برترین های ترند روزورزشی

پروتئین وی ایزوله چیست؟

اسید لینولئیک یک اسید چرب ضروری است. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد سی ال ای ( اسید لینولئیک ترکیب شده ) به چربی سوزی و کاهش وزن کمک شایانی می کند و یکی از مکمل های چربی سوز بسیار قوی می باشد. در صورتی که نیاز است بدانید آیا گینر به افزایش حجم نیز کمک می کند. آیا اثر چربی سوزها همیشگی است؟ آیا باید یک پودر پروتئین حیوانی نظیر وی، کازیین یا تخم مرغ را انتخاب کنیم؟ مکمل و پودرهای پروتئین دار و گینرها مانند پروتئین وی، کازئین و البته کراتین گزینههای مناسبی برای شروع کار هستند. این ماده یک سوخت مهم برای بعضی از سلولهای سیستم ایمنی بدن مانند لنفوسیتها و ماکروفاژها است. این نگرانی وجود دارد که استفاده طولانی مدت در دوزهای بالا (20 گرم در روز) ممکن است بر کلیه ها و سیستم قلبی عروقی تأثیر منفی بگذارد. از نظر علمی، وقتی ورزش می کنید یا وزنه ای را جا به جا می کنید، نیروی مکانیکی در بدن به وجود می آید و همین امر باعث بروز انقباضات در عضلات می شود و جریان خون را در بدن بالا می برد. به عنوان مثال فردی که اضافه وزن او به خاطر اشتهای بالایش به غذا می باشد، در مرحله اول باید دسته ای مکمل های لاغری را استفاده نماید که اشتهای او را کاهش می دهند.

با توجه به این سرعت زیاد جذب، کافی است شیک پروتئینی ای که با وی تهیه کرده اید را حداکثر یک ساعت مانده به تمرین میل کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید. همان طور که گفته شد، نکته قابل توجه برای مصرف مکمل های بدنسازی، اطمینان از اصل بودن آن است. تنوع مکمل های ورزشی در بازار زیاد است و افراد با توجه به نیاز بدنی خود این مکمل ها را تهیه می کنند. یا از طریق تولید حرارت که به آرامی باعث افزایش دمای مرکز بدن فرد استفاده کننده میشود،آنها را مجبور به سوزاندن کالریهای اضافی میکنند؛ یا اشتها را سرکوب میکنند که بطور معکوس عمل میکند،یعنی آنها سعی میکنند که کالری مصرفی فرد را محدود کنند . زمان مصرف کراتین باید پروتئین مصرفی بدن را بالا ببرید . بالا بردن دوز مصرفی آن نه تنها سبب افت عملکرد ورزشی می شود بلکه سبب افزایش استرس هورمون کورتیزول می شود. بخش بزرگی از این عملکرد غیر قابل پیش بینی ناشی از جهش های ژنتیکی در افراد است که در قابلیت های آنزیم COMT تاثیر می گذارد تا به طور موثر کاتکولامین ها را تجزیه کند. افزایش تحرک چربی به طوری که بدن شما بتواند چربی ذخیره شده را به عنوان انرژی با سهولت بیشتری مصرف کند (پروتئین وی اصل).

ما برای خودمراقبتی و بهبودی حالمان هم که شده، باید تحرک را در زندگی که ماشینی شده است و پشت میزنشینی عادت اغلب افراد است، در زندگی خودمان بگنجانیم. در دوران همه گیری بیماری کرونا متوجه شدیم که میتوانیم تقریباً هر چیزی را آنلاین بخریم و درب منزل تحویل بگیریم. مطالعات انجام شده دیگری نشان می دهد که علاوه بر افزایش قدرت و استقامت در حین تمرینات ، سی ال ای بر بیماری های خاص تاثیر مثبتی دارد. به طور حتم مزیت های دیگری هم در خصوص مصرف مکمل های ورزشی از جمله مکمل تناسب اندام و پرورش اندام وجود دارد. مزیت دیگر وی این است که غنی ترین منبع آمینو اسیدهای زنجیره ای (BCAAs) از تمام پروتیئن های تغذیه ای می باشد. اکثر ورزشکاران بر این باورند که مواد معدنی فقط مزایای بالقوه ای در بهبود سلامتی داشته و در مکمل های ویتامین و مولتی ویتامین به کار برده می شوند.

گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان مهم است که به بدن کمک می کند تا مواد بالقوه مضر را از بین ببرد. پروتئین وی می تواند به افزایش توده عضلانی و قدرت کمک کند. مکملهای کراتین مونوهیدرات، میتوانند مقدار کراتین فسفات را که در عضله ذخیره میشود افزایش دهند. این مکمل توسط مربیهای بدنسازی برای فردی توصیه میشود که میخواهد عملکرد عضلانی مناسبی داشته باشید. کار اصلی ال کارنیتین کمک به تولید انرژی مورد نیاز بدن بوده و نقش اساسی در حرکت عضلات ، عملکرد طبیعی مغز و قلب دارد. اثربخشی : در یک بررسی انجام شده بر روی 18 مطالعه ، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که مصرف مکمل چربی سوز قوی سی ال ای منجر به کاهش وزن 0.1 کیلوگرمی در هر هفته ( به مدت 6 ماه ) می گردد. به همین دلیل است که بعضی از افراد علائم ناشی از مصرف محرک ها از جمله حالت تهوع ، تشنج ، اضطراب ، احساس ترس و توهم را به دلیل عدم حذف به موقع کاتکولامین ها ، احساس می کنند.

دکمه بازگشت به بالا