برترین های ترند روزعمومی

گارانتی تلویزیون ال جی شامل چیست

گارانتی طلایی تعویض 12 ماهه

 کلیه کالاهایی که دارای گارانتی طلایی می‌باشند، از تاریخ خرید و ثبت سفارش به مدت 12 ماه دارای گارانتی تعویض در قبال هرگونه خرابی ناشی از ساخت می‌باشند، بر این اساس کالاهایی که با گارانتی طلایی توسط به فروش می‌رسند در این مدت در قبال خرابی‌های  شامل گارانتی (ناشی از ساخت) بدون هیچ قید و شرطی تعویض شده و از تعمیر آنها خودداری می‌گردد.

شرایط تعویض کالای گارانتی شده طبق موارد زیر می‌باشد:

1  – بیش از 12 ماه از تاریخ خرید کالا نگذشته باشد. 2 – کالای گارانتی شده سابقه‌ی ارجاع به تعمیرگاه را نداشته باشد. 3 – کالای گارانتی شده توسط هیچ فردی باز نشده و دستکاری نشده باشد. لازم به ذکر است که ارائه‌ی فاکتور ممهور به مهر فروشگاه بانه آی تی و اصل کارت یا برگه‌ی گارانتی طلایی برای تعویض کالا ضروری می باشد.

گارانتی طلایی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط می گردد:

1  – استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی 2 – خرابی در اثر استفاده از هرگونه قطعات و لوازم جانبی متفرقه و بی‌کیفیت 3 – اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز 4 – هر گونه ضربه خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت و آتش 5 – تغییر با دستکاری شماره سریال دستگاه در کارت گارانتی و یا در کالا 6 – نصب هرگونه نرم افزار و برنامه غیر مجاز  از منبعی به جز سازنده‌ی محصول

  • پیکسل سوخته و معیوب در تلویزیون‌ها تا 7 روز شامل این گارانتی می‌باشد.
  • در مورد پنل‌های تلویزیون برگشتی، پنل مزبور توسط کارشناسان بطور دقیق کنترل شده و در صورت خرابی و عیب پنل ناشی از ضربه، نوسانات الکتریکی، ریختن مایعات، قرار گرفتن در مجاورت میدان‌های مغناطیسی و حرارت نامتعارف شامل گارانتی تعویش نمی‌باشد.

توجه : باتری و لوازم جانبی همراه کالا شامل گارانتی نمی باشند. استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی، خط خوردگی و رنگ رفتگی، دفرمه شدن ناشی از حرارت محیط و صدمات ناشی از قرار گرفتن کالا در مجاورت میدان‌های مغناطیسی شامل گارانتی نمی باشد.

هزینه‌ی برگشت کالای معیوب:

  • در صورت محق بودن خریدار و شمول گارانتی هزینه‌های حمل کالا توسط فروشنده آن کالا تقبل شده و به مشتری عودت داده می‌شود.
  • در صورت ناموجود شدن کالای مشابهِ کالای برگشت داده شده، فروشگاه بانه آی تی پس از تماس و هماهنگی و گرفتن تأییدیه از مشتری نسبت به ارسال کالایی مشابه با آن و در همان رنج قیمت اقدام نموده و مابه‌التفاوت قیمت با مشتری محاسبه می‌گردد

مدت گارانتی کالای تعویض شده، از همان تاریخ خرید اول محاسبه شده و تاریخ تعویض کالای جدید محا2022-12-28T22:40:47+03:30

گارانتی تلویزیون ال جی:
تعمیر رایگان تلویزیون ال جی LG

گارانتی تلویزیون ال جی (LG) در ایران توسط شرکت گلدیران انجام می‌شود. این شرکت تمام دستگاه‌های تولیدی شرکت ال جی را طبق شرایط شرکت ال جی تحت ضمانت و خدمات پس از فروش قرار می‌دهد. نمایندگی‌های رسمی شرکت گلدیران به عنوان نمایندگی ال جی شناخته می‌شوند و خدمات پس از فروش آن را انجام می‌دهند. در ادامه شرایط گارانتی تلویزیون ال جی را با هم مرور می‌کنیم.

گارانتی تعمیر صوتی و تصویری ال جی

ضمانت وسایل صوتی و تصویری مثل تلویزیون، سینما خانگی، دستگاه دی وی دی و بلوری و … است. خدمات گارانتی برای این وسایل در مراکز خدمات صوتی و تصویری ال جی به انجام می‌رسد. دفتر  این وظیفه را از طرف شرکت برای کلیه دستگاه‌های صوتی و تصویری در شهر اصفهان و شهرهای اطراف از جمله خمینی‌شهر، رهنان، درچه، فلاورجان، کوشک، اصغرآباد و … انجام می‌دهد. برای راهنمای بیشتر می توانید به freepik.com مراجعه کنید.

گارانتی تعمیر تلویزیون ال جی

ضمانت تلویزیون ال جی (خدمات پس از فروش) شامل چند بخش است. بخش اولیه آن در مدت زمان ضمانت است و شامل رفع ایراد کلیه ایرادهای ذاتی و تولیدی احتمالی که با وجود استفاده مناسب از وسیله بروز نمایید، است. همچنین خدمات نصب، خدمات گارانتی و خدمات پس از گارانتی را نیز شامل می‌شود.

اطلاعات بیشتر درباره مدل و تاریخ تولید تلویزیون:

شرایط خدمات گارانتی ال جی LG

تلویزیون‌های شرکت بر اساس قوانین کارخانه سازنده، شامل ارائه خدمات بوده و تمامی دستگاه‌های صوتی تصويری شامل 18 ماه گارانتی شرکتی می‌باشند. همچنین در صورتی که دستگاه توسط مشتری نصب گردد مدت زمان گارانتی از تاریخ خرید با ارائه فاکتور خرید معتبر است. اگر مشتری خود دستگاه را نصب کند و فاکتور خرید نداشته باشد گارانتی 18ماه از تاریخ تولید محاسبه می‌شود.

قوانین ضمانت نامه گلدیران ال جی

1.مدت زمان گارانتی 18 ماه از تاریخ خرید/نصب همراه با فاکتور خرید معتبر است.2. ضمانت تنها شامل ارائه خدمات رایگان برای تعمیر یا تعویض قطعات و ایاب و ذهاب (محدوده شهری) تعمیرکاران مجاز گلدیران است و هزینه‌های مربوط به بدنه، لوازم جانبی و مصرفی را شامل نمی‌شود.3. هزینه‌ نصب، ایاب و ذهاب (محدوده شهری) فقط تلویزیون‌های 32 اینچ و بالاتر رایگان است.4. نصب دیواری و سقفی رایگان نیست.5. خدمات رایگان این ضمانت نامه فقط در ارائه می‌گردد.

تلویزیون ال جی در چه صورتی شامل گارانتی نمی شود؟

دستگاه توسط افراد غیر مجاز نصب، تعمیر یا دستکاری شود.صدماتی ناشی از ضربه و شکستگی، حمل و نقل، تماس یا نفوذ آب و رطوبت، مواد شیمیایی، نوسانات برق، صدمات ناشی از سایر دستگاه‌های جانبی متصل شده.شرایط محیطی نامناسب مانند دمای مناسب و گرد و غبار شدید، رعد و برق و حوادث طبیعی.بدنه، دستگاه کنترل از راه دور، باطری، عینک، کابلها، آداپتور برق و سایر وسایل تجهیزات جانبی.

خدمات پس از گارانتی

پس اتمام زمان گارانتی تلویزیون ال جی

خدمات پس از مدت گارانتی شامل تامین قطعات اصلی و تلاش برای ارائه راه حل‌های جدید و کم هزینه برای رفع ایراد دستگاه است.  همواره ضمن استفاده از امکانات و راه کارهای شرکت ال جی از جدیدترین وسایل و تجهیزات تعمیراتی استفاده کرده است تا با کمترین هزینه دستگاه‌های ال جی همشهریان عزیز را با بهترین کیفیت و ضمانت تعمیر نماید.

خدمات ما

ما ال جی هستیم و خدمات خود را در شهرهای اصفهان، خمینی شهر، و شهرهای اطراف آن از جمله درچه، کوشک، محمود آباد، اصغرآباد و … ارائه می‌کنیم.

  • سبه نمی‌گردد.

اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت اول تعمیر مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا