برترین های ترند روزعمومی

نمایندگی تعمیرات دوو در هشتگرد | خدمات پس از فروش DAEWOO

تاریخچه برند دوو

شرکت لوازم‌خانگی دوو در سال 1967 به مدیریت کیم وو چونگ در شهر سئول تأسیس ‌شده است. نام این شرکت از نام مدیرمسئول آن گرفته ‌شده است و به‌طورکلی از دو بخش (Dae) به معنای عالی و woo که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده، تشکیل‌شده است.

تا پیش از بروز بحران مالی در قاره آسیا در سال 1997 این شرکت پس از شرکت هیوندای به‌ عنوان دومین شرکت بزرگ در کره جنوبی شناخته ‌شده می‌شد. این شرکت دارای بیش از 20 زیرمجموعه و شرکت تابعه است که امروزه برخی از آن‌ها در زمینه‌های صنعتی مختلف به‌عنوان شرکت‌های مستقل شناخته ‌شده‌اند.

یکی از شرکت‌های اقماری دوو، شرکت دوو الکترونیک است که برای شرکت‌های زیر مجموعه دوو در دهه 90 ، دهه حضور محصولات لوازم‌ خانگی با قدرت بالا در بازار بین‌المللی شناخته می‌شود. این شرکت امروزه در کره جنوبی دارای سایت‌های تولیدی پیشرفته در سطح جهان و بسیاری از کشورها از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین و ویتنام می‌باشد. این امر بیانگر قدرت بالای رقابتی و محصولات لوازم‌خانگی دوو در سراسر جهان است. در ادامه به معرفی برند دوو و محصولات مختلف آن خواهیم پرداخت.

نمایندگی تعمیرات انواع محصولات دوو در هشتگرد کرج

همانطور که گفتیم daewoo انواع محصولات خانگی را تولید می کند. یخچال های فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و مایکروویو، کولر گازی اسپلیت و سایر لوازم خانگی دیگر دوو ممکن است به هر دلیلی خراب شوند. سپردن این وسایل به افراد غیر حرفه ای برای تعمیر ممکن است باعث شود که خرابی بدتر شود و یا اینکه پس از مدتی دوباره خرابی تکرار شود. شما نیاز دارید تعمیرات لوازم خانگی دوو خود را به نمایندگی تعمیرات دوو در هشتگرد کرج بسپارید تا کاملا از نتیجه مطمئن شوید.

دوو ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که ذهن خریداران لوازم خانگی را درگیر کرده، این است که محصولات این شرکت از جمله یخچال دوو ساخت کجاست؟ دوو یک برند کره‌ای و لوازم خانگی این شرکت ساخت کشور کره جنوبی است. یخچال دوو هم اکنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت لیسانس دوو الکترونیک کره تولید می‌شود. یخچال فریزر های دوو قبلا از کره وارد می شد. فعلا هم یخچال های دوو که از طریق مناطق مرزی مانند بانه و گناره وارد می شوند کره ای می باشند.

آیا یخچال دوو خوبه؟

بیشترین سوالی که از فروشندگان افشار هوم پرسیده میشود این است که آیا یخچال فریزر دوو خوبه؟ کشور کره جنوبی در دهه های اخیر به یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده لوازم خانگی به ویژه ساید باید ساید و یخچال فریزر های خانگی تبدیل شده است. شرکت های بزرگی مانند الجی و سامسونگ که از بزرگان این صنعت به شمار میروند نیز در این کشور حضور دارند .

حتی کمپانی قوی مانند بوش نیز برای تولید و مونتاژ ساید باید ساید و یخچال فریزر های خود دست به دامان این کشور شده است. تمامی اینها دلیلی بر قدرت کشور کره جنوبی در تولید صنایع برودتی به شمار می رود.

