیر می‌گذارند. آنها با بهبود سلامت ایمنی روده، سیستم ایمنی بدن سگ را تقویت می‌کنند. اگر تصمیم دارید که این مکمل را به سگ خود بدهید، بدانید که این قرص متفاوت از پروبیوتیک‌های انسانی است. بنابراین، سعی نکنید که آن را در ماست ریخته و به سگ خود بدهید؛ زیرا قرص را بی‌اثر می‌کند. بهتر است که در مورد این مساله و دوز مناسب با دامپزشک مشورت کنید.
  • روغن ماهی: مکمل بعدی روغن ماهی است که حاوی اسیدهای چرب و ضدالتهاب امگا3 می‌باشد. اسیدهای چرب برای درمان التهاب ضروری هستند و دریافت آنها از طریق رژیم غذایی بسیار دشوار است. از این‌رو توصیه می‌شود از مکمل روغن ماهی استفاده کنید.
  • کورکومیناین ماده در زردچوبه وجود دارد اما ضد درد، التهاب و سرطان است.

تقویت سیستم ایمنی گربه

  • LTCI: یک پروتئین طبیعی و تاییدشده USDA برای بیماری‌های ویروسی گربه‌هاست. این پروتئین را می‌توان با تزریق بدون درد وارد بدن آنها کرد. با استفاده از LTCI  از سالم ماندن سیستم ایمنی بدن گربه خود مطمئن باشید. در ضمن این پروتئین باید با اجازه دامپزشک تجویز شود.
  • ویتامین سی: آسکوربات سدیم نوعی ویتامین سی است  که سیستم ایمنی بدن پت را تقویت کرده و دارای اثرات آنتی هیستامین و ضد التهاب می‌باشد. سطح مفیدی از ویتامین سی در بدن پت علاوه بر کمک به سیستم ایمنی، توانایی نابودی باکتری و ویروس‌ها را هم دارد. دقت کنید که به جای آسکوربات سدیم به اشتباه اسید اسکوربیک نخرید که به دلیل PH  اسیدی آن به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. مقدار دوز قابل قبول آسکوربات اسید، وابسته به تحمل روده گربه‌ها حدود 500 تا 1000میلی‌گرم، به تعداد یک یا دو بار در روز است. اگر مدفوع گربه شما شل شد، نشان‌دهنده این مساله است که بدن او را از ویتامین سی اشباع کرده‌اید؛ بنابراین، برای مدتی مصرف این ویتامین را قطع کنید.
  • لیزینیک مکمل اسیدآمینه است که برای گربه‌های مبتلا به FIV، عفونت‌های تنفسی، عطسه و ویروس تبخال تجویز می‌شود. لیزین به صورت ژل، قرص و پودر طعم‌دار قابل استفاده است؛ اما کارآمدترین روش استعمال لیزین برای گربه‌ها، مخلوط کردن پودر آن با غذای کنسروی‌ست. مقدار دوز قابل قبول لیزین برای گربه‌های بالغ 500 میلی‌گرم و برای بچه گربه‌ها 250 میلی‌گرم به تعداد دو بار در روز است.

منابع:

مجموعه پت شاپ کیتی کت همیشه سعی دارد تا بهترین محصولات را برای سگ و گربه های دلبندتان فراهم کند، کمپانی بایوفلاین یکی از بهترین تولید کنندگان مکمل های غذایی برای حیوانات خانگی در جهان می باشد.

علاوه بر این موارد مکمل تقویت سیستم ایمنی سگ و گربه بایوفلاین (BioFeline immune +c) با ویتامین C غنی شده که این ویتامین یکی از ضروری ترین ویتامین ها برای بدن می باشد چون یک آنتی اکسیدان بسیار قوی می باشد که رادیکال های آزاد را خنثی می کند و از بروز سرطان جلوگیری می کند. همچنین ویتامین C در بهبود و کاهش التهابات نقش مهمی دارد و دوره بهبود و نقاحت بیماری ها را کاهش می دهد. ویتامین C یک ماده انرژی زا نیز می باشد که علاوه بر تمامی موارد ذکر شده یک نقش بسیار مهم دارد و آن هم کمک به بهبودی بیماری های عفونی دستگاه ادرار و تولید مثل (UTI) می باشد.

