عمومی

«شهید رییسی» خودش را وقف نظام و مردم کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار احمد رضا پور دستان عصر دوشنبه در مراسم یادواره شهدای رحیم آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: این ثمره روح بزرگ است که انسان برای دفاع از اعتقاداتش سینه خود را سپر موج گلوله و جان خود را فدا می‌کند تا دین و قرآن ماندگار باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما درس گرفته مکتب امام حسین (ع) هستند، افزود: امروز این اقتدار، عزت و سربلندی که نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و به عنوان یک ابر قدرت در منطقه مطرح است به برکت خون همین شهدا است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: شهدا در معرکه‌ها حاضر شدند و جان خود را فدا کردند سوختند تا راه را روشن کنند و به بیراهه نرویم زیرا خون دمیده شده شهید در جامعه با خود نشاط شادابی در جامعه به حرکت در می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ دینی ما شهادت کشته شدن نیست بلکه نوعی از زندگی و از عسل شیرین‌تر است که جوانان را مشتاقانه به سمت خود هدایت می‌کند، تصریح کرد: شهدای خدمت چنین فرهنگی داشتند و دشمن از فرهنگ شهادت هراسان است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: شهید رئیسی خود را وقف نظام و مردم کرد و لحظه‌ای را برای خدمتگزاری به مردم را ازدست نداد و کابینه‌اش را نیز در این مسیر هدایت می‌کرد.

امیر سرتیپ پور دستان با اشاره به دشمنی و تخریب دشمنان با شهید رئیسی گفت: این شهید یکی از رؤسای جمهوری بود که صد در صد در مسیر تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می‌کرد.‌

پور دستان گفت: پرچم اسلام هیچ وقت روی زمین نخواهد ماند و پرچمداری دیگری با قدرت و استحکام بیشتر این پرچم را بلند خواهد کرد و به حرکت خودش ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه در سال ۸۰ آمریکا با همراهی ۳۰ کشور دیگر تصمیم حمله به ایران را داشت اما این کار نکرد گفت: دشمن می‌دانست این کشور رهبری هوشمند خردمند و دشمن شناس و یک مردمی متدین ولایتمدار دارد که پشت سر رهبر ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: آمریکا وقتی این مؤلفه و ظرفیت در کشور ما دید به سمت افغانستان رفت و این کشور را اشغال کرد و یک فضایی ایجاد کرد تا بتواند به ایران حمله کند اما این موقعیت برای آمریکا ایجاد نشد بعد دو سال کشور عراق را اشغال کرد این عظمت رهبری بود که نتوانستند به کشور حمله کند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: آمریکا داعش را به وجود آورد تا یک جنگ بین سنی و شیعه صورت گیرد که با هوشیاری رهبر انقلاب این توطئه خوب تشخیص داده شد و سردار سلیمانی با تشکیل بسیج در عراق سوریه توانست در مقابل دشمن بایستد و به همت مدافعین حرم و تدبیر رهبر انقلاب داعش شکست خورد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی ایران را مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: دشمن، به دنبال آن است که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

دکمه بازگشت به بالا