برترین های ترند روزعمومی

چرا سئو در اصفهان طرفدار دارد؟

سئو در اصفهان امروزه یکی از پرسرچ‌ترین کلمات در موتورهای جستجو است؛ سئو یکی از بخش‌های دیجیتال مارکتنیگ به شمار می‌رود که می‌تواند سایت شما با هزینه کمتر، به سود بالایی برساند. اگر شما اهل بازار و کسب و کار باشید، می‌دانید که سود زیاد در کم کردن هزینه‌های اضافی است. پس چه چیزی می‌تواند بهتر از سئو باشد؟ در ادامه این مقاله قصد داریم تا بحث بپردازیم و درباره مسائلی به مانند سئو فنی در اصفهان اطلاعاتی بیشتری را به دست بیاوریم.

قبل از اینکه شما بخواهید مباحثی به مانند سئو اصفهان را درک کنید، باید ابتدا با معنی و مفهوم سئو آشنا شوید. توضیح سئو هم کمی پیچیده است و اگر بخواهیم این بحث را برای شما باز کنیم، باید به سراغ معرفی کلمات و اصطلاحات تخصصی برویم. برای همین فقط نتیجهای که سئو برای سایت شما دارد را می‌گوییم. سئو یکسری فعالیت‌هایی است که باعث می‌شود تا صفحات سایت شما، در رتبه‌های بالاتری در موتورهای جستجو (به مانند گوگل) نمایش داده شود.

وقتی که سایت شما در رتبه‌های بالاتر گوگل نمایش داده شود، قطعا بازدید بیشتری را به دست می‌آورید و وقتی که بازدید شما بالا برود، قطعا فروشتان هم بیشتر می‌شود. سئو سایت در اصفهان هم بخشی از مراحل سئو به شمار می‌رود که در بخش سئو محلی قرار دارد؛ سئو محلی درواقع مخصوص به کسب و کارهای محلی و کوچک است؛ یعنی کسب و کارهایی که فقط قصد دارند تا سایت خودشان را در یک منطقه خاصی به مانند اصفهان عرضه کنند.

بگذارید سود و نتیجه سئو را برای شما با ذکر یک مثال توضیح دهم تا بهتر بتوانید منظور من را درک کنید:

اگر شما مراحل سئو را به خوبی انجام دهید، قطعا در کلمات مدنظر خودتان در موتورهای جستجو، به رتبه‌های بالاتری می‌رسید. فرض کنید که سایت شما در کلمه “خرید ساعت” در 5 لینک اول گوگل است.

فرض کنید که روزانه، این کلمه 500 هزار دفعه سرچ می‌شود و از این تعداد، 100 هزار نفر هم وارد سایت شما می‌شود. یعنی سایت شما توانسته به بازدید 100 هزار نفر در روز برسد. حالا از این صد هزار نفر، 100 نفر از شما ساعت می‌خرند؛ شما هم از هر ساعتی، 200 هزار تومان سود می‌کنید. حالا اگر این معادله را حساب کنید، به رقم 20 میلیون تومان سود در روز می‌رسید.

این عدد کم است؟ پس آن را ضربدر 30 کنید تا درآمد ماهانه شما به دست بیاید. می‌شود عددی برابر با 600 میلیون تومان! حالا به نظر شما پرداخت هزینه سئو در اصفهان باز هم بی معنی و بی منطق است؟

البته شما وقتی به این درآمد می‌رسید که مراحل سئو در اصفهان را به دست یک متخصص بسپارید. چون یک سئو علمی بسیار پیچیده و تخصصی است که از دست هر کسی هم بر نمی‌آید. شرکت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند مراحل سئو اصفهان را برای شما انجام دهند؛ هم یکی از برترین همین شرکت‌ها به شمار می‌رود که با دارا بودن تیمی متخصص، می‌توانند سئو سایت شما را با بهترین کیفیت ارائه دهند.

چرا باید سئو سایت را به شرکت اصفهان سئو بسپاریم؟

همانطور که احتمالا تا به الان هم فهمیدید، سئو فقط مختص به یک منطقه خاص نیست؛ ولی شما می‌توانید با انجام یکسری از مراحل سئو (سئو محلی) رتبه سایت خودتان را در یک منطقه خاصی، بهبود ببخشید.

وقتی که شما کسب و کار اینترنتی خودتان را تازه راه اندازی کرده باشید، قطعا رقابت با سایت‌های بزرگ سخت و حتی در بعضی از مواقع هم غیرممکن است؛ پس باید اول از هدف‌های کوچک‌تر شروع کنید و چه چیزی می‌تواند بهتر از سئو محلی باشد؟

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان هم دقیقا مربوط به کسب و کارهایی است که در استان اصفهان فعالیت می‌کنند که با این روش می‌توانند رتبه‌های سایت خودشان را در موتورهای جستجو و برای کسانی که از استان اصفهان سرچ می‌کنند، بهتر کنند.

قطعا شما باید هزینه‌هایی را جهت پرداخت کنید و مراحل سئو هم طوری هستند که اگر اشتباه انجام می‌شوند، می‌تواند باعث جریمه شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو شود؛ برای همین شما باید یک تیم باتجربه و متخصص را انتخاب کنید. قطعا برای انتخاب یک تیم متخصص سئو، باید نمونه کار و رزومه همان تیم را بررسی کنید.

شرکت اصفهان سئو، رزومه‌ای جامع و نمونه کارهای موفق زیادی دارد که با بررسی همین نمونه کارها، شما می‌توانید از تجربه و تبحر این تیم، اطمینان حاصل کنید.

شرکت‌های سئو، چه کارهایی را برای سئو سایت در اصفهان انجام می‌دهند؟

قطعا استراتژی و روش‌های مختلفی وجود دارد که متخصصان، از آنها برای سئو محلی استفاده می‌کنند. ولی قطعا هیچوقت استراتژی‌های خودشان را به کسی اعلام نمی‌کنند. ولی یکسری مراحلی هم هستند که در تمامی سئوهای محلی، یکسان هستند و همه هم از آنها مطلع‌اند. در ادامه قصد تا برخی از این مراحل را برای شما معرفی کنیم:

  1. استفاده از کلمات محلی

در سئو محلی، شما درواقع باید کارهایی را انجام دهید تا گوگل متوجه شود که حوزه فعالیت شما در فلان منطقه است؛ حالا فرض می‌گیریم که ما قصد داریم تا سایت را در استان اصفهان سئو کنیم؛ پس باید اسامی اصفهان و شهرها را در اکثر محتواهای خودمان بیاوریم.

گوگل به خوبی با این اسامی آشناست و می‌دانید که همه آنها جزو مناطق اصفهان هستند.

  1. استفاده از نقشه گوگل مپ در پست‌ها

در کنار استفاده از کلمات محلی، سعی کنید که در هر جای متن که نیاز است، یک لوکیشینی از همان منطقه که ترجیحا برای استان اصفهان باشد را قرار دهید.

  1. ثبت سایت در گوگل مپ

این کار جزو اولین مراحل سئو محلی به شمار می‌رود؛ شما باید محل مغازه یا فروشگاه خودتان را در گوگل مپ ثبت کنید و در زمان مراحل ثبت، تمامی اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق وارد کنید. از آدرس سایت و پیج اینستاگرام گرفته تا شماره تلفن و آدرس.

بعد از ثبت آدرس در گوگل مپ، همان را در بخش‌های مختلف سایت خودتان قرار دهید. یادتان باشد آدرس و شماره تماسی که در گوگل مپ ثبت کردید، باید دقیقا همان چیزی باشد که در سایت خودتان وجود دارد.

اکثر افراد نسبت به نتیجه ای که از سئو انتظار دارند , دچار تردید هستند اما در شرکت ما, چیزی به نام تردید وجود ندارد . سابقه و تضمین های ما , خیال کسب و کار هدف را از بابت زمان و هزینه صرف شده راحت می کند .

دکمه بازگشت به بالا