همچنین مکمل تقویت سیستم ایمنی سگ و گربه بایوفلاین (BioFeline immune +c) دارای لایزین Lysine  می باشد که یک آمینواسید ضروری است که به تولید آنتی بادی ها و تقویت سیتم ایمنی بدن کمک می کند. علاوه بر این لایزین به جذب کلسیم و تقویت استخوان ها و دندان ها می شود. همچنین این آمینواسید سبب افزایش تولید کلاژن می گردد که کلاژن به تقویت کیفیت پوست و مو، بهبود زخم های پوستی و التهابات پوستی می شود. البته در گربه ها لایزین یک ویژگی بسیار مهم دارد و آن هم کمک به بهبود علایم بالینی بیماری هرپس ویروس گربه سانان (FHV)  می باشد.

مکمل تقویت سیستم ایمنی سگ و گربه بایوفلاین (BioFeline immune +c) دارای عصاره ریشه قاصدک  است که یک گیاه کاملا امن و بسیار مفید برای سگ و گربه ها بوده به صورتی که یک توکسین بایندر می باشد که با افزایش متابولیز سموم در کبد باعث از بین رفتن و دفع شدن سموم از بدن سگ و گربه ها شده که به افزایش طول عمر و سلامت آن ها می انجامد. همچنین عصاره ریشه قاصد با بهبود عملکرد کیسه صفرا منجر به افزایش راندمام هضم و جذب و حفظ وزن ایده آل سگ و گربه ها شده  و از ایجاد و بروز بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند.علاوه بر این این عصاره به تقویت سیستم ایمنی و تنظیم قند خون کمک شایانی می کند.

ماده موثر دیگری که در مکمل تقویت سیستم ایمنی سگ و گربه بایوفلاین (BioFeline immune +c) وجود دارد عصاره Licorice می باشد. این ماده یک ضد التهاب و ضد آلرژی طبیعی می باشد که به کاهش التهابات و خارش های پوستی و حساسیت ها و بیماری های تنفسی (مانند سرماخوردگی) کمک می کند.

یکی دیگر از ترکیبات مکمل تقویت سیستم ایمنی سگ و گربه بایوفلاین (BioFeline immune +c) تائورین می باشد. تائورین یک آمینواسید بوده که به تقویت و سلامت عضلات و ماهیچه های قلبی کمک می کند و سبب بهبود عملکرد دستگاه قلب و عروق می شود. همچنین تائورین به بهبود و سلامت و درخشندگی چشم هم کمک شایانی می کند.

برای اطلاع و خرید سایر محصولات برند بایوفلاین BioFeline اینجا !

ویژگی های مکمل تقویت سیستم ایمنی سگ و گربه بایوفلاین (BioFeline immune +c)

  • تقویت سیستم ایمنی بدن سگ و گربه
  • کاهش کلسترول خون
  • جلوگیری از چاقی و حفظ وزن ایده آل
  • جلوگیری از تشکیل اولیه عفونت در بدن
  • آرام تر کردن سگ های پرخاشگر
  • افزایش طول عمر سگ و گربه
  • جلوگیری و کاهش تشکیل سلول های سرطانی
  • کاهش التهابات (به خصوص پوستی و تنفسی)
  • تسریع در روند بهبود عفونت های دستگاه ادراری
  • افزایش تولید آنتی بادی
  • افزایش جذب کلسیم از دستگاه گوارش . کمک به استحکام استخوان و دندان
  • افزایش تولید کلاژن و تسریع  در روند بهبود زخم ها و التهابات
  • کمک به بهبود علایم بالینی بیماری هرپس ویروس گربه سانان (FHV)
  • عملکرد توکسین بایندری و دفع سموم از بدن
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کبد، کیسه صفرا
  • افزایش راندمان هضمی و جذبی
  • تنظیم قند خون
  • تقویت ماهیچه های قلب و بهبود عملکرد دستگاه قلب و عروق
  • افزایش سلامت و درخشندگی چشم و بینایی
  • اثرات آنتی هیستامینی و کاهش علایم و بهبود آلرژی ها ( به خصوص پوستی و تنفسی)
  • سرشار از مواد معدنی، آنتی اکسیدان و ویتامین ها

 

دو سال پس از تاریخ تولید

 

دکمه بازگشت به بالا