عمومی

نگاهی تحلیلی به قیمت کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰ اینورتر

کولر گازی 18000 ال جی از ملزومات هر خانه ای می باشد. شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی با تولید نمونه های با کیفیت و خاص از کولر گازی در کنار دیگر برندهای معتبر دنیا حرف های بسیاری برای گفتن داشته است. شعار زندگی زیباست واقعیتی است که تولید کنندگان لوازم خانگی ال جی آن را در تولیدات خود به خوبی نشان داده اند. اهمیت و توجه به نظرات مشتریان و در نظر گرفتن شرایط متفاوت آنها را به یک برند جهانی معتبر با قیمت مناسب تر نسبت به دیگر نمونه ها معرفی کرده است.

کولر گازی 18000 ال جی از محبوبیت بسیار زیادی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار است. تکنولوژی بالا در طراحی کولر گازی ال جی 18000 در کنار کیفیت مناسب هدیه شرکت ال جی به خریدارانی است که به تولیدات آن ها اعتماد کرده اند. تولید کولر گازی ها در اثر نیاز افراد به خنک بودن فضای کار و منزل ایجاد شد. کولرهای آبی مصرف آب زیادی داشتند و در بسیاری از مناطق به علت وجود هوای شرجی و رطوبت بالا قابلیت استفاده نداشتند. همین نیاز تولید کنندگان سیستم های سرمایشی را به سمت تولید و طراحی نسل جدیدی از محصولات هدایت کرد.

به باور کارشناسان تاپ فروش از مشخصات ویژه کولر گازی 18000 ال جی می توان فیلتر کردن هوا و جداسازی ذرات آلوده از آن و جلوگیری از ایجاد حساسیت برای افرادی با مشکلات تنفسی اشاره کرد.

انواع کولر گازی 18 هزار ال جی از لحاظ ساختار:

1- کولر گازی یک تکه ال جی

این نمونه از کولر گازی خود شامل دو نمونه متفاوت می باشد

الف) کولر گازی پنجره ای یا اتاقی

ب) کولر گازی پرتابل، این نمونه از کولر گازی ها قابل حمل و جا به جایی می باشد

2- کولر گازی دو تیکه ال جی

کولر گازی های دو تکه که کاربرد گسترده تری در جامعه پیدا کرده است نیز انواع متفاوتی دارد:

الف) اسپلیت دیواری

ب) اسپیلت ایستاده

ج) اسپیلت کانالی

د) اسپیلت سقفی

ه) اسپلیت کاستی

3- کولر گازی چند تکه ال جی

طراحی انواع دیواری کولر گازی ال جی در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است و بر اساس فضا و مکانی که کولر باید در آن استفاده شود در ظرفیت های مختلف طراحی شده است تا با کمترین مصرف انرژی بهترین بازدهی و خنک کنندگی را داشته باشند.

به چه نکاتی در زمان خرید کولر گازی 18000 ال جی باید توجه داشته باشید

1- برای چه متراژی قصد خرید دارید

2- فضایی که کولر در آن استفاده می شود تجاری است یا مسکونی

3- میزان مجاز کنتور برق شما چند آمپر است

4- شهری که قرار است کولر در آن استفاده شود چه آب و هوایی دارد

5- تعداد افراد ساکن در آن مکان چند نفر است

6- ارتفاع سقف، تعداد و نوع و جهت پنجره ها چه اندازه ای می باشد

کولر گازی ال جی 18000 فضایی بین 22 تا 33 متر را در روزهای گرم تابستان به بهترین شکل خنک می کند. تولید کولر گازی با ظرفیت های متفاوت توجه به تفاوت فضاهای مسکونی یا کاری متفاوت بوده است. بعنوان مثال استفاده از یک کولر گازی 9000 ال جی برای یک اتاق با متراژ بالای 40 متر نامناسب است زیرا توانایی خنک کردن فضا را ندارد و کمپرسور دستگاه مدت زمان بیشتری باید کار کند تا بتواند فضای اتاق را خنک کند.

مدل های متفاوت کولر گازی 18000 ال جی یا کولر گازی ال جی 18000

1- کولر گازی 18 هزار ال جی نکست تایتان سری 2 ال جی مدل NT189 SQ1

این مدل با طراحی دقیقی که از طرف شرکت ال جی روی آن صورت گرفته است علاوه بر کاهش مصرف برق، سرعت زیادی در خنک کردن فضای منزل دارد. تکنولوژی بالای آن در توانایی پرتاب باد و ایجاد هوای خنک آن را به وسیله ای مناسب برای سالن های بزرگ و محیط کار تبدیل کرده است. همچنین با استفاده از تکنولوژی ضدعفونی کردن هوا و ضد بو کردن آن یک وسیله مناسب برای افرادی با مشکلات تنفسی و حساسیت می باشد. همچنین با قابلیت اتصال به سیستم وای فای امکان کنترل دستگاه در هر زمان و مکانی را فراهم کرده است.

2- کولر گازی 18000 ال جی آرت کول ال جی مدل NA188SK3

نامگذاری این دستگاه به علت استفاده از تکنولوژی و هنر با یکدیگر می باشد. این مدل از کولر گازی ال جی 18000 یکنواخت ترین و سریعترین نوع تغییر دما را در خود دارد. استفاده از فیلترهای مناسب تصفیه هوا و همچنین قابلیت بوزدایی از آب، پرتاب باد در تمام جهت ها، دارا بودن تمیز کننده خودکار و داشتن کمترین صدای ممکن از مشخصات مهم این دستگاه می باشد.

3- کولر گازی 18000 ال جی نکست فایتینگ 2

این نمونه از کولر گازی 18000 ال جی دارای کمپرسور با کنترل انرژی بالا و سرمایش سریع دارد و همچنین می توان به صورت هوشمند عیب یابی کند. از این نمونه ها می توانید در فضاهای محدود استفاده کنید.

 

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

مراجع مقاله:

https://lista.mercadolivre.com.br/eletrodomesticos/ar-e-ventilacao/ar-condicionado/lg/ar-condicionado-inverter-18000-btus-lg

https://www.olx.com.br/anuncios/split-lg-18000-inverter

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا