نشست سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نشست سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، نشست خبری اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه ظهر امروز سه شنبه ۱۹ تیر ماه با حضور خبرنگاران آغاز شد.

وی عرض با تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: عشق به امام حسین (ع) عشق به تمام خوبی‌ها است، ایشان مظهر شجاعت، لیاقت، اقتدار، سخاوت و عدالت و همه آنچه که بتوان به عصاره خوبی‌ها از آن یاد کرد، است.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه امام حسین (ع) الگویی است برای تمام انسان‌هایی که می‌خواهند آزاد، آزاداندیش و ظلم‌ستیز باشند، گفت: امام حسین (ع) الگویی از امر به معروف و نهی از منکر است و الگوی اخلاص برای تمام کسانی‌ست که به دنبال خدمت به خلق‌الله هستند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) نافی ظلم و احیاگر ارزش‌های انسانی، اسلامی و اخلاقی بود و در حقیقت مسیری را که در طول تاریخ برای ما ترسیم کرده نشان‌دهنده راه حق از باطل، نور از ظلمت و شر از خیر است از این طریق ما مسلمان‌ها به خود می‌بالیم که سرور و سالار ما حضرت اباعبدالله الحسین است.

جهانگیر بیان کرد: در این واقعه بی‌نظیر عبرت‌های بسیاری نیز نهفته است که امام خمینی (ره) برای مقابله با بدعت‌ها و روشنگری برای خلق خدا تا لحظه شهادت از پای ننشست.

وی تصریح کرد: برای احیای دین اسلام ناب محمدی (ص) حتی امام معصوم نیز باید جان خود را در این راه بگذارد تا ارزش‌های دینی و اسلامی حفظ و احیا شود. این درس بزرگی است که در طول تاریخ به ما داده شده است.

جزئیات در حال تکمیل…

دکمه بازگشت به بالا