از آنجایی که برندهای مطرح سامسونگ و الجی در حال حاضر فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران قطع کرده اند و خدمات رسمی در کشورمان ندارند. خرید یخچال فریزر دوو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد. دلایل و مزایایی برای این پیشنهاد وجود که در ادامه به آن میپردازیم :

  • سطح رضایت بالای مصرف کنندگان از برند دوو در یخچال فریزر و ساید بای ساید ها
  • تنوع بالای محصولات و کسب ساخت با کیفیت بالا
  • تامین قطعات در بحث خدمات پس از فروش
  • انجام خدمات پس از فروش توسط یک شرکت معتبر ایرانی به نام انتخاب سرویس
  • قیمت مقرون به صرفه در مقابل برند های مطرح اما قاچاق

استفاده از قطعات اورجینال نمایندگی دوو

استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر لوازم خانگی یکی از کارهایی است که شاید بسیاری از تعمیرکاران توانایی آن را نداشته باشند و فقط از عهده نمایندگی دوو در هشتگرد  بر می آید. از طرفی شما هم نمی توانید مطمئن باشید که قطعات استفاده شده اورجینال بوده است یا خیر. در تعمیرگاه دوو تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در هشتگرد کرج، تعمیرکاران خبره تماما از قطعه های اورجینال برای تعمیر استفاده می کنند. در بسیاری از موارد تعمیر کمتر از 2 ساعت انجام می شود.

معایب ساید دوو

در تولیدات قبلی و در گذشته که تنها در کشور کره جنوبی اتفاق می افتاد مشکلات متعددی مانند شکستکی زبانه درب بار ، ایرادات برد اصلی ، خرابی و صدای زیاد فن از مهم ترین و متداول تر معایب ساید بای ساید های دوو به شمار می رفت. البته خوشبخاته در سالهای اخیر با استفاده از تکنولوژی های روز و متفاوت این ایرادات تا حدودی برطرف گردیده است و به حداقل ها رسیده است.

در برخی از موارد شاهد اعتراض مصرف کننده گان دوو در باره ی صدای بسیار زیاد دیده می شود. که با تحقیقات تیم افشار هوم این موضوع برای یخچال فریزر های ساید باید ساید های دوو که به صورت سالم کار میکنند رد شده است . ضمن آنکه به دلیل استفاده از موتور های لاینر و اینوتر در ساید های دوو هزینه تعمیرات خارج از گارانتی بسیار سرسام آور است.

مزایا و معایب یخچال دوو

یخچال فریزر های دوقلو همواره طرفدار های خاص خود را در میان مصرف کنندگان داشته است. دلیل این محبوبیت نیز فضای بسیار بیشتر و حمل و نقل راحتتر نسبت به ساید باید ساید ها است. یخچالهای دوقلو دو دستگاه کاملا مجزا از هم هستند. این امر باعث میشود تا هم حمل نقل راحتتر انجام پذیرد و هم میتوانید به صورت جداگانه از یکدیگر اقدام به نصب کنید.

  • فضای بسیار زیاد و مناسب
  • اتصال به شیر آب شهری
  • قابلیت نصب به صورت جداگانه
  • طراحی بسیار زیبا و چشم نواز
  • دستگیره های توکار و شیک
  • فیلترهای بوگیر قدرتمند ضد باکتری
  • گارانتی 130 ماهه کمپرسور های کم مصرف اینورتر
  • برچسب انرژی +A و کم مصرف
  • تکنولوژی کنترل سرمایش اتوماتیک و هوشمند
  • جابجایی راحتتر و کم هزینه

نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر دوو در هشتگرد

فرض کنیم یک روز صبح وقتی در حال آشپزی در آشپزخانه هستید متوجه می‌شوید یخچال یا فریزر اصلاً روشن نمی‌شود و مواد غذایی داخل آن‌ها در حال گرم شدن هستند. قطعاً در چنین شرایطی دچار استرس خواهید شد و تلفن را برمی‌دارید تا یک تعمیرکار پیدا کنید. به جای اینکه عجله کنید، با نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر دوو در هشتگرد تماس بگیرید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود. وقتی متوجه شویم که باید تخصصی به یخچال و فریزر نگاه کنیم تا بدانیم دقیقاً چه اتفاقی در آن افتاده است، از شما می‌خواهیم در زمانی که در خانه هستید به ما اطلاع دهید تا تکنسین به منزل شما مراجعه کرده و تعمیرات و عیب‌یابی را انجام دهد.

 

دکمه بازگشت به بالا