علمی و پزشکی

فیروزکوه قرمز شد/احتمال توقیف خودروهای ناقض مقررات

سخنگوی مرکز ملی کرونا ، در مورد قرار گرفتن شهر فیروزکوه در لیست شهرهای قرمز ، گفت: “فردا تصمیم جدیدی برای متوقف کردن وسایل نقلیه ای که قوانین کرونا را نقض می کنند گرفته می شود.”

به گزارش ترند روز ، دکتر. علیرضا رئیسی ، که تأکید کرد تحرک یکی از دلایل شیوع ویروس کرونا است ، گفت: “برخی از افراد با اتومبیل خود رانندگی می کنند ، اما فراموش نکنید که ترافیک ، ازدحام و هوا ضعیف است ، بر اساس یک نظرسنجی جهانی سه اصلی هستند علل این بیماری است. “افراد مدت طولانی در مسافرت ، ترافیک و هتل ها می مانند و همچنین از رستوران استفاده می کنند ، این دلیل شیوع بیماری است.

وی افزود: بازدیدهای نوروزی بدون حفاظت و محافظت نشده از جمله خطرات شیوع بیماری کوید 19 است.

سخنگوی مرکز جنگ کرونا ادامه داد: در آخرین به روزرسانی ، شهر فیروزکوه از نظر رنگ تاج قرمز است و شهر کرونا نیز نارنجی است. دماوند و پیشوا؛ البته ، ما شهرهای دیگری داریم که در بالای دایره نارنجی قرار دارند.

رئیسی در مورد استراتژی جلوگیری از سفرها و جشن های نوروزی گفت: “ما از افرادی که یک سال است آیین پزشکی را دنبال می کنند قدردانی می کنیم ، اما برخی از آنها” پروتکل “را نقض کرده اند. ما و مترجمان هشدار می دهیم که قانون جریمه ای اعمال می کند از یک میلیون نفر هر 24 ساعت برای سفر در شهر قرمز و 500000 تومان در شهر نارنجی.

وی افزود: “اگر ترافیک بیش از زمان اعلام شده وجود داشته باشد ، ممکن است از زمان توقف خودرو آنها تخلفات دیگری داشته باشیم ، اما این پرونده نیاز به تصمیم بیشتری دارد و فردا در مرکز اعتراض کرونا مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا