اجتماعیبرترین های ترند روز

چگونه دامن بلند بپوشیم؟

با دامن بلند چی بپوشم. با پوشیدن دامن های بلند می توانید در تابستان و زمستان می توانید استایل های شیک و جذابی داشته باشید.

چگونه دامن ماکسی بپوشیم؟

به نقل از فروشگاه اینترنتی لباس کهن شاپ .اگر گاهی لازم است رسمیتر لباس بپوشید حتما یک دامن بلند تا مچ پا داشته باشید. یک دامن ماکسی برای اندام لاغر فوقالعاده زیبا و جذاب است. اگر کمی درشت هیکل هستید پارچهای ضخیم تر برای دامن بلندتان انتخاب کنید.

به اندازه دامن هم دقت کنید. اگر قرار نیست دامن بلند را در یک میهمانی شب یا عروسی بپوشید قد آن نباید بلندتر از مچ پا باشد. دامن بلند را با کفشی با پاشنه متوسط بپوشید.جهت خرید دامن زنانه لطفا کلیک کنید.

نکات عمومی
دامن را قبل از خرید، زیر نور خوب امتحان کنید. با آن راه بروید و اول ببینید که در آن احساس راحتی می کنید یا نه. اگر با آن سکندری می خورید، یعنی خیلی بلند است. سپس ظاهر آن را در آینه بررسی کنید. هر چه سبک ساده تری داشته باشد، برایتان متناسب تر خواهد بود؛ در حالی که هر چه پرچین تر و غیر متعارف تر باشد، شما را چاق تر نشان می دهد و به هر اندامی هم نمی آید.

دامن ماکسی بلند دخترانه

جنس پارچه، روی مناسب بودن دامن برای اندام تان تأثیر می گذارد. دامن های ماکسی را با پارچه های مختلف امتحان کنید تا پارچه ای را که فکر می کنید برایتان بهترین است، پیدا کنید.
مانند دامن های کوتاه، دامن های چین دار بلند هم به همه نوع اندامی نمی آید. دامن ماکسی چین دار ممکن است برای اندام شما مناسب نباشد. اما نا امید نشوید؛ سبک های دیگر دامن ماکسی را امتحان کنید.
تاپی متناسب با سبک دامن انتخاب کنید. مدل دامن، تعیین کننده سبک تاپی است که انتخاب می کنید. اگر سبک آنهاهماهنگ نباشد، ممکن است ظاهر شلخته ای به شما بدهد.

برخی پیشنهادات عبارتند از :
دامن های گشاد و کلوش با تاپ های چسبان خوب می شود و باعث می شود که کمتر با این دامن ها چاق به نظر برسید.
برای دامن های چسبان، تاپ های گشاد تر، تضاد ایده آلی ایجاد می کند.
تاپ های نیم تنه با دامن های ماکسی ظاهری عالی پیدا می کند و مانند دامن، بدن تان را کشیده تر نشان می دهد. تاپ نیم تنه با کفش پاشنه بلند می تواند به کشیده نشان دادن اندام های کوتاه تر کمک کند. در واقع اگر قد کوتاهی دارید، تاپی انتخاب کنید که بلندی آن تا میانه کمرتان باشد.

تاپ های یقه شل با دامن های ماکسی ظاهر خوبی پیدا می کنند، اما قبل از انتخاب، ظاهر نهایی تان را در آینه چک کنید. گاهی اوقات اضافه کردن یک کمربند، ظاهر نهایی را بهتر خواهد کرد؛ به ویژه یک کمربند پهن که محکم زیر دنده ها یا دور کمر بسته شود. تاپ یقه شل برای اندام های لاغر و کشیده مناسب تر است.
تاپ های چند لایه برای اندام های کشیده تر مناسب است.
تصمیم بگیرید که می خواهید پایین تاپ را توی دامن تان بگذارید یا آن را روی دامن قرار دهید. هیچ قانون سخت و سریعی در این مورد وجود ندارد؛ فقط نیاز دارید که جلوی آینه آن را امتحان کنید.

اما در اینجا چند نکته وجود دارد :
اگر تو گذاشتن تاپ باعث ایجاد برآمدگی ناخوشایند در دامن می شود، این کار را انجام ندهید.
ژاکت کشمیری نازک یا یا ژاکت های نازک مشابه آن، وقتی داخل دامن ماکسی گذاشته می شود، ظاهری شیک و زیبا پیدا می کند.
اگر از چند لایه لباس روی هم استفاده کنید، می توانید تی شرت یا بلوز تان را داخل دامن قرار دهید و لایه های دیگر – مثل ژاکت کش باف پشمی، ژاکت یا کت – را روی آن بگذارید. همچنین اگر دکمه های لباس رویی را باز بگذارید ظاهر خوبی پیدا می کند؛ چرا که بالای دامن به خوبی دیده می شود.

واضح است که اگر کمر دامن تنگ است، گذاشتن لباس داخل آن راحت نیست. به جای این کار می توانید پوشیدن چند لایه لباس یا تاپ نیم تنه را امتحان کنید.
لازم نیست که جنس دامن و تاپ با هم یکی باشد، اما باید مکمل هم باشند.
یرنگ را در نظر بگیرید. در اینجا دو گزینه وجود دارد :یا از رنگ های یکسان استفاده کنید (همه یک رنگ) یا رنگ هایی که با هم جور هستند. مانند لباس های دیگر، از رنگ هایی که با هم هماهنگ نیستند استفاده نکنید.

استفاده از یک رنگ، می تواند شما را بسیار لاغر نشان دهد و ظاهری شیک به شما بدهد، چرا که اگر از بالا تا پایین لباس تان یک رنگ باشد، یک حس کشیدگی در بیننده ایجاد می کند. به هر حال در انتخاب رنگ های هماهنگ دقت کنید، در غیر اینصورت رنگ ها ناجور به نظر می رسند.
طرح ها را با هم ترکیب نکنید. یک دامن طرح دار بهتر است که با یک تاپ تک رنگ پوشیده شود و بالعکس. از ترکیب کردن طرح های نقطه دار، راه راه، گل دار و خطوط مورب خودداری کنید.

بپوشید. اگر ریزه اندام هستید، کفش پاشنه بلند بپوشید تا به قد تان افزوده شود و با قد دامن هماهنگ شود. اگر قد تان بلند است، کفش تخت یا کفشی که با دامن ماکسی تان هماهنگ باشد بپوشید؛ اگر چه کفش پاشنه بلند معمولاً برای لباس شب ترجیح داده می شود. اغلب کفش های پاشنه بلند معمولاً با دامن ماکسی جور در می آیند، اما همیشه قبل از تصمیم گیری، ظاهرتان را در آینه چک کنید.

صندل های منجوق دوزی شده برای دامن های کلوش و چین دار مناسب است و ظاهری غیر رسمی به شما می دهد.
کفش های لژدار بلند برای دامن های ماکسی عالی است و به قد تان اضافه می کند تا بتوانید دامن های بلندتری بپوشید.
از پوشیدن کفش های تخت کاملاً بسته یا کفش راحتی اجتناب کنید؛ چرا که همراه با دامن بلند، ظاهری شلخته به شما می دهد. کفش های نوک تیز و چکمه های بالای زانو هم مناسب نیستند. کفش های چوبی و کفش ورزشی هم با این دامن، ظاهری بسیار شلخته و ناجور به شما می دهد.

دامن ماکسی را به عنوان یک پیراهن بپوشید
از یک دامن ماکسی کمر کشی استفاده کنید. قسمت کشی آن برای نگه داشتن دامن استفاده می شود. کمر کشی دامن را تا قفسه سینه تان بالا بیاورید و آن را به راحتی در قسمت بالای سینه تان قرار دهید.
پک کمربند پهن را زیر قفسه سینه تان ببندید. حالا دامن ماکسی دوست داشتنی تان تبدیل به یک پیراهن کوتاه و شیک شد!

نکات و هشدارها
استفاده از لوازم جانبی می تواند ظاهر دامن تان را تماماً تغییر دهد. پس کلاه، کیف و جواهرات تان را با دقت انتخاب کنید. برای مثال، یک کیف بزرگ با یک دامن ماکسی تنگ، می تواند ظاهری عالی به شما بدهد، در حالی که ممکن است باعث شود اندام تان در یک دامن پف دار چاق تر از چیزی که هست به نظر برسد. یا اینکه یک گردبند کلفت و بلند با تاپ نیم تنه و چسبان عالی می شود، اما با یک تاپ زرق و برق دار یا گشاد خوب نمی شود.

دامن را با کفشی که می خواهید با آن بپوشید امتحان کنید. اگر دامن روی زمین می کشد، یا باید پایین آن را کمی تو بگذارید یا اینکه دامن دیگری انتخاب کنید. کشیدن دامن روی زمین هم به سرعت آن را خراب می کند و هم برای شما خطرناک است. چک کنید که دامن تا بالای مچ پای تان باشد و از این مقدار بلند تر نباشد.
بهترین نوع پارچه برای دامن ماکسی عبارتند از کرپ ریون، کتان و شیفون ابریشمی. یک چاک روی دامن های چسبان می تواند حرکت کردن با آن را آسان تر کند

لینک : معروفترین دامن های زنانه سایت آمازون

دکمه بازگشت به بالا