اقتصادی

معامله روزانه ۲۷ هزار میلیاردی در بورس/ نقدینگی درست هدایت شده است

یک کارشناس بازار بازار گفت: “الکل به جای مناسب منتقل شده است ، زیرا باید ترافیک بسته شود.” روزانه 25 تا 27000 میلیارد دلار در بورس کالا فروخته می شود و بخشی از این پول از تولید خارج می شود.

به گزارش ترند روز ، محمد نبی در برنامه نظارت که تحت عنوان “فرصتهای ارائه خدمات به عموم مردم” معرفی شده است ، به بهترین اقدام اقتصادی اشاره دارد در کشور در سال 1999 گفت: از ژوئن سال 1397 حدود 100000 حساب ارزی وجود داشت که در خدمات عمومی شرکت می کردند. این رقم به 500000 سال قبل رسیده است ، سیاست خدمات عمومی باید به روز شود و حداقل 40٪ از شرکت باید اولین ارائه دهنده خدمات برای مجوز شرکت کنندگان باشد.

وی افزود: درآمد در بورس کالا نه به تولید بلکه از سود می رود. تولید نفت در بازار باید وارد شود ، تعداد خدمات اولیه ، برای از بین بردن ضررهای دولت باید به پول بازار اختصاص یابد. ” بودن.

اقتصاددانان در برنامه نظارت اظهار داشتند: تعداد شرکت کنندگان در خدمات عمومی 50 برابر افزایش یافته است ، سرعت تجارت بورس است باید افزایش یابد ، هزینه ذخیره سازی در خدمات عمومی باید تعداد توزیع کنندگان را افزایش دهد تا شکافی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: خدمات عمومی در سال 1397 حدود 800 درصد ، در 98 و 99 برگشت 300 درصد ، در سالهای 97 تا 99 در ازای تأمین کالا. 21 میلیون تومان ، سرمایه گذاران اکنون زیاد هستند. دارای 120 میلیون اشک است.

با این حال ، کارشناسان بازار سرمایه اظهار داشتند که خطرات ناشی از خدمات عمومی تایید نشده است: “بیش از 100 میلیارد کیسه در سه مورد به خدمات عمومی جذب شد. سالها پیش. اولین خدمات عمومی به شکل فعلی نمی تواند بسیاری از سرمایه گذاران را در خود جای دهد. ” زیرساخت ها نیز آماده نیستند.

سرانجام ، کارشناسان بازار مالی گفتند: “اساس مبادله نیز باید تجدید شود ، زیرا این امر منجر به عدم شفافیت در بازار شده است. شرکت ها نیز باید به Dulit کمک کنند. تولیدکنندگانی که از اوایل سال 1997 تصمیم به سرمایه گذاری در بازار سرمایه گرفتند. ” تاکنون در مقیاس ، ارزش بازار آن از چهار به 25 بالا افزایش یافته است که این یک راه عالی برای باز کردن و تسهیل ورود شرکت های خصوصی است.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا