ورزشی

شریفی: متاسفم، واقعا جنگیدیم اما زورمان به آرژانتین نرسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ ملت‌های سه بر دو مغلوب آرژانتین شد و یک امیتاز گرفت.

مرتضی شریفی که در این دیدار عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد، درباره این مسابقه گفت: بازی خوبی بود و می‌توانستیم برنده شویم، اما حیف شد. نمی دانم چی باید بگم، دو سال است که عذرخواهی می‌کنیم. واقعاً نمی دانم چی بگم. متأسفم، ببخشید.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: بازیکنان ایران واقعاً یک دل و جنگنده هستند، اما زورمان نرسید و شرمنده شدیم. هر چی از دستمان برآید انجام می‌دهیم اما باز هم نتیجه نمی‌گیرم و خودمان هم از شرایط ناراحت هستیم.

وی درباره جایگزینی صالحی و کسب امتیازآورترین بازیکن در دیدار برابر آرژانتین، گفت: میثم صالحی انشاالله بهتر شود مردم هم برایش دعا کنند به این بازیکن نیاز داریم. هر چی از دستم برآید برای موفقیت تیم انجام می‌دهم دست بچه‌ها درد نکنه که کمک کردند و این عنوان را به دست آوردم.

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا