عمومی

سیره امامین انقلاب بر اهمیت مشارکت و برگزاری انتخابات است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

احد صادق زاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تاکید کرده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است و ایشان تبلیغ علیه مشارکت مردم را مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی دانسته‌اند.

وی افزود: حضور حماسی و پرشور و شوق مردم پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات، نه تنها رای به جمهوری اسلامی و رای به آزادی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است بلکه ناکام گذاشتن توطئه‌ها، و تحریم‌های دشمنان است.

این مداح مشگین‌شهری بیان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است و آنچنان که نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به مردم سالاری دینی اعتقاد راسخ دارند بنابراین رای گیری باید انجام گیرد و مردم در سرنوشت خودشان شرکت کنند تا رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و در قواره نظام جمهوری اسلامی انتخاب کنند.

صادق‌زاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که مردم در تشییع رییس جمهور شهید حماسه آفریدند، بیان کرد: باید در شرکت در انتخابات حماسه دیگر خلق کنیم.

وی تصریح کرد: چنان چه مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود شرکت نکنند قدرت نظام جمهوری اسلامی تضعیف خواهد شد.

این فعال فرهنگی مشگین‌شهر اظها امیدواری کرد؛ تمام اقشار مردم همراه با خانواده به صورت پرشور در راستای تعیین سرنوشت کشورشان شرکت کنند.

دکمه بازگشت به بالا