بهترین پنل اس ام اس برای کارگزاری (معرفی پنل اس ام اس خدماتی)
ارسال اساماس از طریق خط خدماتی یکی از گزینههای ایدهآل است که در زمان مناسب پیامی را برای مخاطبین مشخصی میتوانید ارسال کنید. بورس یکی از مراکزی است که نیاز به اطلاع رسانی سریع دارد، به همین دلیل خرید پنل اس ام اس برای کارگزاری های بورس یک راه کار مناسب است.
کاربرد پنل اس ام اس برای بورس
بورس یکی از مکانهایی است که تغییرات لحظه به لحظه در آن اتفاق میافتد و اطلاع به موقع از تغییرات میتواند بسیار برای افراد فعال در این بخش پر اهمیت باشد. به این شکل میتوان یک پیغام مهم را در قالب یک اساماس با تعداد کارکترهای مشخص برای هر چند نفر که میخواهید ارسال کنید. پنل اساماس به غیر از اطلاع رسانی قابلیتهای دیگری مانند خدمات هم دارد. کارگزاریها برای اینکه بتوانند از این خدمات به بهترین شکل استفاده کنند بهتر است که از پنل پیامک خدماتی و با خط اختصاصی خدماتی استفاده کنند.
پنل اس ام اس چگونه به کارگزاری کمک میکند ؟
از همان ابتدای کار نقش پنل اساماس در انجام امور مربوط به کارگزاری به خوبی مشخص میشود. برای دریافت کد بورسی و معاملاتی میتوان از پنل اساماس برای و سایر مراحل استفاده کرد. همچنین پنل اساماس میتواند یک ارتباط ایمن از طرف کارگزاری باشد تا تأییدیهها و اطلاعات مورد نیاز را به موقع در اختیار کاربر قرار دهد. یکی دیگر از مزایای پنل اس ام اس برای کارگزاری های بورس موضوع عرضه اولیه است که از طریق یک پیامک میتوان آن را اطلاع رسانی کرد.
چرا کارگزاری خط خدماتی اختصاصی داشته باشد؟
برای حضور در معاملات بورس باید با یکی از کارگزاریهای بورس به طور مستقیم همکاری داشته باشید، به همین دلیل ثبت نام در آنها الزامی است. ارسال پیامهای ثبت نام و سایر خدمات مربوط به بورس نیاز به اطلاع رسانی آنی دارد که این امر میتواند با فرستادن اساماس انجام شود. از همین رو ارسال پیامک انبوه برای کارگزاری های بورس و در کنار آن ارسال پیامهای خصوصی برای ارائه خدمات یکی از مواردی است که میتواند توسط شرکتهای ارائه کننده خدمات پنل اساماس انجام شود.
اما خیلی مهم است که هر کارگزاری در بورس شماره خاص خود را داشته باشد تا با همان شماره همه اطلاع رسانیهای موجود را انجام دهد. به این شکل میتوان اطمینان حاصل کرد که پیام دریافت شده از طرف کارگزاری بوده و از اعتبار آن برخوردار است. در نهایت رضایت کاربر جلب میشود و همه کاربران، کارگزاری را با آن شماره خاص میشناسند.
نحوه گرفتن خط خدماتی برای کارگزاری
شاید فکر کنید که همه پیامهای دریافتی از پنلهای اساماس به یک شکل است، اما خوب است بدانید پنلهای تبلیغاتی و خدماتی با یکدیگر متفاوت هستند. بیشتر پیام هایی که ممکن است شما بدون پیش زمینه آن ها را دریافت کنید از نوع خدماتی هستند. همچنین لازم به ذکر است آن پنلهایی که خدمات تبلیغاتی ارائه میدهند امکان قرار گرفتن در لیست سیاه را دارند اما پنلهای خدماتی برای ارسال پیام به یک سری مخاطب خاص طراحی شدهاند. همین امر باعث شده تا خیلی از شرکتها به خصوص کارگزاریهای بورس به دنبال چنین خطهایی باشند تا بتوانند پیامهای خدماتی را به دست مخاطبان خود برسانند.
به این منظور شما میتوانید خطوط تبلیغاتی خود را به خطوط خدماتی تبدیل کنید. به این شکل خط شما میشود یک خط خدماتی اختصاصی که برای درخواست آن نیاز به شرکت حقوقی و شناسه ثبت ملی است. در ادامه شما کافی است که یک فرم تعهدنامه را پر کنید و به همراه سفته به نشانی شرکت آموت بفرستید. بعد از آن شرکت آموت مدارک شما را برای دریافت خط خدماتی اختصاصی به اپراتور مذکور ارسال میکند.
برای اینکه روند خدماتی شدن خط شما به سرعت ادامه پیدا کند بهتر است که یک سری از موارد را به خوبی رعایت کنید تا هرچه سریعتر خط خدماتی اختصاصی خود را دریافت کنید. در صورت مشکل، مدارک شما بازگشت داده میشود و مجبور به تکمیل دوباره آنها هستید. به این شکل کار شما عقب خواهد افتاد و زمان را از دست خواهید داد.
- باید همه تعهدنامهها را به صورت تایپ شده و بر روی کاغذی که دارای سربرگ شرکت است ارائه کنید.
- همه تعدنامهها را به خوبی اسکن کنید تا کیفیت آنها بالا باشد، پایین بودن کیفیت تصاویر و ناخوانی آنها میتواند مشکل ساز باشد.
- برای درخواست در اپراتورهایی که دارای پیش شماره ۰۲۱ و ۱۰۰۰ هستند فرستادن اصل تعهدنامه الزامی است.
- همه اپراتورها فرم یکسانی دارند به غیر از اپراتور خط ثابت
وفاداری مشتریان کارگزاری با ارسال پیامک
به علت زیاد بودن مشغله زیاد ممکن است که مشتریان نتوانند در جریان امور مهم مربوط به بورس قرار گیرند و به این شکل از فضای بورس فاصله بگیرند. ارسال پیام از طریق پنل اس ام اس برای کارگزاری های بورس میتواند مشتری را در جریان اتفاقات مهم قرار دهد. جدای از این موضوع در صورتی که مشتری برای مدتی از فضای بورس دور مانده باشد و تصمیم به بازگشت داشته باشد با دیدن نام کارگزاری شما روال طی شده را به خاطر خواهد آورد و دوباره به سراغ کارگزاری شما خواهد آمد.
پنل اس ام اس برای کارگزاری های بورس
کارگزاریهای بورس میتوانند با مراجعه به یکی از شرکتهای معتبر در ارائه خدمات پنل اساماس از مزایای خط اختصاصی و خدماتی بهرهمند شوند. آموت یکی از این شرکتها است که میتواند به خوبی بستر پنل اس ام اس برای کارگزاری های بورس را فراهم کند.
ارسال پیامک انبوه برای کارگزاری های بورس
نیاز به ارسال پیامهای گروهی در بین کارگزاریها میتواند به خوبی توسط شرکتهای ارائه پنلهای اساماس بر طرف شود. آموت یکی از شرکتهای معتبر در زمینه ارائه خدمات ارسال پیامک انبوه برای کارگزاری های بورس است که توانایی به اجرا درآوردن چنین خدماتی را دارد و در سایت فراز اس ام اس بسیار مناسب است.
مزایای پنل اس ام اس برای کارگزاریهای بورس
در بازار بورس که ممکن است در یک دقیقه سهامها جابه جا شوند و اتفاقات مهمی رخ دهد؛ به همین دلیل زمان حرف اول را میزند. اگر سهامداران در زمان مناسب آگاهی را نسبت به بازار بورس نداشته باشند ممکن است باعث بروز اتفاقات جبران ناپذیر شود و سرمایه سهامدار نابود شود. در همچین شرایطی لازم است اخبار لحظهایی و قیمتها و هشدارهای فوری در سریعترین زمان ممکن به اطلاع سهامداران برسد.
پنل اس ام اس سریعترین راهی است که میتوان اخبار مهم را در زمان مناسب به مشتریان رساند. مشتریان معمولا به دلایل مشغلههای زیاد در دنیای امروزی نمیتوانند در جریانات بازار بورس باشند چون نیازمند پیگیری لحظهایی است در همین راستا کارگزاران بورس با ارسال پیامکهای انبوه که شامل اطلاع رسانی و یا تبادل اطلاعات و اخبار است اعتماد مشتریآنرا جلب میکنند و باعث ایجاد ارامش خاطر مشتری میشوند.
معمولا سهامداران و مشتریان با دیدن این پیامکها اولا میفهمند که کارگزاران بورس در حال فعالیت هستند و آنها را فراموش نکردند و همچنین میتوانند بعد از مدتها به بورس و فضای بورس سری بزنند و از همه چیز آگاهی لازم را داشته باشند. همچنین با پنل اس ام اس میتوان با مشتریان تعامل زیادی ایجاد کرد و با نظرسنجی و آزمون این تعامل را بیشتر کرد. از مزایای مهم استفاده از پنل اس ام اس در بورس میتوان به تعرفه ارسال پیامک اشاره کرد که باتوجه به تعداد کسانی که پیامک به آنها فرستاده میشود هزینهها خیلی پایین است.
خط خدماتی کارگزاری
همانطور که اشاره شد از پنلهای اس اس ام برای تبلیغات و خدمات استفاده میشود ولی باید به این نکته توجه داشت که پنل تبلیغاتی با خدماتی متفاوت است. هر یک از این پنلها معایب و مزایای خاص خود را دارد یکی از مواردی که باید دقت کرد این است که پنلهای پیامکی ارائه دهنده خدمات برعکس پنلهای تبلیغاتی امکان قرار گرفتن در لیست سیاه را ندارند؛ چون برای افراد اختصاصی طراحی شده اند به همین دلیل مراکز معتبر و همچنین کارگزاریهای بورس به دلیل اهمیت خاصی دارند از این پنلها استفاده میکنند.
اگر کارگزاریهای بورس دارای خطوط تبلیغاتی باشند به راحتی و در طی مراحلی میتوانند آنرا تبدیل به خطوط خدماتی کنند که نیاز به شناسه ثبت ملی است. البته لازم است بعد از تکمیل فرم تهعد نامه و با به همراه داشتن چند سفته به مراکز مراجعه کنند تا پنل را تغییر دهند.
خط خدماتی اختصاصی
معمولا در خطوط خدماتی شامل خط خدماتی عمومی و اختصاصی هستند. درست است که این دو تفاوت هایی باهم دارند اما امروزه با پیشرفت فناوری تلاش بر این است تا این تفاوتهای ناچیز از بین بروند. خطوط خدماتی اختصاصی معمولا سریعتر ارسال میشوند و امکان پاسخگویی را به مخاطب میدهند. خطوط خدماتی عمومی معمولا برای چندکاربر همزمان مورد استفاده قرار میگیرند اما خطوط خدماتی اختصاصی به یک نهاد و یا شرکت اختصاص دارند. کارگزاران بورس هم باتوجه به کار پر اهمیتی که دارند بهتر است از خطوط خدماتی اختصاصی استفاده کنند.