اجتماعی

هزینه پرستار کودک در منزل چقدر است؟

هزینه مراقبت در منزل به عوامل زیادی بستگی دارد. هزینه خدمات پرستاری سالانه توسط هیات مدیره هیات بیمه و خدمات درمانی تعیین می شود. پول به یک مرکز پزشکی دارای مجوز ارسال می شود. کار در خانه پول زیادی می خواهد. و هر پدر و مادری نمی تواند هزینه مراقبت در منزل را بپردازد. اما دانستن عوامل تعیین کننده حقوق حضانت چیز بدی نیست. به طور کلی فرزندخوانده چه خدماتی در خانه ارائه می دهد؟ چگونه با راهکارهای متعدد هزینه های فرزند خود را در خانه کاهش دهیم؟

1- حقوق و قیمت پرستار خانگی

دستمزد یک پرستار خانگی بسته به محل زندگی کودک، صلاحیت کارکنان مورد نیاز و شرح شغل پرستار متفاوت است. شرایط محیطی نیز بر این دستمزدها تأثیر می گذارد. همچنین طبق تحقیقات سازمان بین المللی مراقبت از کودک، متوسط ​​حقوق و هزینه تربیت کودک بسیار بیشتر از یک کودک است. شهریه با قیمت ثابت ماهانه تعیین می شود. اگر زمان بیشتری برای مراقبت از والدین نیاز باشد، این ساعات اضافه کاری برای مراقب در نظر گرفته می شود. در برخی موارد به پرستاران به صورت ساعتی، هفتگی و گاهی ماهانه حقوق می گیرند. ضمناً توجه والدین به میزان کمک هزینه پرستاری ضروری است.

2- مسائل مربوط به هزینه استخدام پرستار در منزل

بد نیست بدانید در همه کشورها نگهداری از کودکان در خانه مانند مالیات به کارفرما پرداخت می کند. والدین سعی می کنند با پرداخت به پرستار کودک این هزینه ها را پرداخت نکنند. اقدام به این ترتیب ممکن است منجر به ابطال شناسنامه شود. همچنین می توان والدین را به دلیل عدم تکمیل طرح بیمه جریمه کرد. بنابراین بهترین راه برای استخدام پرستار کودک، نگهداری از کودک است. در این صورت امور بیمه ای و مالیاتی بر عهده موسسه باقی می ماند.

3- اگر فرزندتان مریض شد، پرستار بچه در خانه کار کند

یکی از عواملی که ارزش پرستار را تعیین می کند، وضعیت جسمانی کودک است. همانطور که می دانید مراقبت از این کودکان دشوارتر از مراقبت از کودکان سالم است. مراقبت از کودک بیمار در خانه مستلزم ارائه خدمات بهداشتی ویژه به کودک است. مراقب باید از بیمار (یا کودک) مراقبت کند. در صورت نیاز می تواند به کودکان کمک کند. در این صورت حقوق پرستار کودک افزایش می یابد.

وظیفه پرستار در خانه برای یک کودک بیمار

به کودک بیمار دارو بدهید

کمک به حرکت کودک بیمار

علائم حیاتی بیمار را بررسی کنید

بیمار را تا کلینیک یا مطب همراهی کنید

همکاری با پزشک معالج برای بهبودی سریع بیمار

پختن غذای سالم و تغذیه و تغذیه نوزاد

سابقه پزشکی کودک را یادداشت کنید

لباس نوزاد در صورت لزوم و…

4- چگونه پرستار با حقوق کم استخدام کنیم؟

اکثر والدین مجبورند هزینه ساعات کاری خود را به پرستار کودک در منزل (در تهران) بپردازند. در برخی موارد، هزینه استخدام پرستار به حدی است که مادران ترجیح می دهند شغل خود را ترک کنند. در نتیجه والدین شغل خود را برای همیشه از دست می دهند.

به طور خلاصه، راه حل کاهش هزینه های خانوار عبارت است از:

همکاری یک معلم خصوصی در خانه

بر اساس نیاز کودکان پرستار کودک استخدام کنید

شرح مختصری از شغل تدریس خصوصی

یک پرستار بچه نزدیک محل زندگی خود انتخاب کنید

الف- یک دستگاه جوجه کشی با هم اجاره کنید

امکان داشتن دو فرزند در یک مکان و داشتن پرستار بچه وجود دارد. دو بچه لیاقت بیش از یک پرستار بچه دارند، اما کمتر از یک پرستار بچه خوب.

ب- استخدام پرستار کودک با توجه به نیاز کودک

اگر به پرستاری با مهارت و دانش بالا در زمینه مراقبت از کودک نیاز ندارید، به سراغ این گروه از پرستاران نروید. والدین خواسته های زیادی از والدین خود دارند، اما دستمزد زیادی دریافت می کنند. آنها با دستمزد کم کار نمی کنند. زیرا می توانند خدمات بیشتری مانند آموزش زبان، نقاشی، موسیقی و غیره ارائه دهند. از کودک بسیاری از مراقبان دانش و تجربه کمی دارند، اما علاقه زیادی به مراقبت از کودکان دارند. با استخدام این پرستاران می توانید پول کمتری خرج کنید. هنگام استخدام یک پرستار بچه، تمام نیازهای خود را با او در میان بگذارید.

ج- کاهش شرح وظایف پرستار برای کاهش هزینه های مراقبت در منزل

هزینه اصلی مراقبت از کودک در منزل است. این عدد زمانی افزایش می یابد که والدین کودک فعالیت های بیشتری را برای کودک خود تعریف می کنند. اگر دایه علاوه بر مراقبت از کودک، کارهای دیگری مانند آشپزی و نظافت خانه، شستن کودک، شستن لباس، بردن کودک به پارک را نیز انجام می دهد. همه این عوامل باعث افزایش هزینه های نگهداری از کودکان در منزل می شود. هنگام صحبت با یک پرستار بچه، بهتر است در مورد مراقبت در منزل صحبت کنید. سعی کنید موردی که باعث افزایش حقوق پرستار می شود را حذف کنید.

دکمه بازگشت به بالا