علمی و پزشکی

ضرورت تشکیل کارگروه مشترک با وزارت صمت و جهاد کشاورزی در حوزه داروهای گیاهی

رئیس دفتر ایران و دفتر بهداشت ، درمان و وزارت بهداشت ، بر لزوم تشکیل کارگروه با وزارت سکوت و جهاد کشاورزی در زمینه درمان پزشکی تأکید کرد.

به گزارش ترند روز ، دکتر نفیسه حسینی یکتا در دیدار با وزیر بهداشت اظهار داشت: یکی از مباحثی که باید مورد بحث قرار گیرد رژیم غذایی است ، زیرا این رضایت از بین می رود و ما کافی نداریم ، بنابراین لازم است. ” به این ترتیب ، ما باید با وزارت سکوت و جهاد کشاورزی کارگروه تشکیل دهیم و تصمیمات مؤثرتری در زمینه دارو درمانی بگیریم.

برخی تخلفات یک مشکل بزرگ است

وی در مورد کنترل میکسر ادویه و جلوگیری از کمک آنها گفت: در این حالت باید کارهای بد و خوبی انجام دهیم. در بعضی موارد ، بخش و دستیاران اداری بسیار کمک کننده هستند. برخی تخلفات یک مشکل بزرگ است. به عنوان مثال ، بسیاری از داروهای ارائه شده برای درمان چاقی حاوی کورتیکواستروئیدها هستند و بسیاری از داروها برای جلوگیری از اعتیاد به مصرف کنندگان فروخته می شوند.

به گفته وبدا ، دکتر حسینی یکتا با اشاره به اظهارات وزیر بهداشت در مورد استفاده از مهارت های دارویی سنتی و مکمل در مراکز درمانی ، کلینیک ها و بیمارستان ها ، گفت: در مورد مراکز درمانی ، ما قصد داریم اصلاحاتی انجام دهیم. شیوه زندگی و آموزش کارکنان بهداشت را در برنامه قرار داده و در مرحله بعد محصولات دارویی موجود در این مراکز را پیاده سازی کنید.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا