ورزشی

آغاز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مجمع عمومی عادی فدراسیون فوتبال رأس ساعت ۱۱ صبح امروز به صورت آنلاین با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، اعضای هیأت رییسه و ارکان اجرایی و اداری در سالن همایش‌های مرکز ملی فوتبال برگزار شد. 

گزارش دبیرکل در مورد عملکرد فدراسیون

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان دبیر مجمع به همراه مهدی تاج ریاست محترم مجمع در این جایگاه حضور داشت. ممبینی با اشاره به دستاوردهای فدراسیون فوتبال در یک سال اخیر به موفقیت های تیم های فوتبال پایه، بانوان، فوتبال ساحلی و فوتبال اشاره کرد و سپس به ورود VAR استفاده و اعلام کرد که در دربی ۱۰۳ مورد استفاده قرار می گیرد. 

دبیرکل فدراسیون افزود: نمایندگان AFC و فیفا به صورت آنلاین حضور دارند. با تمام سختی ها با حضور پررنگ بانوان در مسابقات توانستیم با هدایت آقای تاج به موفقیت هایی دست پیدا کنیم. فدراسیون فوتبال تعطیلی ندارد و می بینید که در ایام نوروز ۱۴۰۳ بازی هایی را مقابل ترکمنستان داریم. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال برای صرفه جویی هزینه ها و درک دشواری مسیرها با توجه به حلول ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار کردیم. 

دستور جلسه امروز مجمع بخش بعدی بود که امروز نیز منتشر شد. ۲۱ روز قبل این دستورجلسه در اختیار اعضای مجمع قرار گرفته بود که نتایج آرای مربوط به این موضوع منتشر شد.
تعداد کل اعضای مجمع = ۸۷ نفر
تعداد کل آرای ماخوذه معتبر = ۷۰ رای
بنابراین با ۵۸ رای مثبت دستور جلسه مجمع عمومی امروز با کسب ۵۸ رای معتبر ماخوذه به تصویب مجمع عمومی رسید.

به روز رسانی می‌شود

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا