برترین های ترند روزعمومی

معرفی نرم افزارهای گشت زنی به صورت ناشناس در فضای مجازی

ربات‌های ارسال پیام ناشناس تلگرام طی چند سال اخیر در دسترس کاربران قرار داشته‌اند و با اشتراک‌گذاری لینک آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌توان از دنبال‌کنندگان پیام دریافت کرد؛ ولی مسدود شدن دسترسی به تلگرام و نگرانی پیرامون امنیت این ربات‌ها موجب کم‌رنگ تدریجی حضور آن‌ها شده است. اما در روزهای اخیر برنامه NGL لینک به عنوان گزینه‌ای جدید برای دریافت پیام‌های ناشناس مطرح شده و هر روز هم به محبوبیت آن افزوده می‌شود. چنانچه این برنامه محبوب برای شما فیلتر است، می توانید یک وی پی ان مطمئن از بهترین سایت خرید vpn برای اندروید تهیه نمایید و از این برنامه لذت ببرید.

برنامه NGL؛ اپلیکیشن مخصوص پیام‌های ناشناس

اپلیکیشن NGL برای اولین‌بار در اواخر سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران قرار گرفت. البته هدف اولیه آن، ارائه خدمات مرتبط با ارسال پیام ناشناس برای کاربران اسنپ چت بوده است؛ اما با تغییر قوانین داخلی این شبکه اجتماعی، استفاده از چنین برنامه‌هایی ممنوع شد. به همین دلیل توسعه‌دهندگان NGL به سراغ روش‌های نوینی برای کسب مخاطب رفتند و پلتفرم اینستاگرام را برای ادامه حیات محصول خود انتخاب نمودند.

شایان ذکر است که برنامه NGL تنها عنوان با کاربرد گفته شده محسوب نمی‌شود و نمونه‌های مشابه متعددی مثل Sendit Q&A on Instagram هم در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند. همانطور که از نام این اپ‌ها مشخص است، برای پرسش و پاسخ ناشناس در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند؛ به طوری که پرسش‌ها بدون افشای هویت برای گیرنده ارسال می‌شود و وی می‌تواند در صورت علاقه پاسخ خود به سوالات را در قالب استوری و… به اشتراک بگذارد.

مزایا و معایب اپلیکیشن NGL

برنامه‌های ارسال پیام ناشناس یکی از معضلات بزرگ در شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌روند و شاید به همین دلیل است که بسیاری از پلتفرم‌ها مثل اسنپ چت، استفاده از چنین اپ‌هایی را محدود می‌سازند. معمولا نوجوانان مخاطب اصلی چنین عناوینی به شمار می‌روند و ناشناس بودن فرستنده پیام‌ها می‌تواند پیامد‌هایی مثل سوء استفاده و قلدری رایانه‌ای را به همراه داشته باشد. همچنین مواردی از شکایت خانواده نوجوانانی که به خاطر همین پیام‌ها اقدام به خودکشی کرده‌اند، علیه اسنپ چت به ثبت رسیده است. نهادهای قانونی هم فشار زیادی بر شبکه‌های اجتماعی وارد می‌کنند تا مسیرهای ناشناس ماندن کاربران را از دسترس خارج نمایند.

با وجود مشکلات گفته شده، کاربران ایرانی چندان با پیام‌های ناشناس بیگانه نیستند و ربات‌های تلگرام مخصوص این کار محبوبیت بسیار زیادی در طی سال‌های اخیر کسب کرده‌اند. البته افشای هویت کاربران و نقض حریم خصوصی آن‌ها، یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها پیرامون چنین ربات‌هایی بوده است که هشدارهای پیاپی کارشناسان امنیتی را به همراه داشته است. به همین منظور برنامه NGL می‌تواند گزینه بهتری نسبت به ربات‌های تلگرام باشد؛ زیرا توسعه‌دهندگان آن ادعا می‌کنند که در ایالت کالیفرنیا قرار دارند و احتمالا دسترسی به داده‌های کاربران در آن کمی دشوارتر به نظر برسد.

در سوی دیگر باید اشاره کرد که برنامه NGL امکان پاسخ خصوصی به پیام‌های دریافت شده را برای کاربران خود فراهم نمی‌سازد؛ در نتیجه امکان ادامه مکالمه از طریق آن وجود ندارد. به همین دلیل ممکن است هنوز هم بسیاری از افراد به استفاده از ربات‌های ارسال پیام ناشناس تلگرام ادامه دهند. همچنین ربات‌های تلگرام امکان ارسال فایل، تصویر و ویدیو را نیز درون خود جای داده‌اند؛ قابلیت‌هایی که به هیچ عنوان خبری از آن‌ها در اپ NGL نیست.

آموزش راه‌اندازی لینک NGL

برنامه NGL عنوانی نوظهور در گوگل پلی محسوب می‌شود و از زمان انتشار آن در اپ استور هم مدت چندانی نمی‌گذرد. با این حال میلیون‌ها دانلود و امتیاز نسبتا بالا نشان از محبوبیت گسترده و فراگیر شدن سریع آن می‌دهد. اگر شما هم می‌خواهید لینک NGL مخصوص به خود را دریافت کنید، تنها کافی است تا مراحل زیر را طی کنید.

۱. برنامه NGL را روی دستگاه خود نصب کرده و سپس وارد آن شوید. لینک دانلود اپ برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS در انتهای مطلب قرار داده شده است.

۲. پس از ورود به برنامه، روی کلید Get Questions بزنید. در ادامه باید آی‌دی اینستاگرام خود را در کادر نمایش داده شده وارد کرده و سپس کلید Done را انتخاب کنید. بهتر است قبل از زدن این کلید، از روشن بودن ابزار تغییر آی‌پی خود اطمینان کسب کنید.

جی پلاس، به همان اندازه که دنیای ما توسعه یافته و فناوری به موضوع اصلی زندگی ما تبدیل شده است، همان قدر نیز تلفن‌ها زندگی ما را تسخیر کرده اند، همین باعث شده است که جنبه‌های منفی داشتن این تلفن‌ها بر سطح زندگی ما شناور باشد، به خصوص اگر صاحب این گوشی یک کودک باشد، به گونه‌ای که همه می‌دانیم دنیای اینترنت خالی از چیز‌های خطرناک برای کودکان و بزرگ تر‌ها نیست؛ از این رو برنامه‌های کنترل کودکان توسط والدین اهمیت زیادی پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ علی رغم کارآمد بودن این اپلیکیشن‌ها که از راه دور گوشی را رصد می‌کنند، گاهی اوقات امنیت آن نقض می‌شود و دسترسی به این برنامه‌های ممنوعه بدون هیچ نشانه‌ای از اپلیکیشن به دست می‌آید، این اپلیکیشن‌ها قابلیت‌های کاربر را محدود می‌کنند و او را متوجه می‌سازند که همه چیز تحت نظارت است. درحال که این یک راه حل ایده آلی برای نوجوانان امروزی نیست؛ بنابراین شما خود را در جستجوی دائمی جایگزینی خواهید دید که آن نرم افزار کنترل از راه دور تلفن است. در این مقاله لیستی از مهمترین این نرم افزار‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. این برنامه‌ها با اندروید و آیفون سازگار هستند.

برنامه کنترل از راه دور mSpy

برنامه mSpy یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تخصصی در نظارت بر تلفن‌ها به روشی فوق العاده و روان است، زیرا این برنامه به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی از فعالیت‌ها و برنامه‌ها از جمله نظارت بر تماس ها، پیام ها، رسانه‌های اجتماعی، تمام حرکات GPS، سابقه سرچ وب و فعالیت تلفن مورد نظر را نظارت کنید.

مزایای برنامه

اولاً، این برنامه یکی از آسان‌ترین برنامه‌هایی است که به صورت مخفی کار می‌کند، به گونه‌ای که صاحب تلفن هدف متوجه نمی‌شود که شما او را زیر نظر دارید.

ثانیاً، برنامه داده‌های تلفن را رمزگذاری می‌کند، به این معنی که هیچ کس جز شما نمی‌تواند به داده‌ها دسترسی داشته باشد

سوم آنکه این برنامه هر پنج دقیقه یک بار داده‌ها را به روز می‌کند.

چهارمین مزیت این است که این برنامه در هر دو دستگاه iOS و Android کار می‌کند.

مزیت پنجم آنکه این برنامه در سراسر جهان بدون هیچ مانع جغرافیایی کار می‌کند.

نرم افزار کنترل از راه دور Cocospy

Cocospy یکی از مهمترین اپلیکیشن‌های مانیتورینگ گوشی است. این اپلیکیشن در بیش از ۱۹۰ کشور جهان با بیش از یک میلیون کاربر در دسترس است. گسترش انبوه این برنامه به این دلیل است که شما را قادر می‌سازد تا تلفن مورد نظر را از راه دور به روشی آسان و متمایز نظارت کنید.

ویژگی‌های برنامه

اول اینکه این برنامه با سیستم عامل‌های iOS و اندروید سازگار است و همه چیز مربوط به پیامک ها، تماس‌ها و برنامه‌ها را کنترل می‌کند.

ثانیاً، برنامه دارای یک ویژگی keylogger است که فقط با اندروید کار می‌کند.

سوم، این برنامه شما را قادر می‌سازد تا حرکات مختلف شخصی که صاحب تلفن مورد نظر است، از جمله نظارت بر پیام‌ها و سایت‌های ارتباطی مختلف را نظارت کنید.

چهارم، برنامه شما را قادر می‌سازد تا برنامه‌های مختلف نصب شده بر روی گوشی مورد نظر را مشاهده کرده و حرکات مختلف مرورگر را مشاهده کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا