اجتماعی

میزبانی یک‌هزار داوطلب آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش در واحد لنجان

داودی به آنا خبر داد؛

میزبانی یک‌هزار داوطلب آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش در واحد لنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان اعلام کرد که این دانشگاه امروز (جمعه) میزبان بیش از یک‌هزار نفر داوطلب دبیری آموزش و پرورش بود.

سیدمسعود داودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از رقابت بیش از یک‌هزار نفر در آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در یک نوبت خبر داد.

وی اظهار کرد که داوطلبان این آزمون در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور به رقابت پرداختند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی بیان کرد: استخدام دبیری آموزش و پرورش در سال‌های اخیر با توجه به مورد قبول بودن شغل شریف معلمی علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده؛ به همین دلیل تعداد متقاضیان نسبت به ظرفیت پذیرش همواره چندین برابر ظرفیت است و متقاضیان آزمون معلمی و دبیری آموزش و پرورش باید با آمادگی کامل شرکت کنند.

داودی با اشاره به مدارس سما شهرستان لنجان عنوان کرد: مجتمع مدارس سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با یک‌هزار و 400 دانش‌آموز در مقاطع پیش‌دبستان، دبستان، دبیرستان متوسطه اول و دوم و هنرستان از علاقه‌مندان به همکاری در مدارس تابعه به صورت حق‌التدریس موقت از خواهران و برادران واجد شرایط ثبت‌نام می‌کند تا در صورت نیاز از آنان دعوت شود و متقاضیان در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند فرم درخواست خود را در سایت https://lenjan.iau.ir/sama/fa/form/۸۲ تکمیل کنند.

وی تأکید کرد: استخدامی دبیری آموزش و پرورش تحت نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌‌شود تا کسانی که علاقه‌مند به شغل دبیری هستند فرصت استخدام به عنوان یک آموزگار را داشته باشند.

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر نقش جوانان در تغییرات اجتماعی و ساختار اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا