اقتصادی

قیمت بهترین برند صاعقه گیر

رعد و برق چیست؟

رعد و برق یک پدیده طبیعی است که در اثر برخورد ابرها با بارهای مختلف ایجاد می شود و در نتیجه واکنش قدرتمندی به شکل نور ایجاد می کند. در صاعقه های شدید معمولا تخلیه الکتریکی وجود دارد که برای ساختمان ها و تجهیزات بسیار خطرناک بوده و در برخی موارد باعث آتش سوزی می شود. یک پیشنهاد واضح برای حل این مشکل استفاده از فلش آرک صنعت است.

رعد و برق یا سرج ارستر وسیله ای است که برای محافظت از تجهیزات در ایستگاه ها و ساختمان ها در برابر امواج متحرک استفاده می شود. به طور خلاصه، کاری که یک صاعقه گیر انجام می دهد این است که ولتاژ بالا را بدون تأثیر بر منبع تغذیه به زمین منتقل می کند. صاعقه گیرها در راستای تجهیزات حفاظت شده روی تیر و بین خط و زمین قرار می گیرند.

صاعقه

لیوا گروپ در سال 2000 در شهر ازمیر ترکیه با هدف انجام پروژه های برق، امنیت، اتوماسیون و طراحی سیستم برق شروع به کار کرد. صاعقه گیر که در آزمایش دانشگاه فنی خاورمیانه METC انجام شد، با موفقیت گواهینامه آزمون T∆ را مطابق با استاندارد 102-MC17 به دست آورد.

آژانس لیوا: 09124339161 / 021.40330508

نوعی رعد و برق

1. رعد و برق مسافرتی:

اولین روش جلوگیری از رعد و برق که به صاعقه غیرفعال یا غیرفعال معروف است توسط بنجامین فرانکلین ارائه شد. این فلاش به سادگی یک میله افقی است که در بالاترین نقطه سازه قرار می گیرد. در هنگام رعد و برق با کشیدن ولتاژ، قطعات تولید شده را به زمین منتقل می کند و به جز شکل خاص این مسیر دلیلی برای تقویت آن وجود ندارد. استفاده از فلاش مسافرتی به دلیل سادگی نصب آن در ایستگاه های رادیویی، آنتن های بشقاب و ساختمان هایی با حفاظت کم توصیه می شود.
صاعقه گیر غیرفعال یک دود محافظ است که بر اساس استفاده از صاعقه گیر ساده (صاعقه گیر) و روش قفس فارادی است که حفاظت از مصالح خارجی ساختمان را بر اساس استاندارد بین المللی IEC و تئوری و حفظ نورد انجام می دهد. توپ ها. گوشه. صاعقه گیر مسی ساده، مس با روکش آب، فولاد ضد زنگ، گالوانیزه با طول و قطر مختلف، انواع بست و بست و هادی های اتصال و نزولی با تجهیزات و مقاطع مختلف در این روش استفاده می شود.

2. صاعقه گیر فعال

صاعقه گیر فعال یک دود محافظ است که بر اساس استفاده از صاعقه ای است که در هوا نفوذ می کند (ESE: EARLY STREAMER EMISSION AIR TERMINAL) برای ایجاد یک محیط یونیزه در اطراف محل نصب صاعقه فعال برای پوشش برخورد صاعقه مستقیم. و به سیستم زمین منتهی شود.

هدف از نصب فلش

بر اساس تحقیقات انجام شده در هر ثانیه به طور متوسط ​​بیش از پنجاه رعد و برق به زمین برخورد می کند و این رعد و برق ها خسارات جانی و مالی زیادی به بار می آورند. هنگامی که صاعقه به سازه یا منطقه خاصی برخورد می کند، می تواند باعث آسیب جدی شود که اغلب با آتش سوزی همراه است و محافظت در برابر این خطرات تنها با صاعقه قابل دستیابی است. به طور کلی دو نوع خطر صاعقه وجود دارد:
• خطرات ناشی از رعد و برق مستقیم.
• خطرات ناشی از ضربه های غیر مستقیم ناشی از صاعقه.

هدف از نصب صاعقه گیرها محافظت از سازه ها و افراد در برابر صاعقه و ایجاد مسیری امن برای انتقال مقادیر زیادی صاعقه به زمین است. در سیستم صاعقه گیر، هادی هوایی وظیفه جذب صاعقه با هادی صاعقه را بر عهده دارد و هادی پایینی وظیفه انتقال جریان به شبکه زمینی را بر عهده دارد. اگر سیستم حفاظت در برابر صاعقه به درستی طراحی و نصب شود، امنیت جان مردم و ایمنی تجهیزات را تضمین می کند.

قیمت رعد و برق

قیمت هر تیر برق به عوامل زیادی بستگی دارد: چون این دستگاه وارداتی است بنابراین تغییر ارز و گمرک در تعیین قیمت موثر است، از طرفی نوع برند انتخابی خریدار در تعیین قیمت موثر است. . قیمت، مانند صاعقه گیرهای ساخت اروپای غربی بسیار گران تر از مدل های تولید شده در ترکیه است.
مدل صاعقه انتخاب شده و نرخ حفاظت در برابر صاعقه و سطح حفاظت انتخاب شده توسط خریدار نیز در تعیین قیمت صاعقه موثر است به طوری که با افزایش نرخ امنیتی درخواستی، قیمت رعد و برق افزایش می یابد. خریدار. از طرفی ویژگی های معماری سازه مانند طول، عرض و ارتفاع سازه نیز با نصب فلاش در انتخاب مدل صاعقه گیر و میزان شرایط لازم موثر است. که بر هزینه کل خرید سیستم حفاظت در برابر صاعقه تاثیر خواهد گذاشت.

ارائه خدمات و عرضه کالا (نمایش رعد و برق): شرکت ارک صنعت با بهترین قیمت انواع صاعقه گیر.

کشورهای اصلی تولید کننده صاعقه: اکثر صاعقه گیرهای الکترونیکی موجود در بازار ایران ساخت کشورهای فرانسه، اسپانیا و ترکیه می باشد که طبق استانداردهای سختگیرانه کشور آلمان صاعقه گیر فعال در این کشور تولید نمی شود. هنوز هیچ برند معتبر ایرانی رعد و برق که بتواند تمامی تست های ذکر شده در استانداردها را در بازار ایران با موفقیت پشت سر بگذارد وجود ندارد. کلیر خرید فلش لیوا را به شما عزیزم توصیه می کند. برای خرید صاعقه گیر لیوا می توانید به نمایندگی آنها بزرگترین نمایندگی صاعقه گیر لیوا مراجعه کنید ارک صنعت در مزرعه لاله است.

فلش بخر

برای خرید فلش خبرگزاری شفاف به شما فلش فروشان پیشنهاد می کند. ارک صنعت یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های برق لاله زار است. برای خرید فلش وارد سایت شوید ارک صنعت و در صورت نیاز می توانید با مشاور ارک صنعت تماس بگیرید. 09124339161 / 021.40330508

دکمه بازگشت به بالا