برترین های ترند روزعلمی و پزشکی

نکات مهمی که قبل از کاشت ابرو باید بدانید

آیا به کاشت ابرو علاقه دارید؟ می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید؟ در این مقاله به بررسی دقیق این موضوع می پردازیم.

اهمیت کاشت ابرو

کاشت ابرو یک فرآیند بسیار ظریف و هنرمندانه است و ابروها به صورت جداگانه برای هر فرد طراحی می شوند. از طرفی زاویه رویش موهای ابرو بسیار مهم است و با زاویه رویش مو یکی نیست. زاویه رشد در هر نقطه از ابرو با سطح پوست و محل آن متفاوت است. جهت خواب و کاشت ابرو باید به دقت رعایت شود و پس از بالا کشیدن و رشد ابرو نباید به صورت نامنظم و اریب روی پوست قرار گیرد. زاویه و جهت رشد مو در ناحیه ابرو به سه قسمت تاج، ساقه و دم تقسیم می شود. به همین دلیل این عملیات به دقت و تجربه زیادی نیاز دارد.

مزایای کاشت طبیعی ابروها

کاشت طبیعی ابروها رضایت فرد را به بهترین شکل ممکن تضمین می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. مهمتر از آن، اعتماد به نفس و آرامش فرد به دلیل رضایت از چهره اش افزایش می یابد.

چه کسانی باید کاشت ابرو طبیعی انجام دهند؟

کاشت ابرو طبیعی روشی بی خطر برای افرادی است که ابروهایشان به دلایل مختلف از بین رفته یا آسیب دیده است، مانند افرادی که اسکار یا شکستگی دارند و یا فرم طبیعی ابروهایشان مناسب و ایده آل نیست، کاندیدای خوبی برای این روش هستند.

کاشت ابرو یک راه حل موثر برای جایگزینی ابروها یا اصلاح نواحی کوچک ریزش مو است که افراد به دلیل برداشتن بیش از حد موهای زائد ابرو، جای زخم یا مسائل ژنتیکی تجربه می کنند. کاشت ابرو طبیعی از همان تکنیک های کاشت مو استفاده می کند.

برای افرادی که از روش های دیگری استفاده کرده اند توصیه می شود

کسانی که قبلا از روش هایی مانند خالکوبی، هچینگ، میکروپیگمنتیشن و … استفاده می کردند. در زمان کاشت می توانند فریم ابروها را به گونه ای انتخاب کنند که کل ناحیه تحتانی را بپوشاند.

بهترین زمان برای پاک کردن تاتو ابرو چه زمانی است؟

اگر از تاتو ابرو خوشتان نمی آید و می خواهید شکل آن را تغییر دهید، توصیه می کنیم ابتدا ابروهای خود را عوض کنید و سپس از روش تاتو استفاده کنید. زیرا روش لیزر یا لایه برداری برای برداشتن ابرو به پوست این ناحیه آسیب می رساند و دوره نقاهت چندین ماهه است و باید جلسات بعدی انجام شود.

تفاوت کاشت ابرو مردانه و زنانه

کاشت ابرو هم در خانم ها و هم در آقایان انجام می شود. نکته مهم این است که کاشت ابرو زنانه برای زیبایی صورت، فریمی با خطوط صاف در نظر گرفته است، اما برای آقایان برای حفظ حالت طبیعی و مردانگی، با مقداری ضخامت، پهن و نامنظم انجام می شود. صورت

سن مناسب

به طور کلی افراد بین 18 تا 25 سال کاشت ابرو انجام نمی دهند، مگر در موارد استثنایی که فرد باید از پزشک خود اجازه بگیرد.

مراحل تنظیم ابرو

جراحی کاشت ابرو با استفاده از موهای طبیعی خود فرد انجام می شود تا ظاهری کاملا طبیعی به دست آید. روش کاشت ابرو طبیعی بر اساس سلیقه و نظر فرد و همچنین فرم صورت و سن وی توسط متخصص پوست تعیین می شود و سپس با بی حسی موضعی و بدون ایجاد ناراحتی عمل انجام می شود. در این لینک می توانید از فرم صورت و فریم مناسب ابرو مطلع شوید.

نحوه کشیدن ابرو

در کلینیک آتریسا جراحی کاشت ابرو به روش FUT انجام می شود. در این روش یک نوار باریک از خط موی فرد (پشت سر) گرفته می شود و پشت سر از طریق این برش دوخته می شود. پس از جدا شدن و بریدن، موها در ناحیه فریم ابرو قرار می گیرند. بعد از دو هفته بخیه ها برداشته شده و ناحیه کاملاً بهبود می یابد.

نحوه استفاده از بانک کاشت ابرو

از آنجایی که موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از قبل از پوست سر برداشته شده است، یک برش کوچک در پوست سر ایجاد می‌شود، چند تار مو از پشت برداشته می‌شود و این موها را می‌توان در زیر میکروسکوپ به پیازهای مو جدا کرد. نکته مهم این است که لامپ های مو به صورت جداگانه در ناحیه ابرو کاشته می شوند تا ظاهری کاملا طبیعی برای ابروهای جدا شده ایجاد کنند.

زمان برداشت فولیکول

حدود یک چهارم زمان جراحی صرف برداشتن فولیکول های مو می شود.

تعداد واکسیناسیون

تعداد گرافت های گرفته شده با توجه به مدل و تراکم مژه برای هر فرد متفاوت است، معمولا برای دو مژه ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ ریشه مو برداشته می شود.

اهمیت نحوه ایجاد شکاف در جایی که مو قرار می گیرد

با سوزن مخصوص صدها شکاف بسیار کوچک در ناحیه ابرو با دقت بسیار بالایی ایجاد می شود. قطر این سوراخ ها باید خیلی کم انتخاب شود، اگر سوراخ بزرگ باشد موهای ابرو ضخیم و غیر طبیعی می شود. زمانی که موهای کاشته شده قرار می گیرند باید بسیار نزدیک به هم و بسیار متراکم باشند تا پوست زیر ابرو دیده نشود در طی این درمان برای هر ابرو 300-500 گرافت ایجاد می شود.

زمان پردازش

کاشت ابرو یک عمل سرپایی است که با بی حسی موضعی در یک جلسه انجام می شود، بنابراین نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. زمان مورد نیاز برای این کار معمولا 5-6 ساعت است. متقاضی به راحتی می تواند مدل ابروی مورد نظر را ایجاد کند و این عمل بر اساس این طرح انجام می شود. تمام تلاش ما برای تامین آسایش و آرامش ارباب رجوع در این مدت است و پذیرایی کامل (صبحانه، ناهار و میان وعده) در محیط سالن VIP انجام می شود.

ریزش ابرو بعد از کاشت

ریزش موهای کاشته شده طبیعی است زیرا مانند کاشت موی سر، موهای کاشته شده در ناحیه ابرو در عرض چند هفته پس از کاشت شروع به ریزش می کنند.

مانند کاشت مو، اکثر موهای کاشته شده به ابروها در دوره تلوژن به ریزش ادامه می دهند و پس از حدود 3 تا 4 ماه به حالت طبیعی باز می گردند. پس از 6 ماه 50-60 درصد از نتیجه نهایی کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتیجه کامل این درمان معمولاً در 9-12 ماهگی رخ می دهد.

ترمیم کاشت ابرو

نیاز به ترمیم ابرو بعد از 6 تا 9 ماه مشخص می شود. زیرا موهای کاشته شده از نواحی غیر از ابرو برداشته می شوند و قدرت رشد موها به دلیل جابجایی کاهش می یابد و پس از آن زمان نتیجه مشخص می شود. معمولا توصیه ما این است که در این زمان ابروهای کاشته شده را با روش هایی مانند مزوتراپی تقویت کنید تا نیازی به ترمیم نباشد. مزوتراپی سه هفته پس از کاشت ابرو شروع می شود و هر هفته در 4 جلسه انجام می شود.

توصیه های بعد از کاشت ابرو

تماس مستقیم دست با ابروی پیوند شده در چند روز اول پس از جراحی ممنوع است.

ابروها و ناحیه چشم را مستقیماً با آب نشویید.

به مدت یک هفته روی این نواحی آرایش نکنید.

پس از کاشت ابرو طبیعی باید از پماد آنتی بیوتیک برای محافظت در برابر عفونت استفاده شود.

شستشوی معمولی صورت یک هفته پس از قرار دادن امکان پذیر است.

ابروهای کاشته شده قابل رنگ شدن هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

موهایی که در جایگزینی چشم استفاده می شود از کرانه سر انسان به دست می آید، با توجه به اینکه موهای چشم به طور مداوم رشد نمی کنند و بر خلاف موهای سر، پس از مدت کوتاهی رشد نمی کنند. یک زمان معین باید فرد را اصلاح و تمیز کرد

عوارض بعد از کاشت ابرو:

جراحی پیوند ابرو یک جراحی کم تهاجمی است، بنابراین عوارض جانبی آن بسیار کم است. اگر این روش زیر نظر متخصص پوست و مو انجام شود مشکل خاصی ظاهر نمی شود.

اگر این کار توسط افراد ناآگاه و غیرحرفه ای انجام شود، احتمال عفونت در ناحیه یا جهت و بوی کاذب رویش موهای کاشته شده وجود دارد. در صورت بروز این مشکلات، اصلاح چشم ها می تواند بسیار دشوار باشد. در نتیجه اکیدا به شما توصیه می کنیم در انتخاب متخصص پوست و مو دقت و دقت لازم را داشته باشید.

اطراف چشم بسیار حساس است زیرا تزریق بی حسی برای کاشت ابرو کمی دردناک است.

بدن هر کس متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است تورم یا کبودی وجود داشته باشد. هنگامی که این حالت رخ می دهد، تورم اطراف چشم کوچک است و پس از یک شب جراحی به سرعت ناپدید می شود.

پس از کاشت ابرو طبیعی، ناحیه ابرو ممکن است دچار کبودی، التهاب یا تورم شود، اما همیشه احتمال مشاهده سایر عوارض محدود مربوط به این جراحی وجود دارد.

کاشت ابرو موفق

آنچه در یک پیوند موفق و حرفه ای چشم مهم است، تراکم زیاد و الگوی خواب صحیح موهای کاشته شده است.

مزایای کاشت ابرو

از ویژگی های اصلی یک مرکز معتبر کاشت ابرو، وجود نمونه کار گسترده و تیم حرفه ای و خوش نام است. بهترین کاشت ابرو شیراز با افتخار این ویژگی ها را پشت سر گذاشته و با حمایت و پیگیری مشتریان گرامی می کوشد تا حتی ماه ها پس از کاشت ابرو بهترین خدمات را در این زمینه ارائه دهد.

قبل از تصمیم گیری و انجام این رویه، کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره داده و تمامی نکات و نکات لازم را توضیح می دهند. هر روز در شعب مختلف ما، تیم های حرفه ای مشغول کاشت ایمپلنت در اتاق عمل هستند، بنابراین شما می توانید با رعایت پروتکل ها به اتاق عمل مراجعه کرده و کیفیت و روش کاشت را مشاهده کنید. همچنین مراجعه کنید و با مراجعه کنندگان عزیزی که کاشت ابرو انجام داده اند، بهترین تصمیم را بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا