برترین های ترند روزعمومی

معرفی 10 ایده برتر برای طراحی فضای کار در خانه

آمارها نشان می دهند که در حال حاضر کسب و کارهای خانگی رشد قابل توجهی نسبت به گذشته کرده اند. قبل تر از این ها تنها مشاغل خانگی یا هنرهای دستی بیشتر در خانه افراد وجود داشت؛ اما در حال حاضر بسیاری از افراد، حتی کارهای اداری و مهم را هم به صورت دورکاری در منزل خود انجام می دهند.

از طرفی در هر خانه، افراد نیازمند اتاق کار برای انجام کارهای عقب افتاده خود هستند. بسیاری از اشخاص فکر می کنند که تنها با اختصاص یک اتاق ساده برای کار، فضای کاری خوبی را ایجاد کرده اند؛ در حالی که ، باید به شکل کاملا خاصی انجام شود. بنابراین اگر شما هم به دنبال آشنایی با استانداردهای هستید، این مقاله از ساجیران را مطالعه کنید.

اتاق کار در خانه چیست؟

همه افراد نیاز دارند که در زمان های خاص، مکانی برای انجام کارهای عقب افتاده خود داشته باشند؛ فرقی ندارد که کار شما در خصوص مشاغل خانگی و هنر های دستی باشد یا این که کار کامپیوتری دارید. در هر صورت شما نیاز به مکان خاصی برای انجام این کار ها دارید. اتاق کار، فضایی از خانه را تشکیل می دهد که شما می توانید با خیال راحت به کارهای خود رسیدگی کنید.

این فضا حتما لازم نیست که اتاق بزرگ و خاصی باشد؛ چرا که حتی قسمت کوچکی از خانه، تراس یا حتی زیرپله هم می تواند اتاق کار شود. تنها کافی است که شما تمامی وسایل و استانداردهای اتاق کار را در این فضا فراهم کنید.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آیا اتاق کار دو نفره را هم می توانیم در خانه ایجاد کنیم؟ باید بگوییم که اگر حتی دو نفر در خانه کار می کنند، با طراحی های بسیار شیک و خاص، می توانید فضای کاری مناسبی را برای هر دو نفر ایجاد کنید. مثلا می توانید با پارتیشن اداری، اتاق خود را به دو قسمت تقسیم کنید یا این که مانند زیر، طراحی میز کار را به صورت دو نفره ایجاد کنید.

چرا باید اتاق کار مجزا داشته باشیم؟

حتما با خود می گویید که حتی در کنار اتاق خواب هم می توانیم مشغول به کار کردن کنیم؛ پس چرا باید اتاق دیگری برای این کار اختصاص دهیم؟ در ابتدا باید بگوییم که اگر فکر می کنید که اتاق کار هم مانند دیگر اتاق های ساده در خانه است، سخت در اشتباه هستید.

در اتاق کار تنها وسایل کاری دیده می شود و نشانی از تخت و کمد لباس وجود ندارد؛ از همین رو شما به جای استراحت در فضا کاملا راحت، به طور جدی مشغول به فعالیت های کاری خود می شوید. در اتاق کار شما وسایل کاملا کاری مانند ، کتابخانه یا دیگر لوازم اداری است که فضایی کاملا جدی و آرام را برای کار کردن شما فراهم می کند.

زمانی که شما در خانه کار می کنید، ممکن است که پشتکاری مشابه با محل کار را نداشته باشید؛ از همین رو از کارها خود غافل می مانید. داشتن اتاق کار سبب می شود که شما از فضای خانوادگی دور شوید و به انجام کارهای خود اهمیت بیشتری دهید.

همچنین به راحتی می توانید بدون آزار از صدای کودکان، تمرکز خود را روی کار خود قرار دهید. از طرفی برخی از کسب و کارها نیازمند وسایل خاص خود هستند که در محیط های عمومی در معرض خطر قرار می گیرند؛ بنابراین اتاق کار این امکان را فراهم می کند که تمامی وسایل و پرونده های خود را به صورت امن نگهداری کنید.

اگر شما بخواهید دفتر کار خاصی را برای کار خود در نظر بگیرید، باید هزینه زیادی برای اجاره بهای آن پرداخت کنید؛ در حالی که تنها با داشتن اتاق کار در فضای خانه خود، به صرفه جویی در هزینه های خود هم کمک بزرگی کرده اید.

اصول طراحی اتاق کار در خانه چیست؟

با توجه به این که افراد قرار است زمانی زیادی را در اتاق کار بگذارنند، باید شرایط استاندارد برای انجام کار وجود داشته باشد؛ چرا که در غیر این صورت سبب ایجاد ناراحتی برای افراد می شود. بنابراین اگر شما هم قصد فراهم کردن را دارید، حتما اصول زیر را در طراحی رعایت کنید:

بهترین مکان را برای اتاق کار انتخاب کنید.

مهمترین نکته برای شروع طراحی اتاق کار، انتخاب بهترین مکان برای این کار است. همانطور که گفتیم، اتاق کار می تواند در قسمت های مختلفی از خانه باشد؛ اما برای این که شما کدام قسمت را برای این کار انتخاب کنید، کار بسیار مهمی است.

اصولا برای آن که تمرکز کاری افراد به هم نخورد، بهتر است که اتاق های ساکت و دنجی را برای این کار انتخاب کنید؛ از همین رو قطعا باید این اتاق به دور از سالن پذیرایی یا آشپزخانه باشد. از طرفی به دلیل این که ممکن است مشتریان هم به محل کار شما مراجعه کنند، بهتر است که اتاق کار را در ناحیه خروجی خانه قرار دهید. البته جدای از این موارد، بهترین مکان برای ، همان جایی است که شما در آن احساس راحتی بیشتری می کنید.

به فضای موجود برای اتاق کار دقت کنید.

ابعاد اتاق، یکی از مهمترین موارد برای طراحی اتاق کار است. دقت کنید که باید با توجه به نوع فعالیت خود، فضای خاصی را به این کاراختصاص دهید. هر کدام از مشاغل نیازمند فضای خاصی برای خود هستند؛ مثلا برای کار کامپیوتری، شما فضای کمتری نسبت به کار هنری دستی با میزهای بزرگ دارید. بنابراین جدای از زیبایی اتاق، باید به میزان فضای مورد نیاز هم توجه کنید.

به دنبال طراحی دفتر کار ارگونومی باشید.

شما قرار است که مدت زمان زیادی را در اتاق کار خود بگذرانید؛ از همین رو باید به فکر سلامت بدن خود باشید. خرید وسایل ارگونومی مانند خرید  صندلی اداری، یکی از مهمترین کارهایی است که باید برای حفظ ارگونومی و سلامت جسمی خود رعایت کنید. توجه داشته باشید که صرفا لوازم گران قیمت، تضمین خوبی برای ارگونومی بودن آن ها نیست. بنابراین بهتر است که از فروشگاه های معتبری برای خرید تجهیزات اداری خود بهره مند شوید.

نورپردازی اصولی دفتر کار را جدی بگیرید.

نور پردازی، یکی از اصول مهم برای است؛ بنابراین برای حفظ سلامت چشم خود، حتما به این مسئله اهمیت زیادی بدهید. توجه کنید که تا می توانید اتاق کار خود را در نزدیکی نور طبیعی قرار دهید؛ چرا که هیچ منبع نوری مانند نور طبیعی، اثر بخشی ندارد.

از طرفی به دلیل تاثیر نورپردازی بر عملکرد کارکنان، برای و بدون پنجره هم باید به فکر چراغ های قدرتمند باشید. پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از آسیب به چشم ها، از نور زرد و سفید به طور همزمان استفاده کنید. همچنین را به گونه ای قرار دهید که انعکاس نور در صفحه مانیتور، باعث ناراحتی چشم شما نشود.

نظم را در اتاق کار فراموش نکنید.

هیچ شخصی در اتاق شلوغ و بی نظم نمی تواند عملکرد خوبی را داشته باشد؛ بنابرین خود را به شکل کاملا خلوت و آرام تنظیم کنید. همچنین برای هر وسیله ای جای مشخصی را در نظر بگیرید. مثلا برای کتاب های خود قفسه های خاصی تنظیم کنید که باعث شلوغی بیش از حد اتاق نشود.

به رنگ و دکوراسیون اتاق کار خود دقت داشته باشید.

دکوراسیون اتاق کار، یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی است که روی عملکرد و روحیه افراد تاثیر زیادی می گذارد. این که شما چه رنگ و سبکی را برای دیوارها خود انتخاب کنید، خیلی مهم است. بنابراین سعی کنید که رنگ های شاداب و انرژی بخش را در اتاق کار خود به کار بگیرید. همان مکانی است که تمامی وسایل موجود در آن، به روحیات و نوع شغل فرد مرتبط باشد.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای فضاهای کوچکتر از سبک های مینیمال و مدرن استفاده کنید. همچنین برای بزرگتر جلوه دادن آن فضا، می توانید از رنگ های روشن تر کمک بگیرید. از طرفی یکی از مهمترین موارد در رنگ دکوراسیون، کنتراست و تعادل بین رنگ های استفاده شده است؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم که تنها رنگ های خاص و خیلی تکراری را برای اتاق کار خود انتخاب نکنید.

توجه کنید که تمامی دکوراسیونی که برای اتاق خود در نظر دارید، باید بر اساس هزینه و بودجه شما باشد؛ بنابراین به این فکر نباشید که حتما باید از وسایل گران قیمت برای زیبایی بیشتر استفاده نمایید.

از گل و گیاه حتما در اتاق کار خود استفاده نمایید.

یکی از مهمترین عوامل برای تجدید روحیه افراد، استفاده از گل و گیاه است. گیاهان به شما کمک میکنند که خستگی های کاری خود را با نگاه کردن به آن ها کاهش دهید. همچنین برای آن که چشم شما کمی استراحت کند، می توانید برای تجدید قوای درونی، از گل و گیاهان در اتاق خود استفاده کنید.

مبلمان راحتی را برای کار خود خرید کنید.

جدای از این که قرار است در اتاق کار، به فعالیت های کاری بپردازید، نیاز به استراحت هم دارید؛ از همین رو باید به فکر خرید مبلمان اداری هم باشید. البته ممکن است که مبلمان های موجود برای اتاق کار خانگی با مبلمان های موجود در اداره ها متفاوت باشد؛ اما به طور کلی هر دو آن ها برای استراحت افراد استفاده می شود. از طرفی مبلمان برای پذیرایی از مهمانان در دفتر کار شما هم استفاده می گردد. در حال حاضر مبلمان ها در انواع مختلفی تولید می شوند که شما باید بر اساس نوع دکوراسیون خود، از آن ها استفاده کنید.

به فکر خرید اکسسوری های زیبا هم باشید.

خرید اکسسوری های جذاب و زیبا سبب می شود که شما خود داشته باشید. از به دلیل وجود فشارهای کاری در منزل، استفاده از اکسسوری های مینیمال و مدرن روحیه شما را تغییر می دهد. از طرفی جدای از مسئله رفع خستگی، زیبایی این اکسسوری ها برای ضروری است.

انواع مبلمان اداری با کیفیت را از کجا خرید کنیم؟

اکثر افراد برای انجام کارهای خود، نیاز به میز و دارند؛ فرقی ندارد که شما در اداره یا خانه مشغول به کار باشید. در هر صورت باید تجهیزات ارگونومیک و باکیفیت را برای خود تهیه کنید. اگر به دنبال فروشگاه معتبر برای خرید و دیگر تجهیزات هستید، حتما به وبسایت ساجیران مراجعه کنید.

این شرکت انواع و میز و صندلی های فوق العاده شیکی را در انواع مدل و رنگ به شما ارائه می کند. همچنین اگر برای تکمیل دکوراسیون دفتر کار خانگی خود نیازمند مبلمان هم هستید، می توانید از محصولات ساجیران استفاده کنید.

جان کلام

امروزه با توجه به پیشرفت کارهای اینترنتی و دورکاری، این امکان فراهم شده است که افراد تنها با داشتن اینترنت پر سرعت و کامپیوتر، بتوانند به راحتی اتاق کار خود را در خانه ایجاد کنند. اتاق کار خانگی به شما کمک می کند که حتی به جای اضافه کاری در شرکت، بتوانید در خانه خود ادامه کارها را انجام دهید.

اما توجه داشته باشید که نیازمند رعایت اصول خاصی است که ما در این مقاله به آن ها اشاره کردیم. اگر شما هم برای تکمیل دکوراسیون داخلی اتاق کار خود به دنبال تجهیزات اداری باکیفیت از جمله هستید، می توانید به ساجیران مراجعه کنید.

4.7 0

با ظهور اداره‌ها فرهنگ کار کردن با تغییرات خیلی زیادی مواجه شد. طی چندین سال بررسی های زیادی روی تاثیر دفترهای کار و ادارات بر زندگی افراد صورت گرفت. در نهایت با مشاهده ی نتایج این بررسی ها، پیشرفت های بسیاری در روند طراحی دفتر های کار و فضای اداری ایجاد شد.

بعضی از طراحان داخلی و یا طراحان مبلمان اداری، ایده‌های خلاقانه‌ای درباره طراحی دفترهای کار دارن. 10 ایده ی برتری که در این مقاله اومده میتونه حتی برای این طراحان حرفه ای هم کاربردی باشه. چه اون ها بخوان دفتر یک شرکت تازه‌کار رو طراحی کنند، چه یک ساختمان اداری برای 500 شرکت برتر. 10 ایده برترِ این مقاله برای تمام پروژه های طراحی داخلی در فضای اداری کاربرد داره. پس با ما همراه باشین.

1- نقشه‌های باز و آزاد

در طراحی‌های اداری مدرن، دیوارها هر چقدر کمتر باشن، دید قشنگ‌تری ایجاد می‌کنن. وقتی در فضای مشترک دید باز باشه و افراد همدیگه رو ببینن، بیشتر به کار و همکاری با هم تشویق میشن. اینطوری زمانی که به تغییر هم نیاز باشه، خیلی راحت میشه دکوراسیون رو عوض کرد.

همچنین به خاطر اینکه دیوارهای جداکننده کمتری استفاده میشه، هزینه هم خیلی کمتر میشه.

علاوه بر این، میشه گفت این کار روی سلامت کارکنان هم اثر داره. نقشه‌های باز باعث میشن افراد خیلی راحت‌تر در فضا حرکت کنند، بنابراین کمک می‌کنه کارکنان بیشتر تحرک داشته باشن.

توصیه دوستانه:

کمک گرفتن از سایت ها و یا افراد در زمینه طراحی فضای داخلی دفترِ کار خیلی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنین فایده داره؛ با این روش هم در صرفه‌جویی میشه و هم در . هم‌چنین مشورت با افراد متخصص و طراحان داخلی، هم رو بهتر می‌کنه و هم اینکه طراحی شما رو میکنه. می‌تونین همین الان از طریق سایت های مختلفی این کارو انجام بدین. به عنوان مثال ما در میتونیم برای در فضاهای اداری بهتون راهنمایی کنیم و متخصص معرفی کنیم

2- روانشناسی رنگ‌

استفاده از طراحی و به طور همزمان در دکوراسیون اداری یک روند طراحی خیلی محبوب هست. این سبک یکی از ترندهای طراحی دفترِ کار معاصر هست. نتایج مطالعات نشان میدن که طراحی دفترِ کار تاثیر به سزایی بر افراد داره که اغلب هم ناخودآگاه اتفاق میفته.

برای مثال، نارنجی انرژی رو بالا می‌بره، چون یک رنگ گرم هست که یادآور گرمای تابستان، غروب زیبای خورشید و یا پرتقال های تازه و آبدار هست. رنگ‌های سبز و زرد و آبی هم در طراحی دفترِ کار زیاد دیده میشن.

3- تداعی کننده‌ی حضور در خانه

محیط‌های کاری اگه بخوان بازده ی و کارآیی کارکنان رو حفظ کنن، نباید خیلی خشک و غیرجذاب باشن. وقتی یک فضا حس خانه رو منتقل کنه باعث آرامش میشه و کار کردن در اون فشار روانی کمتری ایجاد می‌کنه. نیمکت‌های راحتی که دور یک میز قرار بگیرن ایده فوق‌العاده‌ای محسوب میشن تا همکاران بتونن اوقات شاد و جذاب بیشتری رو تجربه کنن.

4- فضا های چند منظوره

همکاری و تطبیق‌پذیری به عملکرد یک دفترِ کار مدرن خیلی کمک می‌کنه. وقتی یک دفترِ کار به صورت چند منظوره طراحی بشه، کارآیی بیشتری داره و می‌تونه به محیطی مطابق با نیازها و شرایط این روزها تبدیل بشه.

در محیط های چند منظوره میشه از یک فضا برای کار کردن دو نفر استفاده کرد. به طور مثال یک فضا میتونه در عین حال که برای استراحت مناسب هست، برای جلسات جمع و جور و غیر رسمی و یا صحبت های دو نفره‌ی همکاران هم مناسب باشه. این کار تنها با گذاشتن چند نیمکت و صندلی اطراف یک میز و یا پهن کردن یک قالیچه ممکن میشه. حتی برای جداسازی فضا میشه از یک دیوار رنگی و یا شیشه ای هم استفاده کرد. در واقع شما دارین با این کار یک فضای کوچک و خصوصی رو تعریف می‌کنید که می‌تونه کاربری چند منظوره ای داشته باشه.

در طراحی دفترهای کار کوچک، هر متر مربع از فضا میتونه برای ما اهمیت زیادی داشته باشه. به عنوان مثال فضاهایی که میشه از اون‌ها برای جلسات و استراحت استفاده کرد، باعث میشن تا دفترِ کارهای کوچک، بزرگ‌تر و پرکاربردتر به نظر برسن.

5- یکپارچگی مبلمان مدرن

استفاده از مبلمانی متناسب با فعالیت های روز مره، کار کردن رو برای ما آسان‌تر می‌کنن. همچنین دسترسی آسان به پریز برق و اینترنت از بین این مبلمان تاثیر زیادی در بهبود عملکرد بهتر کارکنان دارن. اما مشکل اینجاست که همیشه هم این دسترسی آسان نیست یا شکل قشنگی نداره؛ خیلی وقت‌ها در محیط های اداری، شکل سیم‌ها واقعا زشت هست و اگه در دست و پای افراد باشن، خطرناک و شلوغ هم میشن. اما راه حل چی هست؟

در پاسخ باید بدونین که استفاده از میز ها و مبلمان اداری یکپارچه ای که بتونه سیم ها رو در خود مخفی کنه، خیلی مفید و کارآمد هست. همچنین اگه نزدیک فضای کار پریز ندارین، سعی کنین از محافظ استفاده کنین. شرکت‌های مبلمان‌سازی اداری در طراحی دفتر های کار مدرن، برای هر میز یک پریز قرار میدن و سیم‌ها و کابل‌ها رو هم کاملا ایمن جانمایی می‌کنن تا کارکنان به جای گشتن دنبال پریز به فکر مسائل کاری خود باشن.

6- عناصر طبیعی

«طراحی بیوفیلیک» یکی از رشته‌های طراحی هست که به تلفیق محیط ساخته شده و عناصر طبیعی می‌پردازه و دلیل موجهی برای این کار داره. طراحان نمی‌تونن نور طبیعی رو در فضای داخلی عینا شبیه‌سازی کنند، اما با این حال می‌تونن با استفاده از گل و گیاه، عناصر طبیعت رو به فضا اضافه کنن. گل و گیاه باعث کارآیی بیشتر میشه و محیط کار رو جذاب‌تر می‌کنه، بنابراین کارمندان بیشتر جذب فضای کار میشن. علاه‌براین، گیاهان باعث تمیزی و تصفیه هوای داخلی میشن و استرس رو هم کاهش میدن.

علاوه بر گیاهان زنده، عناصری مثل پنل‌های چوبی دیواری یا سقفی، متریال سنگی، استفاده از ویژگی‌های عنصر آب و شومینه، حس لمس طبیعت رو القا می‌کنند که مسحورکننده و آرامش‌بخش هستن.

7- فضای استراحت

استراحت کردن در فضای کار نباید با تنبلی کردن اشتباه گرفته بشه. استراحت نقش مهمی در خلاقیت ایفا می‌کنه. جایی که بشه پا روی پا انداخت تا طوفانی از ایده‌ها برای پروژه ها به فکر هجوم بیارن، چیزی هست که ذهن و بدن هر دو به اون احتیاج دارن. فضاهای استراحت حتی ممکن هست افراد رو تشویق کنن که زودتر به محل کار بیان تا قبل از شروع کار خود، یک فنجان قهوه بخورن و کمی استراحت کنن. یا حتی بخوان نهار رو به خاطر راحتی بیش از حد فضا، در دفترِ کار بخورن.

8- مسیریابی عمدی

دفتر های کار در دهه‌های 1970 تا 1990 بیشتر یکسره بودن و همین موضوع باعث میشد که فهمیدن موقعیت قرارگیری در ساختمان های اداری سخت بشه. دفتر ها در آن زمان راهروهایی طویل، تاریک و پر از در بودن که پیدا کردن فضای مورد نظر در اون ها آسان نبود. همچنین هیچ چیز جذابی هم در فضای کاری این دفتر ها وجود نداشت. بعد ها با ورود دفترِ کارهایی با نقشه‌های باز و آزاد، مسیریابی در ساختمان های اداری خیلی آسان‌تر شد. عناصر طراحی باعث کمک به ابزار مسیریابی شدن و گشتن در اطراف دفترِ کار رو آسان و بی‌استرس کردن. به عنوان نمونه در تصویر زیر از لوله‌های نارنجی، هم به عنوان یک عنصر تزئینی و هم راهنمای مسیریاب استفاده شده.

9- دسترسی به پنجره

در گذشته دسترسی به دفترِ کار دارای پنجره خیلی باکلاس بود و فقط تعداد کمی از کارمندان از نور پنجره در محل کار خود استفاده می کردن. بقیه کارمندان مجبور بودن که تمام روز رو با چراغ‌های مصنوعی بگذرونن. حذف سیستم های کاری قدیمی و از بین بردن خشکی دکوراسیون دفتر کار، باعث آرامش و زیبایی محیط کار و ساخت دفترِ کار مدرن میشه. مدل جدید طراحی، مدل قدیمی رو دور میزنه و دفاتر اصلی رو در مرکز نقشه ی فضا قرار میده. امروزه در طراحی های جدید، دیوارهای مات و شفاف که اتاق‌های مرکزی رو دربرمی‌گیرن، نور رو به فضا وارد می‌کنن. در این حالت کارکنان هر روز در معرض نور طبیعی هستن و به پنجره برای دیدن فضای بیرونی دسترسی دارن که تاثیر به سزایی در سلامت و کارآیی اون ها داره.

10- تشویق به فعالیت فیزیکی

تا اینجا دیدیم که عناصر طبیعی و رنگ‌ها، از کارکنان در محیط کار افراد سالم‌تری رو می‌سازن. دفترهای کاری که فضایی برای ورزش کردن دارن، این سطح سلامت رو برای کارکنان خود بیشتر و بیشتر فراهم می‌کنن. این‌طوری دیگه نیازی نیست که کارکنان در باشگاه ثبت‌نام کنن و مجبور باشن مسیر بین دفترِ کار و باشگاه رو طی کنن. حتی دیگه نیازی نیست نگران زمانی برای ورزش کردن باشن. در عوض می‌تونن هر موقع که خواستن، چه قبل و چه بعد و حتی حین کار کردن هم سری به ورزش بزنند!

یکی دیگه از گزینه های طراحی دفتر کار مدرن که از نظر اقتصادی نیز مناسب است، ساخت میز تحریر ایستاده است. کارمندان میتونن ایستادن برای کار رو انتخاب کنن و یا میز کار رو طوری تنظیم کنن که بتونن بنشینن. این کار به اون ها کمک می کنه تا به جای نشستن، در طول روز حرکت کنن، فعالیت داشته باشن و کمی ورزش کرده باشن. بد نیست بدونین از نظر علمی ثابت شده که نشستن های طولانی مدت برای بدن انسان ضرر داره و میتونه به سلامتی افراد آسیب زیادی برسونه..

به عنوان آخرین توصیه از نیاز افراد در محل کار غافل نشین!

از دیگر الهامات اصلی برای طراحی دفترِ کار، افرادی هستن که در اون فضا کار می‌کنن. اون چیزی که بیش از همه در طراحی دفترِ کار مدرن نقش داره، طراحی بر اساس نیاز کارکنان، رضایت اون‌ها از فضای کار و ایجاد یک تجربه کاربری فوق‌العاده‌اس. خوشبختانه، طراحان داخلی قادر هستن که عناصر مختلفی رو برای عملکرد بهتر دفترِ کار انتخاب کنن و به طرز زیبایی اون‌ها رو در کنار هم قرار بدن.

برای مراجعه به منبع مقاله کلیک کنید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است. تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟

برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:

از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟

بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم: هر دوی این‌ها رایگان است.

بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟

بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.

آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟

بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.

آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. برای ارتباط با ما در youtube.com همراه باشید.

برای ایده و طرح جدید از pinterest.com استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا