عمومی

مردم در تشییع شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یونس باربرز پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان دیر، اظهار داشت: در حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهان وی مانند تمام حوادث انقلاب شاهد سنگ تمام مردم بودیم.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه جمعیت چند میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت ستودنی است، افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع علاوه بر تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های امام راحل و میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی، تودهنی به رسانه‌های غربی بود که جز دروغ‌پراکنی چیزی ندارند و می‌خواهند القا کنند که مردم با نظام اسلامی نیستند.

وی با تاکید بر خنثی شدن توطئه رسانه‌های غربی با حضور مردم در صحنه، گفت: در روزهای اخیر بیش از ۱۰ کشور جهان در راستای همدردی با مردم ایران، عزای عمومی اعلام کردند و بیش از ۱۰۰ گروه دیپلماتیک برای عرض احترام به شهدای خدمت به ایران آمدند و بیش از ۱۴۳ کشور پیام تسلیت دادند.

باربرز تاکید کرد: امروز دنیا چه بخواهد و چه نخواهد، جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و تأثیرگذار در مجامع بین‌المللی است و این به برکت سیاست‌های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با بیان اینکه وزیر امور خارجه ما مدافع مظلومان جهان بویژه غزه بود، ادامه داد: امروز ما داغدار شهدای خدمت هستیم اگرچه از اول انقلاب تا امروز شهدای زیادی داده‌ایم.

فرماندار شهرستان دیر اضافه کرد: شاخه به شاخه درخت تنومند انقلاب اسلامی، جهان را در نوردیده است و نور انقلاب اسلامی جهانی شده و جهانی‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: این انتخابات باید با مشارکت بالای مردم برگزار شود و تک تک ما باید در این زمینه تلاش کنیم تا با مشارکت بالا یک حماسه دیگر در تاریخ نظام ثبت کنیم.

باربرز با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، عنوان کرد: عملیات بیت‌المقدس نقطه نورانی دفاع مقدس است و همچون ستاره‌ای درخشان در تاریخ دفاع مقدس می‌درخشد.

وی یادآور شد: تفاوت عملیات بیت‌المقدس با دیگر عملیات‌های دفاع مقدس این بود که هم ما و هم دشمن می‌دانستیم چنین عملیاتی انجام می‌شود و هم اینکه از کجا شروع خواهد شد.

فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: ظلم پایدار نمی‌ماند و غزه و فلسطین هم روزی آزاد خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا