برترین های ترند روزعمومی

چگونه مایکت را بروزرسانی کنیم؟

امروزه، مصرف کنندگان فناوری اطلاعات بیشتری در مورد مشکلات دستگاه تلفن همراه نسبت به قبل دارند. استفاده از اندروید جدید در کنار اپلیکیشن های به روز با ویژگی ها و قابلیت های جدید در کنار به روز رسانی گوشی های موبایل بیش از پیش برای همه مهم است. از سوی دیگر، به روز نگه داشتن سیستم عامل اندروید بسیار مهم است و این مقاله اپ ناب نحوه انجام آن را به شما آموزش می دهد.

اندروید چیست؟

اندروید یک سیستم عامل محبوب و پرکاربرد در دنیای گوشی های هوشمند است که به صورت پیش فرض بر روی اکثر گوشی های موجود در بازار (به جز گوشی های اپل) نصب می شود. به روز رسانی این سیستم عامل توسعه یافته توسط گوگل یک عامل کلیدی در حفظ عملکرد خوب گوشی هوشمند شما و اطمینان از لذت بردن از آخرین ویژگی های این سیستم عامل محبوب است.

اگرچه آپدیت های امنیتی اندروید به صورت ماهانه منتشر می شود، اما هیچ خبری مبنی بر اینکه هر ماه نسخه جدیدی از اندروید منتشر می شود و هر سال یک اندروید جدید دریافت می کنیم، نیست. معمولا زمان انتشار اندروید جدید حدوداً مرداد و شهریور (از مرداد تا مهر) است، البته قانونی در این مورد وجود ندارد و می تواند کمی دیرتر یا زودتر باشد.

تلفن‌های مجهز به اندروید خام (مانند گوشی‌های گوگل پیکسل، موتورولا یا نوکیا) معمولاً به‌روزرسانی‌های اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را زودتر از سایر تلفن‌ها دریافت می‌کنند. گوشی‌های تولیدکنندگانی که تجربه منحصربفردتر و متفاوت‌تری از اندروید را در قالب رابط کاربری خود (مانند شیائومی یا سامسونگ) ارائه می‌دهند، پس از چند هفته یا حتی ماه‌ها به‌روزرسانی‌ها را میزبانی می‌کنند. اینکه چقدر طول می کشد تا این به روز رسانی ها در دسترس کاربران یک مدل گوشی هوشمند خاص قرار گیرد، نامشخص است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

توسعه دهندگان اغلب از تلفن های قدرتمندتر خود پشتیبانی طولانی تری ارائه می دهند و تلفن های ارزان تر به روز رسانی کمتری دریافت می کنند. این به دلیل تنوع و فراوانی در بازار گوشی های اندرویدی است که کار را برای توسعه دهندگان سخت کرده است.

اکنون که همه چیز را در مورد به‌روزرسانی‌های اندروید می‌دانید، وقت آن است که با فرآیند دانلود مایکت جدید آشنا شوید.

آپدیت خودکار سیستم عامل اندروید

از آنجایی که آپدیت سیستم عامل به‌روزرسانی ضروری برای گوشی اندرویدی شما محسوب می‌شود، می‌توانید به راحتی برای آخرین آپدیت اندروید درخواست دهید زیرا از قبل اعلان مربوط به این آپدیت نمایش داده می‌شود. اگر اندروید خود را به روز نکنید، نمی توانید برخی از برنامه ها و بازی ها را نصب کنید. بنابراین توصیه می شود سیستم عامل اندروید خود را به موقع آپدیت کنید و بازی ها و اپلیکیشن های مورد علاقه خود را با خیال راحت دانلود کنید. با این حال، دانلود تنها زمانی اتفاق می‌افتد که Wi-Fi متصل باشد و گوشی بیش از 50 درصد شارژ داشته باشد.

به صورت دستی سیستم عامل اندروید را آپدیت کنید

چگونه گوشی سامسونگ خود را آپدیت کنیم

مرحله 1: به تنظیمات بروید و Software Update را انتخاب کنید.

مرحله 2: روی Download and Install ضربه بزنید.

مرحله 3: اگر آپدیت جدیدی در گوشی اندرویدی سامسونگ شما موجود باشد، گزینه های نصب شامل Install and Schedule Installation برای نصب سریع یا نصب برنامه ریزی شده و آپدیت اندروید در زمان بعدی به شما داده می شود و می توانید یکی را که دوست دارید انتخاب کنید. انجام دهید

نحوه به روز رسانی گوشی های شیائومی

مرحله 1: به تنظیمات بروید و درباره تلفن را انتخاب کنید.

مرحله 2: در این صفحه، بخش نسخه MIUI را لمس کنید.

مرحله 3: تلفن شروع به جستجو برای آخرین نسخه اندروید می کند و اگر آپدیتی وجود داشته باشد که هنوز آن را نصب نکرده اید. گزینه ای برای دانلود و نصب ظاهر می شود تا شما آن را انتخاب کنید.

با توجه به اهمیت مسائل امنیتی در اندروید، توصیه می کنیم برای بهره مندی از عملکردهای جدید و همچنین اطمینان از امنیت کامل گوشی خود، گوشی اندروید خود را همیشه به روز نگه دارید و در اسرع وقت آخرین آپدیت ها را بر روی گوشی خود نصب کنید.

دکمه بازگشت به بالا