ردیف |
شرح خدمات |
تیبا بنزینی |
تیبا دوگانه سوز |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) |
۳۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۲۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ |
تعویض اورینگ منیفولد هوا یا واشر |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۶ |
تعویض واشر منیفولد دود |
۷,۸۰۰,۰۰۰ |
۷,۸۰۰,۰۰۰ |
۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸ |
تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۹ |
باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ (درجا) |
۱۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
تعویض فشنگی روغن |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۱ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۲ |
باز و بست دریچه گاز و تعویض واشر درب سوپاپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۳ |
فیلرگیری سوپاپ |
۰ |
۰ |
۱۴ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۵ |
تعویض تسمه تایمینگ و بلبرینگ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۶ |
تعویض تسمه دینام و هیدرولیک |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۷ |
تعویض تسمه کولر و باز و بست هواکش |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۸ |
تعویض تسمه سفت کن کولر و باز و بست هواکش |
۰ |
۰ |
۱۹ |
تعویض کاتالیست |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۷,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۰ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۱ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
تعویض لوله فرعی زیر اگزوز |
۰ |
۰ |
۲۳ |
تعویض ترموستات |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۴ |
تعویض رادیاتور آب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۵ |
تعویض منبع انبساط |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۶ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۷ |
تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۲۸ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۹ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۱ |
تعویض شینگ بخاری بلند |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض زانوی پلاستیکی بخاری به منیفولد |
۰ |
۰ |
۳۳ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض پایه دسته موتور جلو |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۵ |
تعویض دسته موتور بالا راست |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۶ |
تعویض دسته موتور جلو گرد |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۷ |
باز و بست رام و تعویض دسته موتور جلو و عقب |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۸ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
۳۹ |
تعویض پمپ بنزین برقی |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۰ |
تعویض فیلتر بنزین |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۷,۲۰۰,۰۰۰ |
۷,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۷,۲۰۰,۰۰۰ |
۷,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۳ |
تعویض منبع کنیستر |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۴ |
تعمیر کامل گیربکس |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۵ |
تعویض کیت کلاچ |
۱۰,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۶ |
تعویض سیم کلاچ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۷ |
تعویض بوش های پدال کلاچ و ترمز |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۸ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ و باز و بست گیربکس |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۹ |
تعویض لیور دسته دنده |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۰ |
تعویض بوش لیور |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۱ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۲ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۳ |
باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۵۴ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۵ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۶ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۷ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۸ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
تعویض رام زیر موتور |
۳,۵۰۰,۰۰۰ |
۳,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۰ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۱ |
باز و بستن طبق هر دو طرف |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۲ |
تعویض موج گیر جلو هر طرف |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۳ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۴ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
تعویض کامل اکسل (ABS) |
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۶۹ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۰ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۱ |
تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۲ |
تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۳ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۵ |
تعمیر پمپ هیدرولیک |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۶ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۷ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۲ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۳ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تعویض لوله های هیدرولیک (جفت) |
۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۵ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۶ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۷ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال و تلسکوپی |
۱۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تعویض ترمینال ترمز |
۰ |
۰ |
۹۱ |
تعویض پمپ ترمز |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۲ |
تعویض کالیپر چرخ جلو |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۳ |
تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۴ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۵ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۹۶ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۷ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۸ |
تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۹ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ |
تعویض شلنگ ترمز عقب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۰۱ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۲ |
تعویض سیم ترمز دستی |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۳ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
URL Copied