اقتصادی

وزارت اقتصاد جبران عقب‌ماندگی در مولدسازی دارایی‌های دولت را با جدیت پیگیری کند

رئیس جمهور با توجه به دیدگاه مشترک و مشترک سران قوا در حوزه «ایجاد اموال عمومی»، وزارت اقتصاد و دارایی را مجبور کرد تا موضوع را با همکاری همه نهادهای دولتی پیگیری کند تا به نتایج مطلوب دست یابد.

به گزارش ترند روز، سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به همکاری و هماهنگی سران قوا در زمینه “تشکیل اموال دولت”، وزارت اقتصاد و دارایی را تحت فشار قرار داد. برای جبران تاخیر در این زمینه باید با همکاری همه نهادها و سازمان ها پیگیری جدی تا حصول نتیجه مطلوب انجام شود.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم کشورمان در این مسابقات با تیم ملی ولز در جام جهانی قطر از زحمات مسئول وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال قدردانی کرد. و همچنین سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای رسیدن به این پیروزی ارزشمند. وی افزود: این موفقیت باعث خوشحالی ایرانیان و موجب همدلی و اتحاد ملی شده است و امیدواریم بتوانیم تیم ملی کشورمان را بازگردانیم. این پیروزی در مسابقات بعدی

رئیسی در خصوص سفر صبحگاهی خود به بندر جاسک و بازدید از منطقه دوم دریایی استان از زحمات و تلاش های جان برکفان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در توسعه این منطقه قدردانی کرد و آن را نتیجه روحیه جهادی و تفکر و حرکت فرماندهان و کارگران در این عرصه.

یکی از مواردی که رئیس جمهور در جلسه امروز شورای حکام بر آن تاکید کرد، جلسه امروز هیات دولت است که رئیس وزیر و دولتمردان را تحت فشار قرار داد. همه نهادهای دولتی برای این امر با سازمان برنامه و بودجه همکاری خواهند کرد.

رئیسی بار دیگر هفته بسیج را به همه مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تفکر بسیجی در تمامی ارکان مدیریتی کشور به ویژه نهادهای دولتی ظهور کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا